něco na tahání
Moderátor: Acon
něco na tahání
potřebuju nějaky větší auto, co má tažny na 3500Kg, což je kdejaky landrover
něco do 100tis, potřebuju za tím občas táhnout vlek cca 3,3tuny, jinak to moc jezdit nebude
nemusí to být žádná leštěnka, ale aby vše makalo
a teď co vybrat
mám těchto pár variant
dikárna buďto TD nebo V8
range rover 2,5TDS nebo 4,0 popř. 4,6
a poslední možnost je patrol GR 2,8 TD
mě osobně se nejvíc líbí možnost range rover 2,5TDS, jenže, je to auto schopné v pohodě po dálnici táhnout přívěs cca 3,3tuny při konstatní rychlosti 90km/h? je to auto dost stabilní? každopádně to chci s tempomatem, aby mě nebolela pata, je mi fuk jestli manuál nebo automat
a nebo vzít raději 4,6 HSE s LPG (LPG mi zavazet nebude, potřebuji to jako tahač a do kufru nic dávat nebudu)
budu za tím vozit loď do chorvatska tak mi taky jde o nějakou ekonomiku když s tím pojedu 2000km, nehodlám dát jen za benzín 6Kč na km při 18ti litrové spotřebě
co ta 2,5TDS? je to dobré a dostačující? měl jsem to v omeze a no, jako nic moc a toto je ještě větší auto
něco do 100tis, potřebuju za tím občas táhnout vlek cca 3,3tuny, jinak to moc jezdit nebude
nemusí to být žádná leštěnka, ale aby vše makalo
a teď co vybrat
mám těchto pár variant
dikárna buďto TD nebo V8
range rover 2,5TDS nebo 4,0 popř. 4,6
a poslední možnost je patrol GR 2,8 TD
mě osobně se nejvíc líbí možnost range rover 2,5TDS, jenže, je to auto schopné v pohodě po dálnici táhnout přívěs cca 3,3tuny při konstatní rychlosti 90km/h? je to auto dost stabilní? každopádně to chci s tempomatem, aby mě nebolela pata, je mi fuk jestli manuál nebo automat
a nebo vzít raději 4,6 HSE s LPG (LPG mi zavazet nebude, potřebuji to jako tahač a do kufru nic dávat nebudu)
budu za tím vozit loď do chorvatska tak mi taky jde o nějakou ekonomiku když s tím pojedu 2000km, nehodlám dát jen za benzín 6Kč na km při 18ti litrové spotřebě
co ta 2,5TDS? je to dobré a dostačující? měl jsem to v omeze a no, jako nic moc a toto je ještě větší auto
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
POKIAĽ CHCEŠ JAZDIŤ DIAĽNICE TAK RR JE BEZPOCHYBNE NA TIETO VECI PRIPRAVENÉ OD SAMOTNÉHO ZÁKLADU NAJLEPŠIE.DIESEL....130 koní.
BENZÍN........225 koní.ZHODNOŤ SÁM .U MŇA ZVÍŤAZILA JEDNOZNAČNE 4.6 LPG.SLUŠNÝ VÝKON A SPOTREBA NA CENU SA VYROVNÁ DIESELU.STABILITA JE V POHODE....ŤAŽNÉ JE NA 3,5 tony.ŤAHAL SOM UŽ AJ VIAC A BEZ PROBLÉMOU TO TI TU URČITE ZO SVOJICH SKÚSENOSTÍ POTVRDIA VIACERÍ.POKIAĽ BUDEŠ MAŤ VERZIU ,,HSE" TAK TEMPOMAT JE SÚČASŤOU VÝBAVY ,AJ KEĎ NEVIEM ČI SA ROBILI RR P38 BEZ TEMPOMATU. O ČOM JEDINOM POCHYBUJEM JE ŽE SA ZMESTÍŠ S ROZPOČTOM 100 tis. NECH SA BUDE JEDNAŤ O RRC,ALEBO P38 V STAVE DANOM TVOJIM POŽIADAVKAM BUDEŠ TO TU HĽADAŤ ASI HODNE DLHO.
BENZÍN........225 koní.ZHODNOŤ SÁM .U MŇA ZVÍŤAZILA JEDNOZNAČNE 4.6 LPG.SLUŠNÝ VÝKON A SPOTREBA NA CENU SA VYROVNÁ DIESELU.STABILITA JE V POHODE....ŤAŽNÉ JE NA 3,5 tony.ŤAHAL SOM UŽ AJ VIAC A BEZ PROBLÉMOU TO TI TU URČITE ZO SVOJICH SKÚSENOSTÍ POTVRDIA VIACERÍ.POKIAĽ BUDEŠ MAŤ VERZIU ,,HSE" TAK TEMPOMAT JE SÚČASŤOU VÝBAVY ,AJ KEĎ NEVIEM ČI SA ROBILI RR P38 BEZ TEMPOMATU. O ČOM JEDINOM POCHYBUJEM JE ŽE SA ZMESTÍŠ S ROZPOČTOM 100 tis. NECH SA BUDE JEDNAŤ O RRC,ALEBO P38 V STAVE DANOM TVOJIM POŽIADAVKAM BUDEŠ TO TU HĽADAŤ ASI HODNE DLHO.
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
Re: něco na tahání
aut je hodně, říkám, nepotřebuju leštěnku, muže to vypadat omšele, mě jde o to aby makala správně technika, těch HDE je dost, za 100tis je i z čeho vybírat, kdyžtak se podívám ven, ikdyž vím, že dobry auta jsou dnes už venku dražší
někdo tu prodával už tu faceliftovou verzi HSE 4,6 tuším rok 00 modrou s pěknýma kolama za 159, ta byla fakt hezká, to bych asi i připlatil, ikdyž zase, fakt nepotřebuju aby auto vypadalo hezky
myslíš teda že raději jít do 4,6 než do 2,5 td??
někdo tu prodával už tu faceliftovou verzi HSE 4,6 tuším rok 00 modrou s pěknýma kolama za 159, ta byla fakt hezká, to bych asi i připlatil, ikdyž zase, fakt nepotřebuju aby auto vypadalo hezky
myslíš teda že raději jít do 4,6 než do 2,5 td??
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: něco na tahání
Jo jo to je tahle http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =4&t=11551" onclick="window.open(this.href);return false;
Určitě si radši připlat.Tahle má i převložkovaný motor což byla slabost těhle motorů.Co se výkonu týče je určitě lepší benzín.Ale zase nadruhou stranu na dálnici s vlekem stejně nepojedeš víc jak 100km/h a to ta nafta pojede taky jen ta akcelerace bude mdlá.
Určitě si radši připlat.Tahle má i převložkovaný motor což byla slabost těhle motorů.Co se výkonu týče je určitě lepší benzín.Ale zase nadruhou stranu na dálnici s vlekem stejně nepojedeš víc jak 100km/h a to ta nafta pojede taky jen ta akcelerace bude mdlá.
- spata
- Příspěvky: 501
- Registrován: 29 led 2009 13:29
- tel.: 775664455
- auto: RANGE ROVER P38 TDS
- Bydliště: PRAHA
Re: něco na tahání
Ahoj mam P38 2.5 DSE taham za sebou dvouvlek na dvě auta,to jest,cca 4 tuny měsíčně 10 až 18000km,vše do Německa pro auta,přečti moje přispěvky,jezdím uplně v poho a je to auto ktere ti splní vše co potřebuješ.Vím o stejnem autě ve velmi dobrem stavu za 97000Kč,vím o něm vše,znam majitele.Muj tel.je v profilu,ciao Spata
LAND ROVER JE AUTOMOBIL,OSTATNI JE POUZE DOPRAVNÍ PROSTŘEDEK. A ŘÍKÁM MU ARISTOKRAT,DĚLA MU TO DOBŘE.
- ROMOMAN
- Příspěvky: 210
- Registrován: 16 lis 2009 13:46
- tel.: 0907081468
- auto: Momentálne bez...ale
- Bydliště: MARTIN ,SR
Re: něco na tahání
...NO PRÁVE O TOM SOM HOVORIL. JA SI NEMYSLÍM ,ŽE TU TI NIEKTO BUDE POČÍTAŤ VAČŠIU CENU ZA TO ,ŽE AUTO MÁ KOŽU A JE NALEŠTENÉ.ALE IDE PRÁVE O TÚ KONDÍCIU.POKIAĽ BY SI TO CHCEL DO HORY,TAK TI BUDE STAČIŤ AUTO AJ ZA PÁR ,,€" S ANGLICKA.NEVIEM SI PREDSTAVIŤ,ŽE TI AUTO VYPLUJE NIEKDE PRI JADRANE....Jay_barrs píše:
někdo tu prodával už tu faceliftovou verzi HSE 4,6 tuším rok 00 modrou s pěknýma kolama za 159, ta byla fakt hezká, to bych asi i připlatil.....
