Nebude. Jen ta poslední není fotka. Už jsem na tu skupinu koukal. Jen ať jim slouží. Ale australanům a podobně závidím ten přední rám a některé ty barvy..
Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Jo ta vizualizace se mi tam pripletla
- Přílohy
-
- e6757d06d32a2ab149eb7ca125c6dfce.jpg (101.28 KiB) Zobrazeno 3239 x
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
už aby vozili 130tky, na to jsem zvědavý
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: 07 srp 2018 17:07
- tel.: 724125255
- auto: Def 110
- Bydliště: Horovice
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
To bych postavil za pulku....
- kodl80
- Příspěvky: 964
- Registrován: 15 črc 2013 22:15
- tel.: 722948212
- auto: Def a RR L322 4,4 V8
- Bydliště: Liberecky kraj
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Doma je: LR Defender 110 300tdi / RR L322 4.4 V8
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Ex. auta: Free1 / Free2 / D3 / RRS / RRC
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tohle rozhodně není autem
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci ,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika . a "řidič se jen něčeho drží" a čumí : ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci ,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika . a "řidič se jen něčeho drží" a čumí : ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Promiň a co by jsi tam tak zázračného řadil s mechanickým autem? Jediné co tak zavřeš CDL to je vše.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci ,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika . a "řidič se jen něčeho drží" a čumí : ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
No nemyslím si, jasně, elektronika hraje roli (stejně jako u D3+D4), ale dá se její vliv výrazně omezit. Jen se s tím autem prostě jezdí jinak než se starým defem. Naopak proti D4 je nový def mnohem rychlejší v identifikaci prokluzujícího kola a reaguje extrémně rychle.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci ,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika . a "řidič se jen něčeho drží" a čumí : ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Já myslím, že můžu srovnávat, projel jsem starým defem celý balkán, následně roky jezdím D4 a teď defa. Záleží na řidiči, jestli chce auto pochopit a sladit se s ním, nebo do něj tlačí svůj styl. Já radši pochopím, proč se auto chová tak jak se chová a pak s ním projedu hodně.
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tady ten inzerát se už řeší v jiné sekci. Ten borec prostě vjel na sníh, pod kterým byl led... když kopeček nemoh vyjet - asi se bál dat víc plynu a tak začal tomu na místě “dávat” no a uklouzal si to pod koly ještě víc... tady proste sedel za volantem “neumětel”... hotovo a basta... koupil si geroj Defender a evidentně neumí jezdit. Nic jiného na tom nehledejte..
Live long and prosper.
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zatáhl by za páčku a z pneumatik by vyjely ocelové hroty přeci! Co jiného?habakuk píše: ↑22 úno 2021 09:01Promiň a co by jsi tam tak zázračného řadil s mechanickým autem? Jediné co tak zavřeš CDL to je vše.Norton píše: ↑22 úno 2021 08:49 Já mám zato, že to autem je .
Prodávající tam totiž jinou formou, než jsme zvyklí prostě píše, že nefunguje správně elektronika ,která je odpovědná za jízdu v terénu. A to je celý.
Tak že i kdyby si do tzv. novýho Defendra sedl mistr světa třeba s 3 medajlema a šesti věnci ,tak udělá kulový houno, protože vše řídí elektronika . a "řidič se jen něčeho drží" a čumí : ,no markantní je to např. u couvacího manažera nebo modu a to je demonstrováno na mnoha video .
Live long and prosper.
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Asi tak, jízda mimo silnici se v autoškole neučí, spíš opačně, je to přece fuj, a pokud je na silnici led, tak se čeká na silničáře, až to posypou. Na druhou stranu, dřív LR dával k návodu k použití auta i speciální část, kde byl základní popis jízdy v terénu. Návody se ale přece čtou až nakonec.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ľudia otupjevjaju ako vraví náš kapitán... Prv bolo v príručke k auto návod ako zostelovat vôľu na ventiloch, no dnes je tam napísané aby ste nepili vodu do ostrekovačov lebo to nieje celkom cool ... Strašne...MadTom píše: ↑22 úno 2021 10:19 Asi tak, jízda mimo silnici se v autoškole neučí, spíš opačně, je to přece fuj, a pokud je na silnici led, tak se čeká na silničáře, až to posypou. Na druhou stranu, dřív LR dával k návodu k použití auta i speciální část, kde byl základní popis jízdy v terénu. Návody se ale přece čtou až nakonec.
Defender 110 Tdi 1998
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Ta elektronika není blbuvzdorna. Je tam X terénních režimů, je tam režim speciálně na sníh či bláto,pisek atd. Uzávěrka středového a volitelně o zadního diferenciálu. Naopak elektronika nového defendra skýtá pro řidiče množství nastavení dle zkušeností s daným terénem, vozidlem a konkrétním obutim.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Zas jim nemůžeš žrát ty marketingové fráze. Pořad je to fyzika kdy pokud nemáš gryp můžeš mít nastavení kolik chceš a stojíš.Dokusan píše:Ta elektronika není blbuvzdorna. Je tam X terénních režimů, je tam režim speciálně na sníh či bláto,pisek atd. Uzávěrka středového a volitelně o zadního diferenciálu. Naopak elektronika nového defendra skýtá pro řidiče množství nastavení dle zkušeností s daným terénem, vozidlem a konkrétním obutim.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Tak já jsem v tom autě reálně několikrát jel, navíc mám nemarkentigove informace přímo od reálných majitelů.habakuk píše: ↑22 úno 2021 16:21Zas jim nemůžeš žrát ty marketingové fráze. Pořad je to fyzika kdy pokud nemáš gryp můžeš mít nastavení kolik chceš a stojíš.Dokusan píše:Ta elektronika není blbuvzdorna. Je tam X terénních režimů, je tam režim speciálně na sníh či bláto,pisek atd. Uzávěrka středového a volitelně o zadního diferenciálu. Naopak elektronika nového defendra skýtá pro řidiče množství nastavení dle zkušeností s daným terénem, vozidlem a konkrétním obutim.
Osobně to stále považuji za chybu řidiče.
Ostatně terénní schopnosti dokazuje spousta videii. A z mnohých je patrné, že je třeba zkoušet různá nastavení a trénovat s tím autem, než vyjedu do složitého terénu.
A s gripem souhlasím
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .
Celkově ta jeho zkušenost mě zní dost podivně .
Známej co ho kupoval v ČR dostal ke koupi nového auta instruktážní voucher na jízdu v terénu .
Mohl si zvolit tuším ze tří datumů a míst po celé republice .
Tuším že jedna část byla i na tankodromu v Jihlavě.
Tak jestli to v SK nedělaj, a pán je terénem nepolíbený , tak to přesně ukazuje pro jakou klientelu ty auta vyrábějí .
Po Praze v G taky jezdí maminy hlavně s dětma do školky.
Známej co ho kupoval v ČR dostal ke koupi nového auta instruktážní voucher na jízdu v terénu .
Mohl si zvolit tuším ze tří datumů a míst po celé republice .
Tuším že jedna část byla i na tankodromu v Jihlavě.
Tak jestli to v SK nedělaj, a pán je terénem nepolíbený , tak to přesně ukazuje pro jakou klientelu ty auta vyrábějí .
Po Praze v G taky jezdí maminy hlavně s dětma do školky.