Defender-kmitání volantu

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#61 Příspěvek od PavelU » 27 říj 2009 12:30

A před tím zhozením podložek mu to nekmitalo... :?:

Zkuste Jirko jezdit chvilku bez těch podložek, jestli to nepomůže tak bych možná měl tip... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#62 Příspěvek od Land Jirka » 27 říj 2009 16:29

Kmitalo, ale nebylo to skoro znatelné
Jakej tip Pavle?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#63 Příspěvek od erik » 27 říj 2009 16:36

ano. Nasi Defici nosi podzimni modu... kmitani koles. I muj je takovy rozechvely- hlavne v prave zatacce a pak musim pribrzdit anebo pridat. pak to zmizi.
Ted jsem prejizdel s podhustenyma gumama po silnici a kmitani bylo znatelne duraznejsi.... :hmm:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#64 Příspěvek od MOPADŽI » 28 říj 2009 21:00

Jak napsal Jirka: po všech těch peripetiích, to přestalo třepat...
Po montáži poloos atd. to je to tam kde na začátku, tzn. že někdy je to tak usilovné, že se auto nedá udržet skoro na silnici. Takže jedem od prvopočátku :twisted:

A jak napsal Karel, kolama to není :roll:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
Honza S.
Příspěvky: 23
Registrován: 28 kvě 2009 09:23
tel.: 731295410
auto: 300TDi
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Defender-kmitání volantu

#65 Příspěvek od Honza S. » 10 led 2010 16:47

Tak já mám po problému - vyměnil jsem pneu i disky (nové BFG 235/85/16) a vše v pohodě. Doufám, že nebudu muset v dohledné době nic na podvozku měnit, protože Defender je koukám na toto téma velmi citlivý.... :(

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Defender-kmitání volantu

#66 Příspěvek od Miky_CZ » 26 dub 2011 16:09

tak mam taky problem, sice na DI ale to je stejne, vibruje mi to do volantu mezi 70-80km/h, je jedno jestli mam zarazeno nebo ne, pri zrychlovani a zpomalovani se to neprojevuje tolik

kdyz jedu doprava vibrace ustanou, kdyz doleva zvetsi se

tudiz odhaduji neco na pravem kole, kola na tom jsou uz treti, za posledni dva mesice,
cepy na spojovacce nove, lozisko nema vuli, uz mi dochazi napady
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Defender-kmitání volantu

#67 Příspěvek od Johny R » 26 dub 2011 16:45

Nechci kybicovat , ale ještě tu nikdo nepsal o tzv. prasklém kordu pneumatiky. To jsou ta výztužná kovová vlákna v gumě. Když kord praskne šíří se jako trhlina a postupně se trhají vlákna dál a pneu je oslabená. Když pak jedeš autem, tak do určité rychlosti se nic neděje, ale pak odstředivé síly udělají své, pneu se v rychlosti deformuje (vyboulí) a začne kolotoč. A podvozek může být úplně bez chyby. A na vyvažovačce se nic nepozná, protože ta nedosahuje takových otáček. A je to celkem běžná věc i na gumách "břichoplazů" (tedy starých nebo protektorech), natož když OFFroadíte po šutrech a dáváte gumám do těla. S novou gumou pak problém zmizí. :x Ciao!

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Defender-kmitání volantu

#68 Příspěvek od Miky_CZ » 26 dub 2011 16:47

to ale neni zrovna muj problem na aute jsou uz treti gumy a druhe disky a problem porad stejny
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Defender-kmitání volantu

#69 Příspěvek od Johny R » 26 dub 2011 17:08

Já jsem to téma četl celé, tak jsem to psal obecně pro všechny, páč z některých popisů mi to vyloženě sedělo. Jinak kdyby vaše "Ostravská klika" někam vyrazila, dali by jste vědět? Třeba SZ. Bydlím kousek od Vřesinské strže. Tak bych se strašně rád podíval na vaše LR!

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#70 Příspěvek od Ken » 27 dub 2011 14:24

Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Defender-kmitání volantu

#71 Příspěvek od Miky_CZ » 27 dub 2011 14:26

Ken píše:
Miky_CZ píše:cepy na spojovacce nove
Čep na řídící tyči? Mně se jeho výměnou auto hodně uklidnilo.
jsou tam dva, no tak zkusim vymenit jeste je ale spis to tipuju neco na tom kole kdyz doleva to nedela a dneska jeste jeden poznatek, kdyz poradne chytnu volant tak vetsinou to udrzim tak ze to nevibruje
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#72 Příspěvek od erik » 27 dub 2011 15:57

jen at to nekdo konecne uz vyresi, bo ja to mam furt... nastesti jezdim 80-90 jen do servisu :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: Defender-kmitání volantu