SKÚS A VYSKÚŠAJ ICH VIAC ABY SI ICH VEDEL TROŠKU POROVNAŤ.ABY SA TI NESTALO,ŽE HNEĎ PRVÁ OPRAVA ŤA BUDE STÁŤ TRETINU CENY,ČO SI ZA AUTO ZAPLATIL. A VER ,ŽE VIEM O ČOM HOVORÍM.
MOJA RADA: NÁJDI NIEKOHO ZO SVOJHO OKOLIA KTO VLASTNÍ RR A URČITE BEZ PROBLÉMOV ŤA V ŇOM RÁD PREVEZIE A POVIE TI ČOHO SA MÁŠ PRI KÚPE VYVAROVAŤ........AK NIE SOM MOC OD RUKY SOM K DISPOZÍCII
Bolo P38 4.6 HSE+LPG a P38 4.6 LPG Autobiography....momentálne bez miláčika
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: něco na tahání
ak diesel, tak to bude lepšia Disco TD5. Aspoň môj osobný názor je, že to jazdí podstatne svižnejšie ako 2,5TDS
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: něco na tahání
to že koupím auto a něco na něm klekne se muže stát, je to přeci jen ojetá stará věc
TD5 nechci, nechci discovery, spíš chci toho range rovera, kvuli pohodlí, navíc se mi discovery moc nelíbí a jednička už vubec ne
4,6 V8, to je přímo motor rover?? nejsem si jistý, jestli se dá anglickému motoru věřit, vím že angličani skončili s kvalitou na konci 70 tých let, právě proto že 2,5 je TDS od BMW a to je zase držák, půl milionu pro ten motor neni problém, akorát to nesměl nikdo přetavit v terenu aby nepukla hlava
TD5 nechci, nechci discovery, spíš chci toho range rovera, kvuli pohodlí, navíc se mi discovery moc nelíbí a jednička už vubec ne
4,6 V8, to je přímo motor rover?? nejsem si jistý, jestli se dá anglickému motoru věřit, vím že angličani skončili s kvalitou na konci 70 tých let, právě proto že 2,5 je TDS od BMW a to je zase držák, půl milionu pro ten motor neni problém, akorát to nesměl nikdo přetavit v terenu aby nepukla hlava
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: něco na tahání
Jay_barrs píše:2,5 je TDS od BMW a to je zase držák
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: něco na tahání
no, vzhledem k tomu, že kamoš má BMW 525TDS v kombiku s najetými 630 tis km to asi je držák... nebo tvoje 4,6 V8 má najeto víc?
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: něco na tahání
on je to držák v 1600kg BMW ale nie v 2 500kg RR To už je viac držák tá TD5ka
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: něco na tahání
dobře, pokud to neni držák, tak co teda na tom motoru odejde?
a proč raději vzít TD5 D2?
už jsem tak nějak rozhodnutý pro ten RR 2,5 DSE, z LPG mám strach, měl jsem na LPG 3 auta a vždycky nějaky problémy, moc se mi do toho LPG nechce a za 18l benzínu fakt jezdit nehodlám
patrola jsem už zamítnul, jeepa grand cherooke to ani omylem
tak jediny co mi zustava je tento RR
a proč raději vzít TD5 D2?
už jsem tak nějak rozhodnutý pro ten RR 2,5 DSE, z LPG mám strach, měl jsem na LPG 3 auta a vždycky nějaky problémy, moc se mi do toho LPG nechce a za 18l benzínu fakt jezdit nehodlám
patrola jsem už zamítnul, jeepa grand cherooke to ani omylem
tak jediny co mi zustava je tento RR
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: něco na tahání
Je to jedno jestli je to TDS nebo TD5.Oba mají své mouchy a vše je jen o předchozích majitelích.Pokud je o to auto staráno tak bych se nebál ani jednoho.Je pravda že ta TD5 je taková živější.
Re: něco na tahání
hmm, co je teda lepší?
