Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 12352
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#21 Příspěvek od MadTom » 29 črc 2016 11:25

Jenom k té koloně - několikrát se mi stalo, že jsem jel, teda spíš stál, v koloně na dálnici a do kopce. Občas bylo výhodnější tak dát malou 1 a nechat auto bublat na volnoběh, než poskakovat na vyšší rychlosti a na spojce. Ale I kdybych to neudělal, tak to na spojku nemůže mít vliv. Je to terénní auto, kde spojka musí něco vydržet. Bylo to spíš o pohodlí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
fugín
Příspěvky: 2217
Registrován: 13 lis 2011 21:56
tel.: 777001161
auto: ex free 1,8/Disco2
Bydliště: opatovice nad labem

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#22 Příspěvek od fugín » 29 črc 2016 12:17

Ty obrázky úplně nahoře to je naprostá tragedie,něco o slévárenství vím a tenhle "výrobek" nemá smysl komentovat. Jen bych chtěl něco málo říct k těm aftermarketovým dílům. Vyrábíme brzdové kotouče a bubny. Dodáváme jak do prvovýroby,tak i do aftermarketů. Neumím si představit jak je možné aby se takový šmejd jako je ten co sem postnul Rover vůbec dostal ke konečnému zákazníkovi a to z několika důvodů. Přirovnám to k naší výrobě do aftermarketů. Jako výrobce dodáváme tyto díly firmám jako např. Teves Continental /ATe,Bosch,Zimmermann,TRW a mnoha dalších. Každá z těchto nejznámějších firem je zároveň i garantem kvality výrobků které pod svou hlavičkou prodávají. Abychom jim mohli dodávat musela firma projít mnoha a mnoha audity (každý odběratel prováděl své) a teprve po splnění někdy až nesmyslných podmínek a udělení mnoha certifikátů jsme mohli těmto odběratelům dodávat. Tím to ovšem nekončí. Z každé naší poslané zakázky si odběratel bere namátkově několik kusů,které u nich prochází kontrolním měřením,chemickým rozborem směsi taveniny a sonickou kontrolou podpovrchových vad,dále si namátkově berou několik kusů na testovací stolici,kde se provádí několikahodinový zátěžový test. Podle mě je to jen na každé firmě která prodává výrobky od svých dodavatelů. Na základě těchto zkušeností nechápu jak se takový šmejd může vůbec dostat ke konečnému zákazníkovi. Z fotek nahoře je víc než jasné že si Britpart s kontrolou nabízeného zboží hlavu vůbec neláme,což je dobré vědět :ne
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#23 Příspěvek od Steve » 30 črc 2016 16:16

teslo píše:rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy :evil: Tiez to vydralo aj drziak loziska.

Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.

Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Mě po výměně spojky občas vázl pedál, někdy se nevracel do horní polohy, musel jsem třeba prošlápnout.
Kamarád, co mi auto opravoval mi řekl, že je možná slabá pružina. Kontrolovali jsme i válce a vše OK.
Ale podle všeho to drhlo na tom držáku ložiska (vodící trubce). Na fotce to moc vidět není, ale je tam na jedné straně "zásek, zub"
A zřejmě i proto odešla spojka už dříve a (jiný) mechanik na to nepřišel a po výměně spojky to nevracelo a občasným stálým přítlakem se roztavila klec.
Možná by vydrželo ložisko, kdyby klec ložiska byla kovová. Pokud si vzpomínám, tak se dodává samostatně. Ale z principu to bylo špatně a bohužel běžnou kontrolou na to nejde přijít.

No a na tu redukci jsem se ptal kvůli tomu, že o tom byla zmínka v jiném vlákně - upoutávka na film - kde to řidič říkal druhému.
Možná se pak dá rozjíždět snadněji (lehčí převod), snad by spojka byla méně namáhaná, ale vydržet by měla.
Discovery je životní styl.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3451
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#24 Příspěvek od Kokesek » 30 črc 2016 22:43

Rover píše:
tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.

To by fungovalo pouze tehdy pokud by nedoslo v komunisticke dobe k degeneraci "vybiraciho" genu. On asi zanikl a cech zna pouze jedinou volbu a tou je cena. A to neplati jen u autodilu...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2478
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#25 Příspěvek od Mirko » 22 srp 2016 16:22

