Přehřívání Defa 300Tdi

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2235
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: Discovery 300 TDI
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání Defa 300Tdi

#81 Příspěvek od Hubert » 04 pro 2020 22:24

změříš na vstupu hned poznáš jak kecá. Jde o to o kolik zchladí vodu. Ale už rešíme blbosti.
Jsou v podstatě 4 možnosti:
1) Nedostatečný chladič a to jak velikostí tak účinností
2) malí průtok vody
3) nefunkční visco vrtule
4) něco jiného (předvstřik, cooler, atd.)
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

MadTom
Příspěvky: 12546
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Přehřívání Defa 300Tdi

#82 Příspěvek od MadTom » 09 pro 2020 15:28

Náhodou jsem našel postup, jak se testuje viskospojka na ventilátoru. Třeba to pomůže. Mělo by to být pro viskospojku jako je na 300ce, tedy se smotaným šnekem z bimetalu (dvojkovu).
Přílohy
Borg-SB1005.indd - BorgWarner_Viscous_Fan_Drive_Test_Procedure_(Bi-Metal_Drives_Only).pdf
(731.8 KiB) Staženo 34 x
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2091
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Přehřívání Defa 300Tdi

#83 Příspěvek od mr-tomas » 09 pro 2020 15:34

Super, díkes :yes
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Odpovědět