TrueTrack
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
jezbera ivan píše:Ano, ved TT je typ samosvoru, ktory nikdy nedosiahne 100% svor.Stavros píše:Myslis, ze jakoby proklouzne, neco na zpusob samosvoru? To je docela dobrej napad, ja bych se toho nebal.
Ivane vyskoušej a když tak já se po doladění podvozku a referencích od tebe přidám ( trochu si připadám vyčůůůraný )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Určitě budeš spokojenej v hlubokým sněhu a blátě ideální volbajezbera ivan píše:Jasne, ja som to uzavrel pre seba tak, ze dam TrueTrack dopredu aj dozadu. Po tom, co som mal moznost o tom vseligde pocitat si myslim, ze na D90ke s TC to bude fungovat velmi dobre. Budem referovat.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Tak trueatrack vzadu mame nahodeny, tento vikend dame aj dopredu. Prve testy velmi dobre, v klzkych podmienkach hrabu obe zadne ako by tam bola normalna uzavierka, bez akychkolvek pridavnych prejavov. Slabinou je uplne odlahcenie jedneho zadneho kolesa, vtedy to nefunguje, co ale dorovna TC a funguje to potom zas, nehovoriac o tom, ze truetrack dopredu aj tut vec podstatne zlepsi, uz sa tesim.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Zdar Ivane,chapu dobre ze v momente vykrizeni a odlehceni jednoho kola je to mimo provoz?Tedy je to spise na vyjezd z blata a kluzkych povrchu? A jak se to chova pri otaceni nebo v ostrejsich zatackach na pevnem podkladu?
Dik za info.
Jo a borci s abc tuning se jeste nerozhodli jestli mi vrati penize
Takze jim davam cas do pondeli a pak to predavam pravnikovi.
Neni nad solidni pristup.
Honza
Dik za info.
Jo a borci s abc tuning se jeste nerozhodli jestli mi vrati penize
Takze jim davam cas do pondeli a pak to predavam pravnikovi.
Neni nad solidni pristup.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ano, ak je na naprave s Truetrack jedno koleso uplne v lufte, tak truetrack nezabera, je potreba zaroven trochu pribrzdit a on sa chyti, co u nas riesi TC. Ale pozor, take situacie sa daju riesit roznymi sposobmi jazdy a ked vypnem TC a skusam to bez neho tak i tak je to perfektny posun vpred. Na pevnom povrchu to uplne normalne diferuje, dokonca i na cerstvom snehu, kde kolesa maju od povrchu minimalny odpor, v plnom zatoceni vykreslia obe zadne kolesa pekny vzorok pneumatiky do snehu, co znamena ze to pekne diferuje a nedava ziadny nezelany odpor.
Celkovo si myslim (este nemam dokladne vyskusane), ze tato mala nevyhoda je pre nase podmienky malo vyznamna, ale naopak ma kopu podstatnych vyhod proti manualne spinanym uzavierkam.
Konstrukcne sa tento typ diferakov tzv "helical" montuje do zavodnych nasadeni na sportovych autach vseho druhu, a tiez napriklad do H1tiek.
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential
Celkovo si myslim (este nemam dokladne vyskusane), ze tato mala nevyhoda je pre nase podmienky malo vyznamna, ale naopak ma kopu podstatnych vyhod proti manualne spinanym uzavierkam.
Konstrukcne sa tento typ diferakov tzv "helical" montuje do zavodnych nasadeni na sportovych autach vseho druhu, a tiez napriklad do H1tiek.
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential
Naposledy upravil(a) jezbera ivan dne 31 led 2009 21:27, celkem upraveno 1 x.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Ano, na závoďákách, hlavě u předního pohonu a výkonu do 300PS, to maká nekompromisně a plně nahrazuje složitější, elektronický TC. Auta se nechovají "nedotáčivě" ale jak píšeš. zatáčku krásně vykrouží. Samozřejmě, pak už přicházejí na řadu pneumatiky a fyzika (když pojede "bezmozek" jak se říká "cihlu" nevykrouží zatáčku, ani se samosvorem)...jezbera ivan píše:Ano, ak je na naprave s Truetrack jedno koleso uplne v lufte, tak truetrack nezabera, je potreba zaroven trochu pribrzdit a on sa chyti, co u nas riesi TC. Ale pozor, take situacie sa daju riesit roznymi sposobmi jazdy a ked vypnem TC a skusam to bez neho tak i tak je to perfektny posun vpred. Na pevnom povrchu to uplne normalne diferuje, dokonca i na cerstvom snehu, kde kolesa maju od povrchu minimalny odpor, v plnom zatoceni vykreslia obe zadne kolesa pekny vzorok pneumatiky do snehu, co znamena ze to pekne diferuje a nedava ziadny nezelany odpor.
Celkovo si myslim (este nemam dokladne vyskusane), ze tato mala nevyhoda je nase podmienky malo podstatnu, ale naopak ma kopu podstatnych vyhod prosti manualne spinanym uzavierkam.
Konstrukcne sa tento typ diferakov tzv "helical" montuje do zavodnych nasadeni na sportovych autach vseho druhu, a tiez napriklad do H1tiek.
http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaif ... fferential
U závoďáků, se zadním pohonem a výkonem nad 300PS, je problém v životnosti tohoto "samosvoru". Prostě dochází k poruchám...
Ten výkon to prostě nezvládá a materiál nevydrží. Kombinuje se tedy s TC.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ano Karle, aj ten zvuk co si spominal to ked je jedno koleso v lufte vydava, taky kovovy - zvlastny, ale v zasade je to zriedka a musis stat a mat koleso v lufte, takze mi to nepride nijak hrozne.karel píše:Jsem rád Ivane, že jsi spokojen a v podstatě jsi potvrdil mou vlastní zkušenost s TT
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Tak, a Truetrack mame uz aj v predu. Boli sme to skusat v podmienkach riadneho blata alebo aj polmetra hlbokeho snehu. Vyjazdy, zjazdy, naklony.....
Vsade kde bolo treba trakciu alebo sa riadne smykalo, hrabali vzdy vsetky styri kolesa, nikdy sa nestalo, ze niektore stalo. Zatial maximalna spokojnost, mozem vrele doporucit! Jedine minus je (a to tu uz bolo povedane), ze ked je koleso v lufte a nema teda vobec ziadny odpor, tak to nezatvara, ale ked si sofer trochu pritlaci brzdovy pedal, tak tento problem odpada. Ak je na aute TC tak tento problem neexistuje, lebo TC pribrzdi to koleso v lufte skor, ako by si sofer niecoho vsimol a TT zaberie. Inymi slovami hodi sa to na kazde offroadove jazdenie v nasich podmienkach, jedine na trialovy special by boli vhodnejsie dve pevne uzavierky.
Vsade kde bolo treba trakciu alebo sa riadne smykalo, hrabali vzdy vsetky styri kolesa, nikdy sa nestalo, ze niektore stalo. Zatial maximalna spokojnost, mozem vrele doporucit! Jedine minus je (a to tu uz bolo povedane), ze ked je koleso v lufte a nema teda vobec ziadny odpor, tak to nezatvara, ale ked si sofer trochu pritlaci brzdovy pedal, tak tento problem odpada. Ak je na aute TC tak tento problem neexistuje, lebo TC pribrzdi to koleso v lufte skor, ako by si sofer niecoho vsimol a TT zaberie. Inymi slovami hodi sa to na kazde offroadove jazdenie v nasich podmienkach, jedine na trialovy special by boli vhodnejsie dve pevne uzavierky.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
dela se to aji na disco 300Tdi?
a na kolik to zhruba vyjde? zni to sakra lakave
a na kolik to zhruba vyjde? zni to sakra lakave
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Ivane díky, že ses s námi podělils se zkušenostma, už nějakou dobu přemýšlím o těchto difech a sleduji fóra a je rozhodnuto.
Tady http://www.devon4x4.com **-special-offers-** je mají slevněné.
Tady http://www.devon4x4.com **-special-offers-** je mají slevněné.
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TrueTrack
Ahoj Ivane máš nějaké nové poznatky s používáním TrueTrack? Výhledově přemýšlím o uzávěrce a tohle se mě libý.
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Re: TrueTrack
Ahoj, poznatky su, mozem povedat len z D90 s TC. Funguje to perfektne a keby som staval nove auto tak si vyberiem TT znovu. Je to vyborne, funguje to perfektne. Ako uz bolo povedane, ked sa pozeras na auto s TT v zlych trakcnych podmienkach, vidis len to, ze tahaju 4 kolesa a pritom je to cele smerovo perfektne ovladatelne a ani nevies ze to mas. Je to podstatne pevnejsie ako seriovy dif, cize vhodne aj pre vacsie pneu.... My sme max spokojni. Podotykam je to na aute s TC, co urcite zvysuje funkcnost TT. Ako projekt pre blizku buducnost mam DII expedicna uprava ale s maximalnym dorazom nezvysovat zbytocne celkovu hmotnost, kde to urcite dam okamzite, takze budem vediet posudit ci to rovnako dobre funguje aj na tazsom aute s TC.sloon píše:Ahoj Ivane máš nějaké nové poznatky s používáním TrueTrack? Výhledově přemýšlím o uzávěrce a tohle se mě libý.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: TrueTrack
Dík, myslíš že na těší DII to bude fungovat hůř?
Stačí to dát jen na zadní nápravu nebo je lepší dát obě?
Do zimy bych to tam rád dal tak tahám rozumy.
Stačí to dát jen na zadní nápravu nebo je lepší dát obě?
Do zimy bych to tam rád dal tak tahám rozumy.