V pátek se mi trochu zhroutil svět, ve kterém zatracuji součástky z modrých krabiček a kupují raději originály nebo OEM:
Zůstal jsem uprostřed brněnské "Rush hour", vikend s MotoGP, stát 20m od nejrušnější křížovatky ve městě...
Byl jsem celkem přesvědčený, že to byl přehřátý modul zapalování, protože v tomhle Rangovi jej ještě nemám přesunutý. Doma jsme pak s Hugem, který mě laskavě odtáhl, vykoumali za chvilku, že mám jiskru z cívky, ale už ne z rozdělovače.
Ve zkratce: Odešel mi palec rozdělovače, který byl koupený loni přímo v zastoupení LR a najel od té doby cca. 5000 km. Po nahození aftermarketového, který vozím sebou, auto ihned naskočilo. Už při koupi mi bylo divné, že originál LR má nýtovaný mosazný plech a ne vlisovaný do plastu jako některé aftermarkety (např. Powerspark, od kterých kupují rozdělovače), protože obecně na forumech ohledně Rover V8 se ty nýtované spíš nedoporučují, na stránkách Accusparku, dalšího výrobce, se od nich přímo odrazuje.
Takže tak, ne vše co je v krabici se zeleným oválem, září...

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3136
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: D110,P38,S2A,R45,R25
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#26 Příspěvek od VencaZE » 22 srp 2016 18:32

Teď v tom mám trochu zmatek. Modrá krabička Britpart. Zelený ovál GEN. Tak co z toho selhalo?

Já minulý týden vyhodil úplně nový termostat Britpart- Defík se nechladil a při zkoušce vařicí vodou se ani nehnul.
Vylovil jsem tedy z bedny původní starý a zas jezdim :Sorry: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2478
Registrován: 18 lis 2008 08:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#27 Příspěvek od Mirko » 22 srp 2016 19:38

Selhal právě ten originál GEN koupený přímo v Land Roveru v Brně.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1474
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#28 Příspěvek od Mára-RRC » 23 srp 2016 10:35

Ahoj taky tedy přidám mojí zkušenost s díly, OEM-Allmakes silentblok do panharské tyče. Na autě od Ledna 2016 do Července 2016 cca 6tis/km Viz foto....

Pak Vám jsem eště přidám fotku žlutých polyurenatovích silentbloků do předních ramen co mají 22Tis/km :lol:

Edit: pravdou je že jsem trošku náročný uživatel LR. :grin:
Přílohy
shit part.jpg
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Duro1030
Příspěvky: 104
Registrován: 03 srp 2015 22:55
auto: D2

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#29 Příspěvek od Duro1030 » 02 dub 2017 19:31

Chcem sa opytat ci je rozdiel medzi britpartom a britpartom. Nasiel som 2` lift na d2 za 250€ a aj za 210€.

Ci aj britpart ma nejake napodobneniny.

Dakujem.

Duro1030
Příspěvky: 104
Registrován: 03 srp 2015 22:55
auto: D2

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#30 Příspěvek od Duro1030 » 03 dub 2017 08:01

Nikto nic?

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3184
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#31 Příspěvek od gibson » 03 dub 2017 08:05

daj link
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval :grin:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk


Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2090
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#33 Příspěvek od pojir » 03 dub 2017 16:57

Ten druhy odkaz nikam nevede.
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2659
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#34 Příspěvek od Lukasino » 03 dub 2017 17:17

gibson píše:
03 dub 2017 08:05
daj link
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval :grin:
No i kdyby, tak kvalita už horší být nemůže :mrgreen:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322


Duro1030
Příspěvky: 104
Registrován: 03 srp 2015 22:55
auto: D2

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#36 Příspěvek od Duro1030 » 03 dub 2017 22:07

Je to fakt tak zle?

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3184
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#37 Příspěvek od gibson » 03 dub 2017 22:13

Duro1030 píše:
03 dub 2017 22:07
Je to fakt tak zle?
dobre to nieje ani z daleka
bral by som od nich pruziny a tlmice si vyber aspon orandzove alebo lepsie
osobne, keby som mal DII tak by som neprechadzal na pruziny ale nechal by som si mechy :wink:
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 256
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#38 Příspěvek od muklis » 30 srp 2017 15:47

Máte prosím někdo zkušenosti s kompletní hlavou Britpart na 300tdi jestli je to OK výrobek nebo ne
Děkuji
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2008
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#39 Příspěvek od habakuk » 31 srp 2017 09:06

muklis píše:
30 srp 2017 15:47
Máte prosím někdo zkušenosti s kompletní hlavou Britpart na 300tdi jestli je to OK výrobek nebo ne
Děkuji
No za mě bych kontaktoval místní servisáky zda nemají originál hlavu po repasu. V tomto případě bych věřil originál výrobku než nějakému odlitku kdo ví odkud, ale je to jen můj subjektivní názor konkrétní zkušenost nemám. Na mém autě bych to takto udělal.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

#40 Příspěvek od default » 01 říj 2017 23:03

Naftové čerpadlo pro DII koupené v českém E-shopu je od namontování šíleně hlučné... ale už nevím jestli to byl origo nebo kopie...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Odpovědět