To si ma dost vystrasil. Mam nejake skusenosti s automatmi ale neviem si to predstavit ako to vyzera co popisujes ze to reve a netaha. To uchytenie volica by s asi riesil od ashcrofta nech to aj nejak vyzeta kvoli stk.
A ako s tym chladicom kde sa to montuje asctroft tam ma dva druhy alebo to pasuje aj z d1?
Manual prerobit na automat (Def TD5)
- Forsttimber
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Manual prerobit na automat (Def TD5)
Real Land Rover is built, not bought
Re: Manual prerobit na automat (Def TD5)
Když s tím plánuješ jezdit v blátě, tak chladič dát co nejvejš. Já tam měl danej nejdřív z DII a pak jsem tam dal velkej z P38 a ten to uchladí vždy s velkou rezervou.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Forsttimber
- Příspěvky: 1126
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Manual prerobit na automat (Def TD5)
ked nemam klimu tak asi musim vysunut masku? Alebo sa to zmesti bez prerabky
Real Land Rover is built, not bought
Re: Manual prerobit na automat (Def TD5)
Když nemáš klimu tak by se mohl chladič vejít pod std. masku viz. Cyrilovo auto.
- Přílohy
-
- 20190707_175435.jpg (109.18 KiB) Zobrazeno 1592 x
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.