Já se toho vůbec nebojím. Je to moc povedené a krásné auto! Jen se bojím toho, že jich bude za těch 5-10 let moc málo na trhu. Dobře vybavené kusy stojí "ranec"... a i "základní" model není žádná láce. Doba taky velkým offroad autům moc nepřeje - bohužel. Dle mého budou na trhu "chybět" auta, co sloužila ve firmách, na farmách, u lovců, stavařů, geodetů apod. jako druhá/třetí auta... a tak se budu znovu opakovat - ať se noví Defíci prodávají jako housky na krámě!
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Live long and prosper.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Fakt je ten ze new def je pekny a tesim se na neho.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ja doufam ze vyrobek pod MIL normou bude kvalitni
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak proste ti Designeri si s tim dali hodne prace.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Vzhled nového Defu mě nijak neurážel už od zveřejnění a po dnešku musím uznat, že ani moje kritika na kanibalizaci ve vlastních řadách se mi nepotvrdila. Měl jsem možnost s ním najezdit první kilometry a to i v takovém terénu, do jakého se mi s D4 už moc nechce (louže u nás na tankodromu). To auto je přesně takové, jak bych si od současného terénního auta představoval.
Je to opravdu Defender. Defender pro dnešní dobu. A kdo ho nezkusil, ať to nehodnotí.
Možná si ho nějaký exhibouš nebo pozér koupí, ale to auto je opravdu postavené pro někoho jiného. Interiér má styl, spoustu odkazů na minulost a je moderní, ale hlavně - je neuvěřitelně praktický! Kam se v praktičnosti hrabe D4, na jejíhož nástupce nového Defa dost lidí pasuje (a to mám D4 rád, tedy až na motor...). Přes částečně prémiový vzhled je interiér udělaný tak, aby něco vydržel a díky použitým materiálům se snad dá i vymýt hadicí. Má spoustu odkládacích míst a ty dva velké displeje si nehrají na nic luxusního, ale jen doplňují praktičnost interiéru tak, jak by člověk čekal od auta na práci nebo cestování. Jo, je v něm kýbl obávané elektroniky, ale to je dneska i v Octávce. Tady je to navíc tak nějak jinak, než v třeba v Range Roveru. Je tam, aby to dobře fungovalo, ne proto, aby to dobře vypadalo. Robustní vzhled dělá auto větším než doopravdy je a díky velkým kolům a naladění podvozku je to na hnusné silnici parádní žehlička a v terénu si i přes větší rozvor nelehá ani v místech, kde jsou D4 a D5 už na hraně. Líbilo by se mi víc místa vzadu, protože jsem zvyklý na Discovery. Ale on v tomhle nebyl starý Def taky žádný přeborník a ty často zmiňované páté (jakože malé) dveře mi taky nepřijdou horší, než měl starý Def, spíše naopak. Minimálně v pohodě unesou rezervu a i s ní zůstávají v té poloze, kde jsem je nechal. Hodnotit spolehlivost je předčasné a tak mu vlastně můžu vyčíst jen tu trochu neslušnou cenovku. Po dnešku doufám, že se bude prodávat a nebude se kazit, abych si ho časem mohl koupit. V současné chvíli je to jediné auto se zeleným oválem, které mě do budoucna dokáže u značky udržet (snad ještě Evoque jako takové lepší auto do práce). Nový Def mě asi nebude hýčkat jako Range nebo Discovery, ale právě proto...
Je to opravdu Defender. Defender pro dnešní dobu. A kdo ho nezkusil, ať to nehodnotí.
