Stránka 55 z 93

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 08:50
od Rennie
MOPADŽI píše: 11 zář 2020 07:57 Prodej ani pořádně nezačal a už je z výroby stažen 2,0 diesel ve všech výkonových variantách a to je dobře. Tento motor v tom autě vůbec neměl být !
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Benzín je řadová 6tka

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 09:25
od majer1
https://cs-cz.facebook.com/Terenwizja/

Je tam vyjádření proč bylo video odstraněno a že bude nový test zřejmě Def vs jeep....

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 09:38
od cyril
jareku píše: 10 zář 2020 20:54 No mně nějak stále není jasné, proč v prakticky všech zde uvedených testech na Defovi nevymění silniční pneumatiky za nějaké AT či MT. Ta Jimny měla evidentně AT... já když dám na starého Defa silniční pneu, tak se zastavím na mokré trávě... u D3 je to podobné - na silničních pneu dá hodně ale do terénu, jako ve videu bych se s nimi v životě nepustil...
Promiň ale s tímhle nemůžu souhlasit. Netroufám si hodnotit tvoje řidičské dovednosti, ale tohle cos napsal, se mi jeví fakt jako argument někoho, kdo před do očí bijícími fakty zavírá oči, aby si ho mohl pochválit a následně koupit. Chápu, mě se taky líbil....
Se starým defíkem/serií mám leccos naskákaný a i když jsem z nějakýho důvodu neměl MT nebo AT, tak to auto (pokud není přetížený tunou hovadin) se na mokrý trávě, sněhu nebo v bahně nikdy nezastavilo. Projelo to zcela bez problémů i docela kamenitej terén a pokud s tím prostě umí řidič zacházet, používat lehký přibrždění, podhustit gumy, do terénu vjíždět u defa se zavřenou špérou/u Series s přiřazeným předkem a správně dávkovat plyn, to auto se nemusí zastavit ani v podobně vypadajícím kopci. I když tohle byl fakt extrém...a o to v testu právě šlo.
Rumunsko jsem několikrát s rodinou projel mimo Defíka i s D4 na obyčejných M+S silničních gumách a nikdy jsem neměl problém. A to je myslím díky elektronice auto srovnatelný s tím novým defem, protože právě u něj používám obě špéry a celou tu elektroniku T-Response. Samozřejmě by mě taky zajímalo, jak by se to chovalo s MT, ale fakt, že to buď nejelo, nebo to zase vůbec nebrzdilo, nemá s gumama nic společnýho. To je prostě chyba systému, kterej by měli předělat..

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 10:03
od Adam P.
bohužel, ale nejde než souhlasit s cyrilem. je to jak říká. o gumách to v těchto dvou testech rozhodně nebylo. tam i kdyby měl T3 nebo podobné, by dopadl stejně. a taky jak píše cyril – dlouho jsem na defu jezdil obyč. silniční zimáky a i tak jsem v terénu projel hodně. samo, že když jsem pak obul MT, tak tam, kde jsem se zimákama obvykle končil, tak tam jsem s MT jel s prstem v nose dál. ale aby ti auto v takové situaci přestalo brzdit je fakt o držku!!! podobné terény mám z chaty naježděné dost a přesně vím, že s těma silničníma zimákama bych se svojim defem skončil přesně tam, kde ten nový. ale s tím rozdílem, že bych si zabrzdil, počkal metr dva až se při skluzu dozadu pod koly nahrnou hromádky, které mě zastaví a v klidu bych pak na redukovanou zpátečku bezpečně sjel pomalu dolů. nebo bych to kontrolovaně doklouzal dolů pomocí přidávání a ubírání plynu, prostě jakkoliv. ale cíleně, záměrně, bez nějakého "nemilého" překvapení a stresové situace. ale tohle... :yawn :sweat :ne

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 10:13
od Badus
Ta chyba je jasna....o tom neni rec...mam pocit, ze bych se asi posrundil v tom aute sedet a je to silenost rekl bych o zivot...

Nicmene musim tedy za sebe rict, ze rozdil v tom, co vyjede a taky teda ubrzdi D 3/4 na AT/MT/ zimacich/ letnacich je obrovskej. A myslim tedy fakt obrovskej. Coz je ale rekl bych zcela pochopitelny a myslim, ze nema cenu to zpochybnovat...
...a s ohledem na to, kam se ta nova krabice vyskrabala na tech slupkach, si troufam tvrdit, ze by na MT gumach vyjel nahoru, aniz by se zadejchal.

Coz ovsem nemeni nic na tom, ze to ma malej kufr, je to predrazeny a ta elektronika v tom je strasak jako prase a proste se mi to nelibi. a lip nez Adam se to napsat neda...



Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 10:25
od DanoDEF
Adam P. píše: 11 zář 2020 10:03...ale s tím rozdílem, že bych si zabrzdil, počkal metr dva až se při skluzu dozadu pod koly nahrnou hromádky
Ty asi nemas ABS. :mrgreen:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 10:30
od Adam P.
DanoDEF píše: 11 zář 2020 10:25
Adam P. píše: 11 zář 2020 10:03...ale s tím rozdílem, že bych si zabrzdil, počkal metr dva až se při skluzu dozadu pod koly nahrnou hromádky
Ty asi nemas ABS. :mrgreen:
naštěstí ne-e :D :D :D měl jsem fakt štěstí, protože na to, že je moje TD5 z roku 2003 je v ní jediná "elektronika" vlastně jen ta ŘJ. ze začátku jsem absence ABS a TCS litoval, ale jak se člověk postupem času začal seznamovat s terénem, tak jsem záhy pochopil... :)

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 11:42
od jareku
cyril píše: 11 zář 2020 09:38
jareku píše: 10 zář 2020 20:54 No mně nějak stále není jasné, proč v prakticky všech zde uvedených testech na Defovi nevymění silniční pneumatiky za nějaké AT či MT. Ta Jimny měla evidentně AT... já když dám na starého Defa silniční pneu, tak se zastavím na mokré trávě... u D3 je to podobné - na silničních pneu dá hodně ale do terénu, jako ve videu bych se s nimi v životě nepustil...
Promiň ale s tímhle nemůžu souhlasit. Netroufám si hodnotit tvoje řidičské dovednosti, ale tohle cos napsal, se mi jeví fakt jako argument někoho, kdo před do očí bijícími fakty zavírá oči, aby si ho mohl pochválit a následně koupit. Chápu, mě se taky líbil....
Se starým defíkem/serií mám leccos naskákaný a i když jsem z nějakýho důvodu neměl MT nebo AT, tak to auto (pokud není přetížený tunou hovadin) se na mokrý trávě, sněhu nebo v bahně nikdy nezastavilo. Projelo to zcela bez problémů i docela kamenitej terén a pokud s tím prostě umí řidič zacházet, používat lehký přibrždění, podhustit gumy, do terénu vjíždět u defa se zavřenou špérou/u Series s přiřazeným předkem a správně dávkovat plyn, to auto se nemusí zastavit ani v podobně vypadajícím kopci. I když tohle byl fakt extrém...a o to v testu právě šlo.
Rumunsko jsem několikrát s rodinou projel mimo Defíka i s D4 na obyčejných M+S silničních gumách a nikdy jsem neměl problém. A to je myslím díky elektronice auto srovnatelný s tím novým defem, protože právě u něj používám obě špéry a celou tu elektroniku T-Response. Samozřejmě by mě taky zajímalo, jak by se to chovalo s MT, ale fakt, že to buď nejelo, nebo to zase vůbec nebrzdilo, nemá s gumama nic společnýho. To je prostě chyba systému, kterej by měli předělat..
V mém příspěvku není žádná zmínka a tom, co se stalo po zastavení ve svahu - chybě auta. Nijak to neobhajuji. Já jen upozorňuji na to, že pokud chci srovnávat, musí být shodné podmínky. Pokud testují auto v terénu, tak by měly auta mít stejné pneumatiky. Tehdy se ukáže, jak funguje pohon 4x4 jakékoliv konstrukce.

Zde si ke srovnání evidentně vzali druhé auto a to mně vadí. Je jedno jestli testují auto A nebo B nebo C... testují-li konkrétní auto tak buď samostatně a klidně do extrému ať se projeví vše dobré i špatné. Pokud se v testu objeví druhé auto, tak na stejných pneu....

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 12:02
od Medved
jareku píše: 11 zář 2020 11:42
V mém příspěvku není žádná zmínka a tom, co se stalo po zastavení ve svahu - chybě auta. Nijak to neobhajuji. Já jen upozorňuji na to, že pokud chci srovnávat, musí být shodné podmínky. Pokud testují auto v terénu, tak by měly auta mít stejné pneumatiky. Tehdy se ukáže, jak funguje pohon 4x4 jakékoliv konstrukce.

Zde si ke srovnání evidentně vzali druhé auto a to mně vadí. Je jedno jestli testují auto A nebo B nebo C... testují-li konkrétní auto tak buď samostatně a klidně do extrému ať se projeví vše dobré i špatné. Pokud se v testu objeví druhé auto, tak na stejných pneu....
za mě naprostej souhlas, zatím jsem ve všech testech co jsou dostupný s novým Defíkem neviděl rovný podmínky - zatím z 95% neměl Def i druhej dif, sem tam má AT z výroby (All Terrain Adventure) a jde proti buď upravenej autům, nebo jako například u G proti třem difům a tam si zase nevedel tak špatně si myslím ;)

jinak celkem dobrej test, kde je kromě ježdění i porovnání praktičnosti s G a Wranglerem je tady:


Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 12:46
od Norton
auto je to pěkný , prošpikovaný moderní technikou , ale stala se velká marketingová chybička, která tohle auto potopí a to ,že zvolili pro tohle vozidlo zcela nevhodný název :!: .
nic nového pod sluncem : taková "drobnost" dokáže zlikvidovat i dobrý projekt

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 12:50
od habakuk
Norton píše: 11 zář 2020 12:46 auto je to pěkný , prošpikovaný moderní technikou , ale stala se velká marketingová chybička, která tohle auto potopí a to ,že zvolili pro tohle vozidlo zcela nevhodný název :!: .
nic nového pod sluncem : taková "drobnost" dokáže zlikvidovat i dobrý projekt
Tak teď jsi pobavil, ano kdyby se auto jmenovalo Bukvice nebo Migrant tak věřím, že místní hardcore provozovatele dokonale vytočí,ale tady Defender nedojede na jméno Defender. Pokud na něco dojede tak na cenu nebo nekvalitu sebe samého stejně jako dojela první generace.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 16:17
od marianh
habakuk píše: 11 zář 2020 08:25 Stejně do budoucna je jediná cesta splnění limitů hybridní ústrojí.
A aj to mozno len do 2021 ked zacne platit ten novy nezmysel od EU (data o realnej spotrebe posielane politbyru).
Lebo pochybujem ze hybridy budu mat v realnej prevadzke (bez neustaleho dobijania) spotrebu ako na papieri.
EU limity casom splnia len konske povozy :)

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 11 zář 2020 16:32
od Norton
to automatický couvání s tím vlekem se mi docela líbí,
ale kdo bude viníkem ? pro pojištovnu i policajty , když to v dusledku poruchy selže a bude karambol, kdo tedy dostane vlastně pokutu atd. ? :grin:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 12 zář 2020 07:25
od habakuk
Norton píše: 11 zář 2020 16:32 to automatický couvání s tím vlekem se mi docela líbí,
ale kdo bude viníkem ? pro pojištovnu i policajty , když to v dusledku poruchy selže a bude karambol, kdo tedy dostane vlastně pokutu atd. ? :grin:
Tak znáš zákony ne? Ty jsou napsané jednoznačně a tvoje dotazy jsou zcela zbytečné.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 14 zář 2020 11:23
od MOPADŽI
Rennie píše: 11 zář 2020 08:50
MOPADŽI píše: 11 zář 2020 07:57 Prodej ani pořádně nezačal a už je z výroby stažen 2,0 diesel ve všech výkonových variantách a to je dobře. Tento motor v tom autě vůbec neměl být !
Nahrazuje ho V6 3,0 diesel a jeho variace s hybridním pohonem. Benzín V6 zůstává. Já to vnímám na dnešní přetechnizovanou dobu jako pozitivní.
Benzín je řadová 6tka
Jasná věc.

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 15 zář 2020 09:42
od Maxsel
Podzimní trailer na 007 s novým záběrem Defa v lese:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 18 zář 2020 20:39
od Norton
habakuk píše: 12 zář 2020 07:25
Norton píše: 11 zář 2020 16:32 to automatický couvání s tím vlekem se mi docela líbí,
ale kdo bude viníkem ? pro pojištovnu i policajty , když to v dusledku poruchy selže a bude karambol, kdo tedy dostane vlastně pokutu atd. ? :grin:
Tak znáš zákony ne? Ty jsou napsané jednoznačně a tvoje dotazy jsou zcela zbytečné.
co to ? jako že v tohle státě jsou napsaný zákony jednoznačně :mrgreen: :grin: :mrgreen:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 19 zář 2020 07:29
od majer1
A proto se k soudu chodí pro rozsudek, nikoliv pro spravedlnost :mrgreen:

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 28 zář 2020 20:21
od jareku
ute.jpg

Re: Nástupce Defendera- Defender 2015 .

Napsal: 28 zář 2020 22:07
od Lenon
Sorry, ale tohle je totál fotošop..