Stránka 1 z 5

Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 10:52
od Rover
Narazil jsem při třídění nepotřebných dílů na jednu perlu od Britpartu, tak jsem si řekl, že založím vlákno, které jsem chtěl založit už dávno - člověk se každý den setkává s naprosto příšernou kvalitou některých aftermarketových dílů, některé jsou životu nebezpečné, některé "jen" způsobí nějaké škody, že se díky nim něco zničí, některé způsobí škody tím, že se oprava musí dělat znova po pár týdnech...

Jedna perla - brzdový válec na S2A od Britpart, zřejmě odlité v nějaké pískové formě (nevím nejsem odborník), povšimněte si, že jsou zřejmě i odlité závity na trubičky, není to vůbec vyřízlé načisto. Toto bych si do auta nikdy netroufl dát a je vůbec otázka jestli se do toho trubičky dají zašroubovat. Kdyby to chtěl někdo do sbírky kuriozit tak daruji za odvoz.

Máte-li někdo něco podobného tak sem s tím.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 10:52
od Rover
...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:15
od tomáš štěpnička
a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:19
od radekd
zdar, tak stejná zkušenost s hl. brzdovým válcem na DII. Musím objektivně říct, že vzhledově vypadal lépe než ten tvůj, ale hned po montáži tekl..... foto bohužel nemám, víc jsem to neřešil bo jsem ho bral přímo z Anglie. Po výměně vnitřností už plní svou funkci. Další věc co moc nevydrží od Britpartu jsou dle mých zkušeností uhibaly do Watťáku.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:23
od Rover
tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:43
od tomáš štěpnička
mě je to jasné. bohužel drtivá většina kupuje na LR to levné ...a pak je na každé akci nějaký porouchaný LR a působí to blbě na veřejnost :wink:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:45
od VencaZE
Naposledy jsem byl fascinovaný tlumičem řízení od Britpartu který se standartně sám roztahuje a tím pádem má postižené vozidlo funkci automatické jízdy v kruhu :twisted: .

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:48
od Rover
Takový jsem měl i DeCarbon...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 11:48
od tomáš štěpnička
asi plynokapaliňák :lol:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 21:38
od peppino
Rover píše:
tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.
Myslím,že kvalita výrobků není vždycky o ceně.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 27 črc 2016 23:08
od Adam P.
no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul :) mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne :)

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 08:41
od visby
Adam P. píše:no nechcu aby se to tady ve vlakne zvrhlo na diskuzi o spolehlivosti jednotlivych znacek, ale proste mne to neda, zvlast kdyz uz to tady nekdo natuknul :) mam defa relativne chvilku, asi dva tri roky. a musim zaklepat, ze zatim naprosto cajk. a co se tyka te povestne nespolehlivosti LR, tak co tak sleduju vsude mozne fota a cestopisy z expedic, tak tam vidim uplne stejne rozbite toyoty, nissany a miciny. takze bych byl opatrny. vsichni vsude zvatlaji o spolehlivosti patrolu a toyek a pak mrknes na fotky z expedic a tretina jich je o tom, jak tam borci lezi pod zvednutym autem a neco resi. takze bych byl v klidu, je to asi vsude stejne :)
v skutocnosti to nema so znackou nic spolocne, vsetko co sa pouziva potrebuje udrzbu. ak to nema udrzbu tak sa to kazi

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 08:48
od Adam P.
no tak nějak jsem to myslel – když se staráš, jsi cajk. když na to prdíš, tak je velká pravděpodobnost, že se ti to někde vysype. bez ohledu na značku vozidla.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 10:27
od Rover
Rozumím ale na začátku jsem to myslel trošku jinak = co za šunt si dnes dovolí někdo prodávat jako plnohodnotný ND... :wink:

A další kousek - nakřivo nalisované ozubené kolo olejového čerpadla na hřídelku vedlo k vydření materiálu na těle olejové pumpy vedlo k výraznému sníženi tlaku oleje a pokud by se to včas neodhalilo tak zadření motoru. Cena materiálu a opravy při včasném odhalení cca 16 000-,Kč. Motor 4.6V8 v RRC. Nový ND koupený v Paddock Spares. Vyosení nebylo okem viditelné a nikoho nenapadlo, koho by to taky napadlo, to přeměřovat.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 10:42
od DanoDEF
... tak prispejem aj ja trosku (uz sa tu tie fotky objavili) nie je to sice shitpart ale stalo sa (a za jazdy) ...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 10:57
od tomáš štěpnička
to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo? :wink:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 11:01
od DanoDEF
tomáš štěpnička píše:to ale dostalo někdy určitě pořádnou ránu žejo? :wink:
... nie nedostalo. Je to novy diel cca 2mes po kompletnom repase napravy na aute a cca 8tkm po ceste ziadny teren. Keby som to znicil pouzivanim tak to sem nedavam.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 11:27
od tomáš štěpnička
tak v tom případě....to je strašný

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 28 črc 2016 22:33
od Steve
Loni mi odešla spojka po pár tisících km v běžném provozu (ne terén).
Bylo to v koloně, dlouho jsme popojížděli. Ale vzhledem k tomu, že se hlásila předem (občas se ne úplně vracel pedál), s kolonou to souviselo asi "jen" tím, že byla občas trochu v záběru i na neutrál.

Ale mám možná hloupý dotaz - je lepší v koloně popojíždět na redukci?
P1450019a.jpg
P1450019a.jpg (278.83 KiB) Zobrazeno 13636 x

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 29 črc 2016 10:49
od teslo
rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy :evil: Tiez to vydralo aj drziak loziska.

Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.

Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.