Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5076
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#1 Příspěvek od Rover » 27 črc 2016 10:52

Narazil jsem při třídění nepotřebných dílů na jednu perlu od Britpartu, tak jsem si řekl, že založím vlákno, které jsem chtěl založit už dávno - člověk se každý den setkává s naprosto příšernou kvalitou některých aftermarketových dílů, některé jsou životu nebezpečné, některé "jen" způsobí nějaké škody, že se díky nim něco zničí, některé způsobí škody tím, že se oprava musí dělat znova po pár týdnech...

Jedna perla - brzdový válec na S2A od Britpart, zřejmě odlité v nějaké pískové formě (nevím nejsem odborník), povšimněte si, že jsou zřejmě i odlité závity na trubičky, není to vůbec vyřízlé načisto. Toto bych si do auta nikdy netroufl dát a je vůbec otázka jestli se do toho trubičky dají zašroubovat. Kdyby to chtěl někdo do sbírky kuriozit tak daruji za odvoz.

Máte-li někdo něco podobného tak sem s tím.
Přílohy
IMG_7992.JPG
IMG_7993.JPG
IMG_7994.JPG
IMG_7995.JPG
IMG_7996.JPG
Country boy...

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5076
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#2 Příspěvek od Rover » 27 črc 2016 10:52

...
Přílohy
IMG_7997.JPG
Country boy...

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1254
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#3 Příspěvek od tomáš štěpnička » 27 črc 2016 11:15

a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:

Uživatelský avatar
radekd
Příspěvky: 283
Registrován: 01 pro 2013 12:50
tel.: 608337230
auto: DII 2x 01 04
Bydliště: Pec pod Sněžkou

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#4 Příspěvek od radekd » 27 črc 2016 11:19

zdar, tak stejná zkušenost s hl. brzdovým válcem na DII. Musím objektivně říct, že vzhledově vypadal lépe než ten tvůj, ale hned po montáži tekl..... foto bohužel nemám, víc jsem to neřešil bo jsem ho bral přímo z Anglie. Po výměně vnitřností už plní svou funkci. Další věc co moc nevydrží od Britpartu jsou dle mých zkušeností uhibaly do Watťáku.
Ubytování v Krkonoších www.chatasohajka.cz, www.chataboubelka.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5076
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#5 Příspěvek od Rover » 27 črc 2016 11:23

tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.
Country boy...

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1254
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#6 Příspěvek od tomáš štěpnička » 27 črc 2016 11:43

mě je to jasné. bohužel drtivá většina kupuje na LR to levné ...a pak je na každé akci nějaký porouchaný LR a působí to blbě na veřejnost :wink:

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3139
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: D110,P38,S2A,R45,R25
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#7 Příspěvek od VencaZE » 27 črc 2016 11:45

Naposledy jsem byl fascinovaný tlumičem řízení od Britpartu který se standartně sám roztahuje a tím pádem má postižené vozidlo funkci automatické jízdy v kruhu :twisted: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5076
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#8 Příspěvek od Rover » 27 črc 2016 11:48

Takový jsem měl i DeCarbon...
Country boy...

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1254
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#9 Příspěvek od tomáš štěpnička » 27 črc 2016 11:48

asi plynokapaliňák :lol:

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 591
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#10 Příspěvek od peppino » 27 črc 2016 21:38

Rover píše:
tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.
Myslím,že kvalita výrobků není vždycky o ceně.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 778
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#11 Příspěvek od Adam P. » 27 črc 2016 23:08

no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul :) mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne :)
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2557
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#12 Příspěvek od visby » 28 črc 2016 08:41

Adam P. píše:no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul :) mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne :)
v skutocnosti to nema so znackou nic spolocne, vsetko co sa pouziva potrebuje udrzbu. ak to nema udrzbu tak sa to kazi

Uživatelský avatar
Adam P.
Příspěvky: 778
Registrován: 20 čer 2014 13:33
tel.: 777241654
auto: defík TD5 2003
Bydliště: teď drnholec, ale původem su kyjovják!

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#13 Příspěvek od Adam P. » 28 črc 2016 08:48

no tak nějak jsem to myslel – když se staráš, jsi cajk. když na to prdíš, tak je velká pravděpodobnost, že se ti to někde vysype. bez ohledu na značku vozidla.
defender 110 TD5 2003 a SAAB 9-3 LPT 2000 :)

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5076
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#14 Příspěvek od Rover » 28 črc 2016 10:27

Rozumím ale na začátku jsem to myslel trošku jinak = co za šunt si dnes dovolí někdo prodávat jako plnohodnotný ND... :wink:

A další kousek - nakřivo nalisované ozubené kolo olejového čerpadla na hřídelku vedlo k vydření materiálu na těle olejové pumpy vedlo k výraznému sníženi tlaku oleje a pokud by se to včas neodhalilo tak zadření motoru. Cena materiálu a opravy při včasném odhalení cca 16 000-,Kč. Motor 4.6V8 v RRC. Nový ND koupený v Paddock Spares. Vyosení nebylo okem viditelné a nikoho nenapadlo, koho by to taky napadlo, to přeměřovat.
Country boy...

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4759
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#15 Příspěvek od DanoDEF » 28 črc 2016 10:42

... tak prispejem aj ja trosku (uz sa tu tie fotky objavili) nie je to sice shitpart ale stalo sa (a za jazdy) ...
Přílohy
080520156122a.jpg
200420156064a.jpg
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1254
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#16 Příspěvek od tomáš štěpnička » 28 črc 2016 10:57

to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo? :wink:

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 4759
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#17 Příspěvek od DanoDEF » 28 črc 2016 11:01

tomáš štěpnička píše:to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo? :wink:
... nie nedostalo. Je to novy diel cca 2mes po kompletnom repase napravy na aute a cca 8tkm po ceste ziadny teren. Keby som to znicil pouzivanim tak to sem nedavam.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1254
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#18 Příspěvek od tomáš štěpnička » 28 črc 2016 11:27

tak v tom případě....to je strašný

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#19 Příspěvek od Steve » 28 črc 2016 22:33

Loni mi odešla spojka po pár tisících km v běžném provozu (ne terén).
Bylo to v koloně, dlouho jsme popojížděli. Ale vzhledem k tomu, že se hlásila předem (občas se ne úplně vracel pedál), s kolonou to souviselo asi "jen" tím, že byla občas trochu v záběru i na neutrál.

Ale mám možná hloupý dotaz - je lepší v koloně popojíždět na redukci?
P1450019a.jpg
P1450019a.jpg (278.83 KiB) Zobrazeno 6950 x
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2542
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#20 Příspěvek od teslo » 29 črc 2016 10:49

rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy :evil: Tiez to vydralo aj drziak loziska.

Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.

Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět