Defender V8i 136 kw?
Defender V8i 136 kw?
Vlastnite nekdo? Co zkusennosti, spotreba, spolehlivost ? Diky
Re: Defender V8i 136 kw?
Nevlastním, nemám zkušenosti, ale Tomáš Tomeček tu před lety inzeroval oranžovou 110
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Defender V8i 136 kw?
Až přijedeš, tak tam mám tohohle Def V8. Je 110 HT z roku 84. Má to i originál mechanický naviják.
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Defender V8i 136 kw?
Tak jsme nakonec neměli možnost to probrat.....
Co je to za motor? Kde se všude dával? A je spolehlivej ve spojení s automatem?
Díky za názory.
Co je to za motor? Kde se všude dával? A je spolehlivej ve spojení s automatem?
Díky za názory.
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender V8i 136 kw?
Hledal bych na anglických forech, v Rave atd.. U nás to skoro nikdo nemá.
Spotřeba asi bude velká, ale není rozhodující protože to je auto spíš pro potěšení než pro denní ježdění.
Otázka spolehlivosti u takového sběratelského kousku taky není podstatná. Bude asi podobná jako u všech starších britských strojů- taková jakou si ji uděláš .
Otázky bych formuloval jinak.
Chci ho?
Dá se vůbec sehnat a za kolik..?
Jestli chceš přestavit svého tak otázku bych si položil asi v tom smyslu jestli se mi chce investovat desetitisíce do přípravy agregátu a přestavby.
Defa máš, takže víš přibližně co tě bude čekat..
Spotřeba asi bude velká, ale není rozhodující protože to je auto spíš pro potěšení než pro denní ježdění.
Otázka spolehlivosti u takového sběratelského kousku taky není podstatná. Bude asi podobná jako u všech starších britských strojů- taková jakou si ji uděláš .
Otázky bych formuloval jinak.
Chci ho?
Dá se vůbec sehnat a za kolik..?
Jestli chceš přestavit svého tak otázku bych si položil asi v tom smyslu jestli se mi chce investovat desetitisíce do přípravy agregátu a přestavby.
Defa máš, takže víš přibližně co tě bude čekat..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender V8i 136 kw?
Je to stejný motor Rover V8 3,9i, který byl v Classicovi a Disco1. 136kW značí vysokokompresní verzi, nejspíš už s katem. Spolehlivost tudíž taky stejná a je na to napojený stejný automat ZF 4HP22, který svou spolehlivosti výrazně překonává vstřikovací a zapalovací systém. Mám takový dojem, že zde na forumu jsme s Frantou D1 a Macejkým jediní 3, kteří tento typ motoru, respektive toto vstřikování provozuji pravidelně. 3,9 trpí stejně jako všechny Rover V8 nad 3,5 litrů praskáním bloků.
Re: Defender V8i 136 kw?
Jenom pro zajímavost s jakým měničem byl ten ZF automat, malej nebo střední?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Defender V8i 136 kw?
stredny.
Maly sa daval len to DII TD5 a RR P38DSE
Velky len do prvych RR P38 4.6V8.
Maly sa daval len to DII TD5 a RR P38DSE
Velky len do prvych RR P38 4.6V8.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7823
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Defender V8i 136 kw?
Ten můj je jenom karburátor odpovídající RRC v roce 84. Je to opravdu stejný motor. A je to manuál 4r opět stejný jako v RRC.
A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.
K
A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Defender V8i 136 kw?
Díky za reakce!
Re: Defender V8i 136 kw?
https://www.auto-data.net/en/land-rover ... 134hp-5165
18,1 L
počitat pri normal. jizdě na silnici tak 20 litru, a off road provoz ani nechtey znat
18,1 L
počitat pri normal. jizdě na silnici tak 20 litru, a off road provoz ani nechtey znat
- Mirko
- Příspěvky: 2815
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender V8i 136 kw?
No nějaké limitované edice tady byly:Sláma Karel píše: ↑24 led 2019 10:39 A myslím si že Def 3,9 v automatu v Evropě vůbec neexistoval. Všechny co znám byli karburátory a manuály.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 2-216-1556
A v Ju Es of Ej to byla standardní motorizace.
- vladoo
- Příspěvky: 279
- Registrován: 01 bře 2011 20:16
- tel.: 421918808889
- auto: Disco 300tdi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender V8i 136 kw?
Def 110 V8 so 100kw som nedavno kupoval. Trochu som sa na tom povozil a bol som dost sklamany z vykonu. Moja naslapana 300vka ma lepsi zaber aj pocit z jazdy. Ale verim, ze sa s trochou modifikacie da z v8 urobit poriadna zver!:) tato bola maximalne seriovy stav s manualnou prevodovkou.
Tu je video z prveho startu, keby niekoho zaujimal zvuk
[youtubeadresa]https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtubeadresa]
https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtube]
Tu je video z prveho startu, keby niekoho zaujimal zvuk
[youtubeadresa]https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtubeadresa]
https://youtu.be/LCa_tPxNrQg[/youtube]
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series
Re: Defender V8i 136 kw?
Ja mám dačo podobné v mojom RRC V8 3,9 Efi 134kW v manuále (už bez kat), a jazdím sním skoro každý deň....a motor je OK, len to treba točiť, ak treba výkon. S motorom, keď má to čo treba tak nie je problém. Problém maju ľudia, čo motor dávaju robiť "všemajstrom" v garáži. Hlavne, aby bol správne chladený....
Môj bol keď som ho kupil pre veľa ludí na odpis, lebo to nevedeli spraviť.....skapínal motor v otáčkach, nepravidelný chod, tieklo to zo všadial.....atď. Trochu to trvalo, a stálo kým sa prišlo a odstránili veci čo domáci majstri napáchali.
Motoru mením pravidelne každých 7-8000 km olej, filtre a ide zatiaľ v pohode.
Môj bol keď som ho kupil pre veľa ludí na odpis, lebo to nevedeli spraviť.....skapínal motor v otáčkach, nepravidelný chod, tieklo to zo všadial.....atď. Trochu to trvalo, a stálo kým sa prišlo a odstránili veci čo domáci majstri napáchali.
Motoru mením pravidelne každých 7-8000 km olej, filtre a ide zatiaľ v pohode.