Stránka 2 z 5

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 29 črc 2016 11:25
od MadTom
Jenom k té koloně - několikrát se mi stalo, že jsem jel, teda spíš stál, v koloně na dálnici a do kopce. Občas bylo výhodnější tak dát malou 1 a nechat auto bublat na volnoběh, než poskakovat na vyšší rychlosti a na spojce. Ale I kdybych to neudělal, tak to na spojku nemůže mít vliv. Je to terénní auto, kde spojka musí něco vydržet. Bylo to spíš o pohodlí.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 29 črc 2016 12:17
od fugín
Ty obrázky úplně nahoře to je naprostá tragedie,něco o slévárenství vím a tenhle "výrobek" nemá smysl komentovat. Jen bych chtěl něco málo říct k těm aftermarketovým dílům. Vyrábíme brzdové kotouče a bubny. Dodáváme jak do prvovýroby,tak i do aftermarketů. Neumím si představit jak je možné aby se takový šmejd jako je ten co sem postnul Rover vůbec dostal ke konečnému zákazníkovi a to z několika důvodů. Přirovnám to k naší výrobě do aftermarketů. Jako výrobce dodáváme tyto díly firmám jako např. Teves Continental /ATe,Bosch,Zimmermann,TRW a mnoha dalších. Každá z těchto nejznámějších firem je zároveň i garantem kvality výrobků které pod svou hlavičkou prodávají. Abychom jim mohli dodávat musela firma projít mnoha a mnoha audity (každý odběratel prováděl své) a teprve po splnění někdy až nesmyslných podmínek a udělení mnoha certifikátů jsme mohli těmto odběratelům dodávat. Tím to ovšem nekončí. Z každé naší poslané zakázky si odběratel bere namátkově několik kusů,které u nich prochází kontrolním měřením,chemickým rozborem směsi taveniny a sonickou kontrolou podpovrchových vad,dále si namátkově berou několik kusů na testovací stolici,kde se provádí několikahodinový zátěžový test. Podle mě je to jen na každé firmě která prodává výrobky od svých dodavatelů. Na základě těchto zkušeností nechápu jak se takový šmejd může vůbec dostat ke konečnému zákazníkovi. Z fotek nahoře je víc než jasné že si Britpart s kontrolou nabízeného zboží hlavu vůbec neláme,což je dobré vědět :ne

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 30 črc 2016 16:16
od Steve
teslo píše:rovnaky osud mala Britpart HD spojka - teda lozisko v kamaratovom Defiku. Lozisko vydrzalo tak 700 cestnych kilometrov, jeden Tisovec a rozpadlo sa tusim druhy den na Croatia Trophy :evil: Tiez to vydralo aj drziak loziska.

Upravim trosku Tvoju anamnezu...to, ze to odislo siviselo prave s tym, ze "zaberala dlho naprazdno" - tzn. ak chapem spravne, drzal si ju vymacknutu, alebo sa nevratila (tzn. pridrety posuv na uchyte). Tym padom bolo lozisko pod stalym zaberom az sa zapieklo.

Nieje dovod, aby si v kolone radil redukciu.
Mě po výměně spojky občas vázl pedál, někdy se nevracel do horní polohy, musel jsem třeba prošlápnout.
Kamarád, co mi auto opravoval mi řekl, že je možná slabá pružina. Kontrolovali jsme i válce a vše OK.
Ale podle všeho to drhlo na tom držáku ložiska (vodící trubce). Na fotce to moc vidět není, ale je tam na jedné straně "zásek, zub"
A zřejmě i proto odešla spojka už dříve a (jiný) mechanik na to nepřišel a po výměně spojky to nevracelo a občasným stálým přítlakem se roztavila klec.
Možná by vydrželo ložisko, kdyby klec ložiska byla kovová. Pokud si vzpomínám, tak se dodává samostatně. Ale z principu to bylo špatně a bohužel běžnou kontrolou na to nejde přijít.

No a na tu redukci jsem se ptal kvůli tomu, že o tom byla zmínka v jiném vlákně - upoutávka na film - kde to řidič říkal druhému.
Možná se pak dá rozjíždět snadněji (lehčí převod), snad by spojka byla méně namáhaná, ale vydržet by měla.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 30 črc 2016 22:43
od Kokesek
Rover píše:
tomáš štěpnička píše:a právě proto jsou Japonci spolehlivější ....prakticky na ně neexistuje druhovýroba.takže sice když něco odejde,tak je to drahé,ale vydrží to dalších 10 let kdežto na LRku je polovina dílů vyměněna za tyto ,,sra.ky" které se musí měnit co půlrok :roll:
Jde jen o to co si člověk koupí za kvalitu, u LR má možnost volby, u Japonce ne. Takže se nedá říct, že Japonec je spolehlivější než LR. LR je stejně spolehlivé pokud majitel používá kvalitní dražší díly.