#73 Příspěvek od Jenda » 27 dub 2011 16:33

Je to kombinace nastradanych vuli na vsech cepech rizeni v kombinaci s vetsim rozmerem pneu.
Dokud si na 100% nebudete jisty ze jste vule vyresili,nema smysl hledat jinde.
Takze kontrola,cepu,geometrie(na tu nezapominat) a v nekterych pripadech i rozsir.podlozek,poskozenych rafku a pneu.
Viz co napsal kolega.To ze guma vypada na oko v pohode,neznamena ze je :wink:
Dost pneu servisu ani ty nase velky kola neumi vyvazit,tam bych taky videl slabe misto.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 177
Registrován: 16 úno 2011 12:03
auto: 2x břichoplaz
Bydliště: Duchcov
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#74 Příspěvek od BigBang » 04 kvě 2011 22:54

a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci.... :D

http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#75 Příspěvek od Luboš M. » 04 kvě 2011 23:39

BigBang píše:a nedělá vám to tohle??? jen mě tak napadlo, protože stejnej problém řešili jeepáci.... :D

http://www.youtube.com/watch?v=8EuQ6f8rgT4" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak tohle je masakr :shock: ...myslím že až takhle to nikomu nehází. Ještě mi napadlo co přidělat ma podvozek kameru a natočit co se dole děje. Točíte stejně každou hovadinu tak proč né čepy a nebo kardany
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

luky4
Příspěvky: 3
Registrován: 20 črc 2012 12:02
tel.: 602767501
auto: Defender 90

Re: Defender-kmitání volantu

#76 Příspěvek od luky4 » 20 črc 2012 13:05

Ke kmitání volantu kolem 65 km/h: Po výměně tlumiče řízení, nové páky řízení ( musela se rozbruskou rozříznout aby se stáhla z hřídele skříně řízení...) a dotažení ložisek předních kol je to O.K. NEKMITÁ! :D
Už jen to chce nasypat vyvažovací prášek do pneu, neboť nyní při rychlosti kolem 90km/h je na volantu znát mírné chvění, které přičítám tomu, že normální vyvažovačka velké a široké pneu neumí vyvážit na 100%.

Uživatelský avatar
Tonny
Příspěvky: 1449
Registrován: 03 pro 2009 16:28
auto: Def 110
Bydliště: Praha

Re: Defender-kmitání volantu

#77 Příspěvek od Tonny » 20 črc 2012 13:14

mě stačila jednoduchá věc... jeden člověk ať drobet točí volantem doleva doprava a druhej se kouká zespoda, s tím že stačí dát přes čep ruku a když je v něm vůle, tak je to do dlaně cítit jak to v něm cvaká.. mně se třeba na defovi jednou za čas povolí tyč řízení a pak má vůli na šroubu... to ke kmitání volantu stačí... pak samozřejmě zkontrolovat vůle ložisek na kole, čepy a jejich ložiska na koulích...
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054

Uživatelský avatar
alux
Příspěvky: 169
Registrován: 28 úno 2010 07:03
tel.: 0904911119
auto: Defender, Disco III
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#78 Příspěvek od alux » 22 črc 2012 08:58

Ja som mal ten isty problem na plosine, pri najazde na malu nerovnost auto sa cele rozkmitalo, po vymene panhardky za pevnejsiu bolo po probleme...
Defender 130 - hydraulicka plošina, Discovery III, Defender 130 - Zebra
http://www.alux.sk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender-kmitání volantu

#79 Příspěvek od komin » 22 črc 2012 12:32

Mne to to tiez kmitalo tak vymenili capy riadenia a trozku to pomohlo ale az jak vymenili prevodku riadenia tak to prestalo uplne.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Defender-kmitání volantu

#80 Příspěvek od Rover » 27 črc 2012 11:17

Mně kmitání volantu u Defa 110 taky trochu trápí, nemůžu najít logiku věci, někdy to dělá, někdy to nedělá, když to dělá nejvíc to dělá v 80km v mírné pravé zatáčce, náprava je dělaná (koule, ložiska), kuláky, tlumič řízení..., kola vyvážené na nulu... U Defa 90 se to ani nehne ale u stodesítky pořád něco...

Ještě přemýšlím zajet na vyvážení kol přímo na autě (na ose), kdysi mně to hodně pomohlo u starého VW Brouk, kde byly podložky a elektrony, na vyvažovačce se to vyvážilo, ale na autě to potom házelo... tenkrát to ale vyvážili přímo na autě a úplně to zmizelo... Kontakt je:

http://elicar.cz/vyvazovani-kol-na-ose/" onclick="window.open(this.href);return false;
Country boy...

Odpovědět