Aditiva
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 12 dub 2020 10:35
- auto: LR Discovery II Td5
- Bydliště: Okolí Boskovic
Re: Aditiva
Benzínem, přídavným do nafty jsem odstřelil vstřiky na Ford cmax. Tdci. A to bylo v poměru tak 1 litr na celou nádrž.
Re: Aditiva
Jo pardon to byl návod pro staré klasické motory né pro hogofogo současné auta.
- Přílohy
-
- 20180415_210710.jpg (70.36 KiB) Zobrazeno 1677 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Aditiva
Ešte keď som chodil na výšku, tak mi profák vravel, že na zimu je najlepšie dávať do nafty letecký petrolej.
Ja jazdím len benzíny, tak nemám skúsenosti.
Ja jazdím len benzíny, tak nemám skúsenosti.
Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Aditiva
V manuálu pro Escort 1,6D bylo psáno, že na zimu s letní naftou až 50/50 ředit benzínem, ale že to potom pojede méně. Teda ono to nejelo moc ani před tím. Do nového auta benzín do nafty určitě ne. VIF - ono jsou minimálně 2, tak snad jsi použil ten zimní. Když se dívám na tu krásnou žlutou barvu, tak to asi nebude moc zimní nebo případně arktická nafta, ale něco plné řepky. Zatím jsem nikde nenašel, že by byl popsaný rozdíl v chování zimního aditiva do nafty v klasické naftě a této žluté věci. Každopádně moje zkušenost je, že když už nafta zatuhla, tak buďto ohřát i s autem v garáži, nebo pokud to jde tak vypustit a vyměnit filtr, aditivum už v té chvíli nepomůže. Pomohl by benzín, protože by ten parafín (vosk) rozpustil, ale do nového motoru se to prostě nehodí. Osobně bych to nedal ani do 300ky, už je to přímovstřik, nikoliv komůrkový motor. Když nebyla garáž, tak jsme auto obložili papírovými krabicemi a překryli plachtou, abychom udělali pod autem uzavřený prostor, a tam jsme dali několik 2kW elektrických fukarů. Horkovzdušnou pistolí jsme opatrně nahřívali přímo filtr. Většinou to pomohlo, ale trvalo to celkem dlouho, než auto bylo natolik teplé, aby chytlo. Většinou jsem zároveň dával na baterku nabíječku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Aditiva
Podle mne je základ tankovat naftu bez biosložky, což jsou obě nafty od eurooilu, který ani není drahý. Vif jsem dával bežně, teď už ne a nepozoruji rozdíl. Pravdou je, že za posledních 20 let mi nafta zamrzla jen jednou, V-power od Shellu. A to v Jizerkách umí pěkně mrznout
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva
Jeden místní garážvý opravář takhle VIFem příležitostně opravuje vstřiky. Do pár litrů na dně nádrže naleje celou plechovku a vyjede to. Prý s tím má dobré zkušenosti...
Já osobně používám jen zimní VIF od cca listopadu do března. Nevím jak moc to pomáhá motoru, ale s tuhnutím nafty jsem nikdy problém neměl i když čerpačky a značky střídám. Např. zmiňované Jizerky předloni -22 °C a D3 s cca 350tis km v poho (tedy prvních pár vteřin srovnávala chod ,ale nastartovala hned).
Já osobně používám jen zimní VIF od cca listopadu do března. Nevím jak moc to pomáhá motoru, ale s tuhnutím nafty jsem nikdy problém neměl i když čerpačky a značky střídám. Např. zmiňované Jizerky předloni -22 °C a D3 s cca 350tis km v poho (tedy prvních pár vteřin srovnávala chod ,ale nastartovala hned).
- vladimir.sebik
- Příspěvky: 312
- Registrován: 18 kvě 2015 08:23
- auto: Discovery 5
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aditiva
Když už jsme u těch aditiv do oleje někdo něco přidává? Na letošním Dakaru jsem zaznamenal příspěvek a samou chválu od týmu Buggyra racing na tady toto: https://shop.nanotech-europe.cz/?gclid ... EOEALw_wcB