Možná si ho nějaký exhibouš nebo pozér koupí, ale to auto je opravdu postavené pro někoho jiného. Interiér má styl, spoustu odkazů na minulost a je moderní, ale hlavně - je neuvěřitelně praktický! Kam se v praktičnosti hrabe D4, na jejíhož nástupce nového Defa dost lidí pasuje (a to mám D4 rád, tedy až na motor...). Přes částečně prémiový vzhled je interiér udělaný tak, aby něco vydržel a díky použitým materiálům se snad dá i vymýt hadicí. Má spoustu odkládacích míst a ty dva velké displeje si nehrají na nic luxusního, ale jen doplňují praktičnost interiéru tak, jak by člověk čekal od auta na práci nebo cestování. Jo, je v něm kýbl obávané elektroniky, ale to je dneska i v Octávce. Tady je to navíc tak nějak jinak, než v třeba v Range Roveru. Je tam, aby to dobře fungovalo, ne proto, aby to dobře vypadalo. Robustní vzhled dělá auto větším než doopravdy je a díky velkým kolům a naladění podvozku je to na hnusné silnici parádní žehlička a v terénu si i přes větší rozvor nelehá ani v místech, kde jsou D4 a D5 už na hraně. Líbilo by se mi víc místa vzadu, protože jsem zvyklý na Discovery. Ale on v tomhle nebyl starý Def taky žádný přeborník a ty často zmiňované páté (jakože malé) dveře mi taky nepřijdou horší, než měl starý Def, spíše naopak. Minimálně v pohodě unesou rezervu a i s ní zůstávají v té poloze, kde jsem je nechal. Hodnotit spolehlivost je předčasné a tak mu vlastně můžu vyčíst jen tu trochu neslušnou cenovku. Po dnešku doufám, že se bude prodávat a nebude se kazit, abych si ho časem mohl koupit. V současné chvíli je to jediné auto se zeleným oválem, které mě do budoucna dokáže u značky udržet (snad ještě Evoque jako takové lepší auto do práce). Nový Def mě asi nebude hýčkat jako Range nebo Discovery, ale právě proto...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Vždycky jsem si myslel, že Evoque rozhodně není auto pro opravdové muže.
Jinak vystříkat interiér auta za víc než 2.5 mio hadicí mně přijde docela "vostrý".
Pokud by byla pracovní verze za cenu do milonu, tak to může být zajímavé i když se mně to auto stejně nelíbí. Ale v rámci objektivity - ve skutečnosti auto občas z nějakého úhlu něčím připomene skutečného Defendera. To mně překvapilo, na fotkách to tolik nevynikne.
Country boy...
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Vono je to těžké, já věřím tomu že LR by to dala lépe. Ale těch pár uchyláků co by honila nad starejma autama značku nezachrání. Tady se musí mířit už úplně jinam. Veme se jméno a z velké velké dálky vzhled legendy. Udělá se ale už klasické auto ala Disco a jiné krabice od bot.
Kupní síla par jedinců značku nezachrání. Je potřeba zacílit i na lidi v kravatě. Tam je kupní síla a když se bude moct pyšnit jménem Defender je vyhráno. Na jednání rozklíženou kozou asi nepojedeš. Nehledě na fleky pod zaparkovaným autem
Je to asi jako majitelé Série VS Defender Puma atd.
Na nového Defa nemám. Počkat řekneme 5-6let a byl by doma. Ale tohle už je za mě konec u značky. To raději koupim 101čku. Ale co já, já jsem úplně odlišný zákazník a staromilec.
Ohledně všech těch testů. Že auto žehlí povrch,dá hlubší louže, přejede vrcholy atd. No tak to asi je vhodné vzhledem k ceně a technologii.
Prostě na jednání a průjezd nedostavěnou cestou k satelitu je to epesní auto. Věřím že zvládne i fakt terén. To i Porsche. Ale Kterej blázen by tam auto za x tahal
Kupní síla par jedinců značku nezachrání. Je potřeba zacílit i na lidi v kravatě. Tam je kupní síla a když se bude moct pyšnit jménem Defender je vyhráno. Na jednání rozklíženou kozou asi nepojedeš. Nehledě na fleky pod zaparkovaným autem
Je to asi jako majitelé Série VS Defender Puma atd.
Na nového Defa nemám. Počkat řekneme 5-6let a byl by doma. Ale tohle už je za mě konec u značky. To raději koupim 101čku. Ale co já, já jsem úplně odlišný zákazník a staromilec.