To by fungovalo pouze tehdy pokud by nedoslo v komunisticke dobe k degeneraci "vybiraciho" genu. On asi zanikl a cech zna pouze jedinou volbu a tou je cena. A to neplati jen u autodilu...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 22 srp 2016 16:22
od Mirko
V pátek se mi trochu zhroutil svět, ve kterém zatracuji součástky z modrých krabiček a kupují raději originály nebo OEM:
Zůstal jsem uprostřed brněnské "Rush hour", vikend s MotoGP, stát 20m od nejrušnější křížovatky ve městě...
Byl jsem celkem přesvědčený, že to byl přehřátý modul zapalování, protože v tomhle Rangovi jej ještě nemám přesunutý. Doma jsme pak s Hugem, který mě laskavě odtáhl, vykoumali za chvilku, že mám jiskru z cívky, ale už ne z rozdělovače.
Ve zkratce: Odešel mi palec rozdělovače, který byl koupený loni přímo v zastoupení LR a najel od té doby cca. 5000 km. Po nahození aftermarketového, který vozím sebou, auto ihned naskočilo. Už při koupi mi bylo divné, že originál LR má nýtovaný mosazný plech a ne vlisovaný do plastu jako některé aftermarkety (např. Powerspark, od kterých kupují rozdělovače), protože obecně na forumech ohledně Rover V8 se ty nýtované spíš nedoporučují, na stránkách Accusparku, dalšího výrobce, se od nich přímo odrazuje.
Takže tak, ne vše co je v krabici se zeleným oválem, září...

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 22 srp 2016 18:32
od VencaZE
Teď v tom mám trochu zmatek. Modrá krabička Britpart. Zelený ovál GEN. Tak co z toho selhalo?

Já minulý týden vyhodil úplně nový termostat Britpart- Defík se nechladil a při zkoušce vařicí vodou se ani nehnul.
Vylovil jsem tedy z bedny původní starý a zas jezdim :Sorry: .

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 22 srp 2016 19:38
od Mirko
Selhal právě ten originál GEN koupený přímo v Land Roveru v Brně.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 23 srp 2016 10:35
od Mára-RRC
Ahoj taky tedy přidám mojí zkušenost s díly, OEM-Allmakes silentblok do panharské tyče. Na autě od Ledna 2016 do Července 2016 cca 6tis/km Viz foto....

Pak Vám jsem eště přidám fotku žlutých polyurenatovích silentbloků do předních ramen co mají 22Tis/km :lol:

Edit: pravdou je že jsem trošku náročný uživatel LR. :grin:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 02 dub 2017 19:31
od Duro1030
Chcem sa opytat ci je rozdiel medzi britpartom a britpartom. Nasiel som 2` lift na d2 za 250€ a aj za 210€.

Ci aj britpart ma nejake napodobneniny.

Dakujem.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 08:01
od Duro1030
Nikto nic?

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 08:05
od gibson
daj link
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval :grin:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 16:54
od Duro1030

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 16:57
od pojir
Ten druhy odkaz nikam nevede.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 17:17
od Lukasino
gibson píše: 03 dub 2017 08:05 daj link
britparts ne shit tak by ho hadam nikto nekopiroval :grin:
No i kdyby, tak kvalita už horší být nemůže :mrgreen:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 22:06
od Duro1030

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 22:07
od Duro1030
Je to fakt tak zle?

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 03 dub 2017 22:13
od gibson
Duro1030 píše: 03 dub 2017 22:07 Je to fakt tak zle?
dobre to nieje ani z daleka
bral by som od nich pruziny a tlmice si vyber aspon orandzove alebo lepsie
osobne, keby som mal DII tak by som neprechadzal na pruziny ale nechal by som si mechy :wink:

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 30 srp 2017 15:47
od muklis
Máte prosím někdo zkušenosti s kompletní hlavou Britpart na 300tdi jestli je to OK výrobek nebo ne
Děkuji

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 31 srp 2017 09:06
od habakuk
muklis píše: 30 srp 2017 15:47 Máte prosím někdo zkušenosti s kompletní hlavou Britpart na 300tdi jestli je to OK výrobek nebo ne
Děkuji
No za mě bych kontaktoval místní servisáky zda nemají originál hlavu po repasu. V tomto případě bych věřil originál výrobku než nějakému odlitku kdo ví odkud, ale je to jen můj subjektivní názor konkrétní zkušenost nemám. Na mém autě bych to takto udělal.

Re: Shitparts aneb kvalita náhradních dílů

Napsal: 01 říj 2017 23:03
od default
Naftové čerpadlo pro DII koupené v českém E-shopu je od namontování šíleně hlučné... ale už nevím jestli to byl origo nebo kopie...