Rychlo dotazy
Re: Rychlo dotazy
Ten by mal byt dostupny cez dekel pod cubby boxom. Je trochu vpredu ale mohlo by to ist. Ja som k nemu menil kabelaz a spiatockovy snimac a slo to celkom v pohode.
Re: Rychlo dotazy
No.. ale nahmatat by siel.
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 24 říj 2018 14:51
Re: Rychlo dotazy
nahmať šiel dierou pod cuby.. a do konca aj z pod auta som ho nahmatal..
Dano to máš dole tunel? ak dobre vidím.. ešte som rozmýšlaľ že rozoberiem podlahu spolujazdca..
Dano to máš dole tunel? ak dobre vidím.. ešte som rozmýšlaľ že rozoberiem podlahu spolujazdca..
Re: Rychlo dotazy
... jasne. Je to otazka 5min (ked to uz ovladas).
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- vlada789
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 dub 2018 18:51
- auto: Defender 110 td5
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Rychlo dotazy
Ahoj , potřebuju poradit . Def td5 , jak dlouho dožhavuje po ranním startu . Mně dožhavuje přes tři minuty . Přijde mi to dlouho . Řeším to, protože mi schořelo relé žhavení. Nevím na základě čeho všeho jednotka vyhodnocuje délku žhavení , protože , po běhu motoru třeba 10 min , žhaví už jen krátce . V diagnostice mi teploty odpovidá,, jen na teplotu vzduchu mi to píše -50C . Co a kde snímá teplotu vzduchu . Moc děkuju za rady .
Jinak vše nejlepší do Nového roku a hlavně zdravíčko všem , hlavně Land Rovrákům
Jinak vše nejlepší do Nového roku a hlavně zdravíčko všem , hlavně Land Rovrákům
Re: Rychlo dotazy
MAP resp IAT senzor na sacom potrubi. Teploty este meraju aj ine senzory ako napr tepl paliva FT sensor a teplota vody ECT sensor a este na filterboxe AAP sensor.
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne 31 pro 2020 18:58, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- vlada789
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 dub 2018 18:51
- auto: Defender 110 td5
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Rychlo dotazy
Jasný , map senzor jsem už skoušel měnit a teplotu vzduchu mám stále na -50C . Co ta délka toho žhavení , jak to vidíte , nebo jestli někdo bude tak ochotněji a změří to na svém .
Re: Rychlo dotazy
co jsem zkoumal žhavení u Jeepa, což bude asi nejspíš stejný u LR ,i jiných aut
Tak délka signalizace žhavení (kdy nám svítí kontrolka žhavení ) je závislá od teploty motoru ,čím je motor studenější tím déle svítí kontrolka a žhavicí svíčky jsou pod proudem -žhaví.
Když kontrolka žhavení zhasne, tak to je signál pro startování . Takže startujeme ,-motor běží- (kontrolka je zhasnutá) žhavicí relé je zároven startovacím signálem deaktivovaný , ale žhavicí svíčky jsou stále pod proudem a žhaví nebo dožhavují , tak ještě 3 až 5minut ! podle časový elektroniky v žhavicím relátku.
Tak délka signalizace žhavení (kdy nám svítí kontrolka žhavení ) je závislá od teploty motoru ,čím je motor studenější tím déle svítí kontrolka a žhavicí svíčky jsou pod proudem -žhaví.
Když kontrolka žhavení zhasne, tak to je signál pro startování . Takže startujeme ,-motor běží- (kontrolka je zhasnutá) žhavicí relé je zároven startovacím signálem deaktivovaný , ale žhavicí svíčky jsou stále pod proudem a žhaví nebo dožhavují , tak ještě 3 až 5minut ! podle časový elektroniky v žhavicím relátku.
Re: Rychlo dotazy
Skus ten AAP sensor na filterboxe ten udava vstupnu teplotu. -50 je hranicna hodnota.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Rychlo dotazy
u LR to tak nefunguje. Kontrolka zhavenia "nekopiruje" cinnost ziaviaceho rele. Aj pri shasnutej kontrolke za urcitych podienok zhavenie zhavi. Napr zhavi aj po nastartovani kym teplota v motore nedosiahne 20°C a zhavi aj pri vypnuti motora. Uzivatel o tom nevie lebo kontrolka nesvieti.Norton píše: ↑31 pro 2020 19:48 co jsem zkoumal žhavení u Jeepa, což bude asi nejspíš stejný u LR ,i jiných aut
Tak délka signalizace žhavení (kdy nám svítí kontrolka žhavení ) je závislá od teploty motoru ,čím je motor studenější tím déle svítí kontrolka a žhavicí svíčky jsou pod proudem -žhaví.
Když kontrolka žhavení zhasne, tak to je signál pro startování . Takže startujeme ,-motor běží- (kontrolka je zhasnutá) žhavicí relé je zároven startovacím signálem deaktivovaný , ale žhavicí svíčky jsou stále pod proudem a žhaví nebo dožhavují , tak ještě 3 až 5minut ! podle časový elektroniky v žhavicím relátku.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Rychlo dotazy
Paralelně k žhavicím svičkám jsem si připojil kontrolku -LED , tak že vidím jak dlouho svíčky skutečně žhaví .
Re: Rychlo dotazy
bavime sa tu o Td5 nie 300Tdi.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Rychlo dotazy
jasně ,ale je to paralelně zapojená kontrolka na žhav. svíčky , takže nehraje typ motoru
- vlada789
- Příspěvky: 30
- Registrován: 02 dub 2018 18:51
- auto: Defender 110 td5
- Bydliště: Severní Čechy
Re: Rychlo dotazy
Dano DEF -moc děkuju , to jsem potřeboval vědět. Je něco k naměření na tom štekru , co je na ten snímač v sacím boxu . Jinak ten čas je v pohodě ? Jestli se nepletu , žádnou korekci proudu to neumí , aspoň jsem pokles nenaměřil .
Moc děkuju
Moc děkuju
Re: Rychlo dotazy
ano paralelna kontrolka je OK. Ja pisem o tom, ze kontrolka zhavenia na pristrojovke nekopiruje cinnost zhaviaceho rele u Td5 !! Chapeš ?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Rychlo dotazy
Nie zhaviace rele nevie ziadnu korekciu iba ON/OFF.
Googli "AAT sensor Td5" najde ti to aj popis ako to funguje.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Rychlo dotazy
MAP senzor "kooperuje" se EGR ventilem, teplota motoru pro délku žhavení je od teplotního čidla motoru ,Je proudová neboli odporová záležitost,
Naposledy upravil(a) Norton dne 31 pro 2020 20:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Rychlo dotazy
......"Když kontrolka žhavení zhasne, tak to je signál pro startování . Takže startujeme ,-motor běží- (kontrolka je zhasnutá) žhavicí relé je zároven startovacím signálem deaktivovaný , ale žhavicí svíčky jsou stále pod proudem a žhaví nebo dožhavují , tak ještě 3 až 5minut ! podle časový elektroniky v žhavicím relátku."
Re: Rychlo dotazy
... u Td5 ziadna "casova elktronika" v zhaviacom relatku nie je !!!
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".