Ohledně všech těch testů. Že auto žehlí povrch,dá hlubší louže, přejede vrcholy atd. No tak to asi je vhodné vzhledem k ceně a technologii.
Prostě na jednání a průjezd nedostavěnou cestou k satelitu je to epesní auto. Věřím že zvládne i fakt terén. To i Porsche. Ale Kterej blázen by tam auto za x tahal
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak třeba já bych to auto do terénu klidně tahal a taky budu. Proto si je především chci koupit. Když jsem v roce 2012 koupil za 1,8 mil. D4, taky jsem s ní do dvou let rajtoval v terénu. A kravatu nosím jenom při pohřbech. Maxsel to napsal správně.
Pořád nechápu, proč se nás v tomhle vláknu tolik lidí snaží přesvědčit o tom jak je nový Def hrozný auto a proč si je rozhodně nekoupí.
Pořád nechápu, proč se nás v tomhle vláknu tolik lidí snaží přesvědčit o tom jak je nový Def hrozný auto a proč si je rozhodně nekoupí.
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Mne se ten Def taky docela libi. Jak jsem psal, svezeni je v nem naprosto super. Kor v tom benzinu. Jako nahradu za D4 mi to prislo adekvatni. Ale fakt je to vevnitr dost maly podle me...uzitna hodnota mi prijde horsi nez je moje soucasna D4 proste.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Pořád nechápu, proč se nás v tomhle vláknu tolik lidí snaží přesvědčit o tom jak je nový Def hrozný auto a proč si je rozhodně nekoupí.
[/quote]
Možná proto, že z každé strany se porovnává s Defenderem.
Taky mě nebaví v každé recenzi poslouchat co je na tom vlastně daleko lepší a jak Old Def stal za.....
Ať si každý přeci koupí co chce. Ale tohle auto už nikdy mít ten predeslej status nebude. Možná to je na dnešní dobu v pořádku možná že ne. Ten kdo si to koupi,tak věděl proč. Nikdo se tu myslím hádat nechce.
[/quote]
Možná proto, že z každé strany se porovnává s Defenderem.
Taky mě nebaví v každé recenzi poslouchat co je na tom vlastně daleko lepší a jak Old Def stal za.....
Ať si každý přeci koupí co chce. Ale tohle auto už nikdy mít ten predeslej status nebude. Možná to je na dnešní dobu v pořádku možná že ne. Ten kdo si to koupi,tak věděl proč. Nikdo se tu myslím hádat nechce.
- richo.70
- Příspěvky: 466
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Přesně. To jsi uhodil hřebíček na hlavičku:" Ten kdo si to koupí, tak věděl proč."
"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Vzduchový podvozek je krom 400koňového za příplatek. Viděl jste někdo video z testu na vynutých?
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Def se zatim na vinutych neprodava..
Co takhle vyzva? Dorazte ted o vikendu na Highland Meeting kdo si myslite, ze projedete vic vasim LandRoverem. Nez novej def a muzeme to porovnat?? Moje cislo 603462950
Co takhle vyzva? Dorazte ted o vikendu na Highland Meeting kdo si myslite, ze projedete vic vasim LandRoverem. Nez novej def a muzeme to porovnat?? Moje cislo 603462950
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Konecne poradny prispevek predem rikam, ze do souteze nejdu, pac ja jsem takovej offroudovej zelenac, ale budu se tesit na ostatni odvazlivce.
LOW, dobre ty
Karel
LOW, dobre ty
Karel
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
ale to je dosti najivní představa , aby to porovnání bylo vubec k něčemu , tak by musely mít stejný kola ,potažmo stejný vzorek pneumatik ,
jestli ten novej Def bude mít letní gumy ,že nejspíš že asi jo a někdo dorazí např. s Def. 90 a bude mít drapáky , případně bude li to obráceně co se vlastně porovná
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak tam doraž s ukaž to. O gumách je to jenom z části, i když vliv mají. Nejdůležitější je, že nejlepší terénní auto je to služební. LOW
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo