Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Moderátor: Miky_CZ
- marsant
- Příspěvky: 287
- Registrován: 20 črc 2016 20:02
- tel.: 731 158 337
- auto: LR Discovery 4
- Bydliště: Havířov
Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Ahoj chlapi,
uvažuji si pořídit přívěsný vozík pro běžné využití kolem rodinného domku, zahrady. Odvoz větví, odpadů,
apod. znáte to
Ložná plocha v délce cca 2 metry, jedna náprava, nebrzděný. Nosnost asi standard, tedy něco kolem 500 až
700 kg ... rád bych vyšší bočnice ...
Jelikož jsem vozík nikdy nekupoval a nemám zkušenosti co se týká toho na co si dát pozor nebo čemu se vyvarovat,
chtěl jsem se zeptat na rady zkušenějších. Ať nekoupím nějaký "šrot" co se brzy rozpadne. Můžete mi prosím poradit?
Co by měl už takový lepší vozík splňovat a mít ve výbavě? Jaké značky třeba vybírat a jaké ne?
Na bazzoši mi přijde docela fajn tento, ale jak říkám, neumím moc posoudit kvalitu.
https://auto.bazos.cz/inzerat/111249834 ... m130km.php
Díky moc!
uvažuji si pořídit přívěsný vozík pro běžné využití kolem rodinného domku, zahrady. Odvoz větví, odpadů,
apod. znáte to
Ložná plocha v délce cca 2 metry, jedna náprava, nebrzděný. Nosnost asi standard, tedy něco kolem 500 až
700 kg ... rád bych vyšší bočnice ...
Jelikož jsem vozík nikdy nekupoval a nemám zkušenosti co se týká toho na co si dát pozor nebo čemu se vyvarovat,
chtěl jsem se zeptat na rady zkušenějších. Ať nekoupím nějaký "šrot" co se brzy rozpadne. Můžete mi prosím poradit?
Co by měl už takový lepší vozík splňovat a mít ve výbavě? Jaké značky třeba vybírat a jaké ne?
Na bazzoši mi přijde docela fajn tento, ale jak říkám, neumím moc posoudit kvalitu.
https://auto.bazos.cz/inzerat/111249834 ... m130km.php
Díky moc!
- TBG
- Příspěvky: 796
- Registrován: 10 kvě 2014 18:31
- tel.: 774tři448pět8
- auto: D2 + Iseki TU155
- Bydliště: 49.8982500N, 18.0989269E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Ciao, z mé zkušenosti - tažné ojo musí být jen jedna čím delší trubka, tím líp (jekl), tohle to do "V" je horší na manipulaci, menší úhel při couvání za roh a druhý poznatek, bočnice i podlaha ze silnějši překližky, plechy jsou měkké. Rozměr korby ok, dvě europalety vejdou....
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Ak mas na zahrade stromy a vyvazas listie tak urcite by som bral nastavbu z takych rostov vojde ti tam potom 2 m3 listia, tie oja z tych profilov maju jednu nevyhodu jak nalozis vozik a stoji len na koliesku tak ho hned vyhne, ten profil nema ziadnu pevnost v krute. A pod loznou plochou aby boli nejake vystuhy inak tu preglejku raz dva zlomis.
LR DEFENDER 110 SW
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Mám starý vozík Vezeko jedno os někdy z roku 94 všechno je fajn festovní, jezdil za Favoritem. Dnes bych upřednostnil širší vozík z pohledu toho, že není za LR vidět tedy je, ale až ve chvíli kdy je zlomený a musí se rovnat tak to couvání není kdo ví jak pohodlné.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
jednotyckove oje je sice lepsi na couvani ale oje do V je mnohem pevnejsi a vozik stabilnejsi jak do jizdy tak pri tom couvani, uz jsem videl zlomene oje pri couvani s plnym vozikem v mekke hline, kdy se ridic snazil prudce zatocit do praveho uhla a vozik byl zaboreny v bahne, jinak musim potvrdit ze tyto male privesy za D3 jsou videt az v momente kdy uz je vozik zlomeny, jsem vzdycky do rohu voziku zapichnul smetak abych ho videl, ted mam 3tunovy dvounapravovy s plachtou a couvani je naprosta pohoda
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
jestli budes vybirat z druhe ruky tak mrkni hlavne na stav zehlicky a stav torzniho odpruzeni, jestli v tom nekdo taha dvojnasobek mozneho muze to byt rychle na vymenu,
byl jsem pro sterk a borec do 750kg voziku co ma nosnost 500 kg narval 1200kg sterku, sice odjel ale zrovna od neho bych to pak nekupoval
byl jsem pro sterk a borec do 750kg voziku co ma nosnost 500 kg narval 1200kg sterku, sice odjel ale zrovna od neho bych to pak nekupoval
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Tohle je správná připomínka, je to řešil tři roky zpět a koupil jsem Brenderup 3251T (https://www.europrivesy.cz/Brenderup-32 ... 2-d804.htm) a jsem s ním spokojen. Kupovat to dneska, koupím stejnou velikost, jen s možností udělat z toho úplné plato (tzn. aby to nemělo ty pevné rohové sloupky). K té připomínce velikosti má Habakuk pravdu, za Passatem se mi s tím jezdí skvěle, ale jakmile to dám za něco širšího, tak už ho nevidím v bočních zrcátkách a vidím ho až když vybočuje, u pickupu ho nevidím ani ve středovém zpětném, jak má nakoplou prdel, takže couvám jak začátečník sem a tam, což je otravné
Je na 3 palety a mít možnost sklopit i boční sajtny je skvělá, všechno je potom jednodušší a ve výsledku je sklápím častěji jak zadní. Další věc je, že nevíš jak to budeš používat... Já si myslel, že s tím budu jezdit kolem komína, do stavebnin, nebo na sběrný dvůr x km tam a zpět, místo toho s ním nakonec lítám všude i dálky a jsem rád za dvounápravu, je stabilnější, současně při stání nepotřebuješ ani kolečko, protože to vcelku drží rovinu samo a kolečko používám až když je to naložené, nebo když je to blbě naložené.
Další věc je váha, 500kg užitečná váha nic není, pokud chceš dovést nějaké kamení, písek do betonu, atd. Tohle má užitečnou (fakticky, nikoliv papírově) 1300kg a už s ní jsem byl často naštvaný, že musím jezdit x krát...
Jestli oj do V nebo tyč nevím, osobně s V jsem neměl nikdy problém a nepotřeboval jsem ho lámat do pravého úhlu.
Jak to má kola pod, tak je vyšší a užší, ta dvounáprava je stabilní, ale většinu jsem s ním odlítal za passatem a je užší jak auto + není potřeba si tolik najíždět, takže se s ním perfektně jezdí a člověk nemusí tolik přemýšlet, dá se s tím jet na dálnici ve zúžení i vlevo atd. Současně jak je vyšší, tak se na to cokoliv lépe nakládá a vykládá (teda až na extra těžký věci samozřejmě ).
To jen tak moje postřehy, Brenderup jsem kupoval na doporučení jednoho místního člena a jsem s ním moc spokojen.
A obecně, koupil bych nový, nikdy nevíš co s tím kdo před Tebou dělal a v inzerci alespoň tehdy byly jen nesmysly, starý olítáný mrchy za 80% nového podobného vleku...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
To je vozík od firmy TEMA-to sú poliaci.marsant píše: ↑05 lis 2019 20:55 Ahoj chlapi,
uvažuji si pořídit přívěsný vozík pro běžné využití kolem rodinného domku, zahrady. Odvoz větví, odpadů,
apod. znáte to
Ložná plocha v délce cca 2 metry, jedna náprava, nebrzděný. Nosnost asi standard, tedy něco kolem 500 až
700 kg ... rád bych vyšší bočnice ...
Jelikož jsem vozík nikdy nekupoval a nemám zkušenosti co se týká toho na co si dát pozor nebo čemu se vyvarovat,
chtěl jsem se zeptat na rady zkušenějších. Ať nekoupím nějaký "šrot" co se brzy rozpadne. Můžete mi prosím poradit?
Co by měl už takový lepší vozík splňovat a mít ve výbavě? Jaké značky třeba vybírat a jaké ne?
Na bazzoši mi přijde docela fajn tento, ale jak říkám, neumím moc posoudit kvalitu.
https://auto.bazos.cz/inzerat/111249834 ... m130km.php
Díky moc!
Ked som začiatko roku potreboval íný vozík pd loď, tak v mojom hladáčiku bolu aj prívesy tejto značky..
Ale ked som ich videl naživo, hned mi bolo jasné že si zaobstarám niečo iné....Tento bol síce najlacnejší,ale spracovanie by som povedal že otrasné .No šak čo by človek od poliaka aj čakal, že??
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Za mě určitě širší a co nejdelší oj, jinak se z toho při couvání zcvokneš
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
také jsem řešil, jaký vozík, začínal jsem na podobných jako ty, a nakonec vybral vezeko https://www.vezeko.cz/cs/inzerce-prives ... light-akce
Honza
Honza
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Dľžka oja rozhoduje o stabilite vozíka za jazdy a jednoduchosti cúvania.
Ja mám dvojnápravu 3,5t S1 s výškovo nastavitelným ojom ( dosť dlhým ) a dobre zvláda vysoké rýchlosti, a aj sa s tým dobre cúva.
Syn má motoprepravník do 750Kg s predľženým ojom ( trubka ) a tak isto je stabilita super, a aj cúvanie.
Šírka je dôležitá, aby bol vidieť v bočných zrkadlách.
Konštrukciu pozeraj železnú zváranú, montovanú ( nie poohybané pliešky včetne V-oja )
Ja mám dvojnápravu 3,5t S1 s výškovo nastavitelným ojom ( dosť dlhým ) a dobre zvláda vysoké rýchlosti, a aj sa s tým dobre cúva.
Syn má motoprepravník do 750Kg s predľženým ojom ( trubka ) a tak isto je stabilita super, a aj cúvanie.
Šírka je dôležitá, aby bol vidieť v bočných zrkadlách.
Konštrukciu pozeraj železnú zváranú, montovanú ( nie poohybané pliešky včetne V-oja )
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Ze zkušenosti co jsme vybírali přívěs před 2-3 lety pro takový to běžný domácí použití, tak bych určitě doporučil odklápěcí všechny strany (samostatně, některý mají totiž udělaný pojistku přes roh, že jsou sajtny k sobě zajištěný a nemají sloupky) s možností to odstrojit na plato (musím být pro použití bez sajten schválený). My jsme brali brzděný rovnou z důvodu co píše Lukasino. Odveze víc, ten náš má celkovou 1350 kg, takže uveze tunu. Můžeš si samozřejmě koupit nebržděnou dvousu (2x 750kg) a s papírovýma 500 kg a taky v tom vozit tunu, ale věděl jsem, že s tím občas pojedeme i dál a prostě je to jistota, když je to brzděný. Kamarád měl velký oči jak bude vozit štěrk, písek a další sypký materiály při stavbě domu a koupil si právě tu dvousu 2x 750 kg, ale přesně jak jsem mu říkal, sklápění v oji je na pytel protože to má malý sklon a dnes už mi taky dal za pravdu, že by radši otvírací boky.
My bychom dnes už zase brali brzděnou dvousu, ale to je už trochu něco jinýho.
Co se týče výběru tak samozřejmě co nejmasivnější provedení, dvojitý sajtny ideálně a pořádnou překližku. Doporučuju prohlídnout ten vlek zespoda i nový. Táta si kupoval za čtyřkolku malý vlek a na úplně novým vleku prohnutý nosníky.
https://www.privesymorava.cz/cz/2/katal ... kg-263x145
My bychom dnes už zase brali brzděnou dvousu, ale to je už trochu něco jinýho.
Co se týče výběru tak samozřejmě co nejmasivnější provedení, dvojitý sajtny ideálně a pořádnou překližku. Doporučuju prohlídnout ten vlek zespoda i nový. Táta si kupoval za čtyřkolku malý vlek a na úplně novým vleku prohnutý nosníky.
https://www.privesymorava.cz/cz/2/katal ... kg-263x145
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Na brzdeny prives uz musis mit Ecko. Na nebrzdeny mit nemusis. Co se tyce tech te oje. Tak bych osobne bral tu do V(lepsi kvuli couvani a bitelnosti) hlinikove sajtny - ona ta preklizka je fajn ale za par let ti to schnije (ikdyz je vodeodolna - 2-3 roky a bude vhaji). Idealni je kdyz mas vepredu manipulacni kolecko. Je to mnohem lepsi pro zapojovani voziku a manipulaci. Ja sam mam brdenou, dvouosou hydraulickou sklapecku. Je to parada. Urcite nebrat ty chrastacky z obi - to jsou voziky tak na sekacku a osobne bych se vyhnul i te plachte (pokud to neni uplne nutnej) ona se snadno potrha. Lepsi vysoke sajtnymasar píše: ↑06 lis 2019 17:47 Ze zkušenosti co jsme vybírali přívěs před 2-3 lety pro takový to běžný domácí použití, tak bych určitě doporučil odklápěcí všechny strany (samostatně, některý mají totiž udělaný pojistku přes roh, že jsou sajtny k sobě zajištěný a nemají sloupky) s možností to odstrojit na plato (musím být pro použití bez sajten schválený). My jsme brali brzděný rovnou z důvodu co píše Lukasino. Odveze víc, ten náš má celkovou 1350 kg, takže uveze tunu. Můžeš si samozřejmě koupit nebržděnou dvousu (2x 750kg) a s papírovýma 500 kg a taky v tom vozit tunu, ale věděl jsem, že s tím občas pojedeme i dál a prostě je to jistota, když je to brzděný. Kamarád měl velký oči jak bude vozit štěrk, písek a další sypký materiály při stavbě domu a koupil si právě tu dvousu 2x 750 kg, ale přesně jak jsem mu říkal, sklápění v oji je na pytel protože to má malý sklon a dnes už mi taky dal za pravdu, že by radši otvírací boky.
My bychom dnes už zase brali brzděnou dvousu, ale to je už trochu něco jinýho.
Co se týče výběru tak samozřejmě co nejmasivnější provedení, dvojitý sajtny ideálně a pořádnou překližku. Doporučuju prohlídnout ten vlek zespoda i nový. Táta si kupoval za čtyřkolku malý vlek a na úplně novým vleku prohnutý nosníky.
https://www.privesymorava.cz/cz/2/katal ... kg-263x145
300TDI---The Legend begins
-
- Příspěvky: 14948
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Ta poznámka o Ečku je celkem zásadní, druhá věc je, za jakým autem se to bude tahat. Zvednuté LR má většinou vysoko kouli a dvouosej vlek potom jezdí jenom po zadních, což je celkem k ničemu. A k plachtě - chce to alespoň oka nahoře, aby se na to nějaká plachta nebo síť dala připevnit, třeba když to co se veze nemá úplně zmoknout.
A poslední drobnost - celková váha versus okamžitá váha versus co auto utáhne. U LR s 3,5t na kouli je to jedno, ale za nějakým osobákem už to úplně jedno být nemusí.
A poslední drobnost - celková váha versus okamžitá váha versus co auto utáhne. U LR s 3,5t na kouli je to jedno, ale za nějakým osobákem už to úplně jedno být nemusí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Taky jsem řešil vozík na rekonstrukci baráku a pak práci a život na vsi... Nakonec jsem vzal starý vozík za 5000,- a průběžně ho rekonstruuju. Základ je poctivý, rám a oje neohneš, žehličku mám novou (na skříni v garáži) a hned jsem vyměnil podlahu za voděodolnou překližku a udělal elektroinstalaci. Na starém vozíku nikdo neřeší detaily, takže světla šly na bok aby se dalo jezdit s sklopeným zadním čelem. Ty světla a rám kolem nich je taky vidět v zrcátkách, takže couvání celkem OK. Náprava měnil předchozí majitel a časem přehodím náboje na modernější rozteč než je 4x130. Výhoda pneu s běžným rozměrem je jejich dostupnost a cena, jak gumy sjedeš, zničíš, nebo zpuchří, tak je všude dost kusů s rozumným stářím i vzorkem. Boky mám dřevěné a mám plán na nástavce, plech je měkký, docela dobře se