změříš na vstupu hned poznáš jak kecá. Jde o to o kolik zchladí vodu. Ale už rešíme blbosti.
Jsou v podstatě 4 možnosti:
1) Nedostatečný chladič a to jak velikostí tak účinností
2) malí průtok vody
3) nefunkční visco vrtule
4) něco jiného (předvstřik, cooler, atd.)
Přehřívání Defa 300Tdi
- Hubert
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: Discovery 300 TDI
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání Defa 300Tdi
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Přehřívání Defa 300Tdi
Náhodou jsem našel postup, jak se testuje viskospojka na ventilátoru. Třeba to pomůže. Mělo by to být pro viskospojku jako je na 300ce, tedy se smotaným šnekem z bimetalu (dvojkovu).
- Přílohy
-
- Borg-SB1005.indd - BorgWarner_Viscous_Fan_Drive_Test_Procedure_(Bi-Metal_Drives_Only).pdf
- (731.8 KiB) Staženo 34 x
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo