Absurdní ceny nových dílů
Napsal: 14 pro 2020 09:33
Ahoj,
co se tak pobavit cenami některých dílů?
Co mě překvapilo...
1) Začnu něčím menším, 3,8 GBP - 120,-Kč za čepičku na ventilek RRF500030. Jasně, 120,-Kč není moc, ale za čepičku ventilku?
2) Přihrádka spolujezdce pro L322 FFB500740LYR, čekal jsem třeba 6-10tis.Kč, ale cena 1.855 GBP - 55.000,-Kč mě dostala
3) Další pro mě nepochopitelná věc, motorek řazení redukce na L322 předface IGH500010, nový stojí 2.550GBP - 76.000,-Kč a odchází jak na běžícím páse, přitom pro facelifty (a D3/4, RRS) se už dává jiný motorek (IGH500040) zajišťující stejnou funkci, ten je spolehlivý a nový stojí 350GBP - 10.500,-Kč. Trochu mi to připomíná tu pohádku o TDV6 polomotoru, který se každým rokem zdražuje, protože je přeci potřeba
4) Jako poslední pošlu za mě haluz, který ale ve výsledku chápu protože to bude drahé samo o sobě a ještě k tomu to dělají v pár kusech. Ale jen ta představa, že kvůli ďubce od kamínku mi pojišťovna hodí auto na totálku je šílená Čelní okno pro armoured L322 facelift CMB500090, cena 21.430 GBP - 640.000,-Kč.
To že ramena, brzdy, atd stojí více v originále beru, taky je to drahé auto a ty věci jsou opravdu kvalitnější než druhovýroby co se tu prodávají, ale jsou díly, jejichž cenu nepochopím
Co vy? Překvapilo Vás něco?
Ceny jsem bral podle UK eshopů...
co se tak pobavit cenami některých dílů?
Co mě překvapilo...
1) Začnu něčím menším, 3,8 GBP - 120,-Kč za čepičku na ventilek RRF500030. Jasně, 120,-Kč není moc, ale za čepičku ventilku?
2) Přihrádka spolujezdce pro L322 FFB500740LYR, čekal jsem třeba 6-10tis.Kč, ale cena 1.855 GBP - 55.000,-Kč mě dostala
3) Další pro mě nepochopitelná věc, motorek řazení redukce na L322 předface IGH500010, nový stojí 2.550GBP - 76.000,-Kč a odchází jak na běžícím páse, přitom pro facelifty (a D3/4, RRS) se už dává jiný motorek (IGH500040) zajišťující stejnou funkci, ten je spolehlivý a nový stojí 350GBP - 10.500,-Kč. Trochu mi to připomíná tu pohádku o TDV6 polomotoru, který se každým rokem zdražuje, protože je přeci potřeba
4) Jako poslední pošlu za mě haluz, který ale ve výsledku chápu protože to bude drahé samo o sobě a ještě k tomu to dělají v pár kusech. Ale jen ta představa, že kvůli ďubce od kamínku mi pojišťovna hodí auto na totálku je šílená Čelní okno pro armoured L322 facelift CMB500090, cena 21.430 GBP - 640.000,-Kč.
To že ramena, brzdy, atd stojí více v originále beru, taky je to drahé auto a ty věci jsou opravdu kvalitnější než druhovýroby co se tu prodávají, ale jsou díly, jejichž cenu nepochopím
Co vy? Překvapilo Vás něco?
Ceny jsem bral podle UK eshopů...