dá prohnout nebo poškodit. Když jsem byl pro písek do pískoviště tak mi borec s nakladačem trochu "odsypal" a na váze ta trocha byla 900kg... A jelo to. Dřevo dokáže být zrádné a asi taky bude někdy těžší než si představuju... Výhoda je že jsem si navařil oka pro kurty a další detaily dle představ a celá ta sranda mě stála tak 5000,- Na STK je techničák v podobě sešitu a domácí výroba jistota že se to moc řešit nebude... Plus je že mi nevadí vozík půjčovat a i chování v hobbymarketech apod mě nevzrušuje (jezdím do polska a tam se s tím customer service nepáře)... Ale až dostavím, tak si koupím něco hezkého
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
A taky zalezi co tahat . Plati pravidlo cim vic investujes tim to je kvalitnejsi. Takze mozna idealni reseni co psal Zizal. Ale zase jestli koupis vozik na basu piva a das to za nazvedanou diskosku tak to bude ultra punk
300TDI---The Legend begins
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Poznámka k B+E vhodná, ale ne úplně přesná. Ečko je třeba jen pokud součet celk. hmotností vleku a auta překročí 3500 kg, což u většiny LR nastane při překročení těch 750 kg hravě. Nijak to nesouvisí s tím, zda je vlek brzděný nebo ne. Přiznávám, že mi to hned nesecvaklo, že ne každý každý ho má.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
No pokud mas vozik kde v technicaku je 750kg jsem vpohode ikdyz mas auto ktere vazi 3tuny. Policajt stebou na vahu nepojede to by muselo byt neco. Ale podle me moc voziku do 750kg brzdenych nebude. To bude spis zakazkova vyroba. Jestli vozik uveze vic jak onech 750kg (v tp) tak je nezajima vaha soupravy. Vozik uveze vic nez je pripostne pro klasicke Bcko. Takze toereticky kdyby si mel kratkou 90 a za tim vlek co uveze 1500kg musis mit BE. Oni si to zjednodusily kvuli tomu aby nemuseli vazit a hadat se. Takze plati pravidlo brzdeni nebo dvouosi = BE. Nebo special. Mel jsem odtahovku ktera byla do 750kg dvouosa a brzdena ale byl to special na ctyrkolky (ridicak B). Ale hele ty vleky utahnout i 1tunu parkrat ti ulitne kolo, utrhne se oj, prdne zehlicka, ulitne do pole ale stema karambolama a vsim ten vozik abgredujesmasar píše: ↑06 lis 2019 18:36 Poznámka k B+E vhodná, ale ne úplně přesná. Ečko je třeba jen pokud součet celk. hmotností vleku a auta překročí 3500 kg, což u většiny LR nastane při překročení těch 750 kg hravě. Nijak to nesouvisí s tím, zda je vlek brzděný nebo ne. Přiznávám, že mi to hned nesecvaklo, že ne každý každý ho má.
Edit.: masar ma vpodstate pravdu. Kdyz budes mit auto co vazi 2t muze pripojit vozek kterej uveze max 1,5t a staci ti B(auto v tp to musi mit zapsane) . Tj jizdni souprava 3,5 t. Muzes vest na B 4,25t za predpokladu ze auto ma 3,5t +750kg vozik.
300TDI---The Legend begins
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Nemáš pravdu. B tě opravňuje k tažení vleku (vždy se bavím o celkový)
- auto až 3500 + vlek až 750
- auto + vlek = 3500kg (např. 2000 + 1500)
A je jedno zda je brzděný. Tzn. s ŘP sk. B můžeš táhnout můj vlek s celkovou 1350 kg za autem s max. celkovou 3500 - 1350 = 2150 kg
Edit: hok300 jojo takhle je to správně, si byl rychlejší
- auto až 3500 + vlek až 750
- auto + vlek = 3500kg (např. 2000 + 1500)
A je jedno zda je brzděný. Tzn. s ŘP sk. B můžeš táhnout můj vlek s celkovou 1350 kg za autem s max. celkovou 3500 - 1350 = 2150 kg
Edit: hok300 jojo takhle je to správně, si byl rychlejší
Land Rover Discovery 2 Td5
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vybrat přívěsný vozík? Na co si dát pozor?
Tak si treba dorobit B96 a mozes mat supravu do 4250kg,nerobia sa ziadne skusky len sa robi nejaky kurz v autoskole.
LR DEFENDER 110 SW