D2 TD5 neo RR 2,5DSE- ten RR asi vyjde levněji že
D2 TD5 neo RR 2,5DSE- ten RR asi vyjde levněji že
- libovka
- Příspěvky: 1989
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: něco na tahání
Já bych se přikláněl k té TD5.Těch dálek v DII se vůbec neboj.Letos jsem s ní byl u moře a uplná pohoda.
Re: něco na tahání
prý že TD5 je takový anglický pokus o PD který se moc nepovedl, takže volba je jasná, RR a 2,5 DSE, však co, když to bude nedostačující, tak se to prodá a koupí se něco jiného, dobře dodge RAM 3500 s dvojmontážkou hehe
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: něco na tahání
je to vecou vkusu. Oslovil ťa jednoducho kabát RR a nie Disco. Motoricky nemá cenu riešiť, či je TD5 nejaký pokus a či vydarený... Ja osobne oceňujem hlavne fakt, že sú jasne známe veci, ktoré treba riešiť. Káblový zväzok vstrekovačom a regulátor tlaku paliva. Tieto veci treba mať v kufri a všetko ostatné sú prkotiny, ktoré sa +- vyskytujú aj u ostatných áut. A ak automat, tak by som išiel do väčšieho meniču a inak je myslím to auto OK. Je dosť živé s prívesom nemá problém, spotreba v akceptovateľnej úrovni... A ak by som sa chcel preventívne zbaviť problému s mechmi, tak by som to celé vyhodil a dal na pružiny. No ťahanie ťažkého prívesu bude asi lepšie s mechmi. Neviem.
RR je elektráreň s motorom, ktorý naozaj viac svedčí osobáku. Možností poruchy je viac no nedokážem reálne posúdiť spolahlivosť DII:RR P38. Ja som sa nakoniec rozhodol pre DII už 2. raz. No mne sa DII páči viac ako RR. Aj keď pohodlie je určite v RR úplne inde.
Benzín/LPG:nafta? no, mňa na LPG zásadne odradzuje dojazd. Na Disco v zmiešanej prevádzke robím 850-950km do dna. No je pravda, že jazda po našom meste nie je typická mestká prevádzka, takže sa to dá porovnať s 600km mimo a 250-300 v meste.
RR je elektráreň s motorom, ktorý naozaj viac svedčí osobáku. Možností poruchy je viac no nedokážem reálne posúdiť spolahlivosť DII:RR P38. Ja som sa nakoniec rozhodol pre DII už 2. raz. No mne sa DII páči viac ako RR. Aj keď pohodlie je určite v RR úplne inde.
Benzín/LPG:nafta? no, mňa na LPG zásadne odradzuje dojazd. Na Disco v zmiešanej prevádzke robím 850-950km do dna. No je pravda, že jazda po našom meste nie je typická mestká prevádzka, takže sa to dá porovnať s 600km mimo a 250-300 v meste.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: něco na tahání
muže tu někdo nahodit odkaz na nějaké stránky s technickými parametry???
já uplně zapoměl že diskárna TD5 má už stejný výkon jako ten baworák, já furt byl přesvědčen že je tam nějakých 110koní jako v té staré, ale ty diskárny jsou o 50tis dražší a ty já teď bohužel nemám
já uplně zapoměl že diskárna TD5 má už stejný výkon jako ten baworák, já furt byl přesvědčen že je tam nějakých 110koní jako v té staré, ale ty diskárny jsou o 50tis dražší a ty já teď bohužel nemám
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7821
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: něco na tahání
Jestli nemáš dalších 50tis tak si nekupuj P38 a už vůbec né v naftě.
Stačí si to tady pročíst. Je to tu už několikrát přesně tohle probírané. Spoustě lidí co mají velké zkušenosti se tobě sem to samé, co napsali už dvakrát až třikrát v jiných vláknech, nechce psát.
Ale třeba budeš mít štěstí a koupíš nějakou dobrou naftovou P38. Budeš tady na foru asi druhej nebo třetí, který takovou má, ale většina na to bude mít jiný názor. Obzvlášť jestli budeš tahat vleky.
Ty si nechceš nechat rozmluvit, že něco jiného je ten motor v lehkém autě a trochu jinak se trápí v autě o 500 a víc kilo těžším. Navíc když za tím budeš tahat ještě vleky. Taky nezapomeň, že ještě navíc má ten tvůj oblíbený motor 2,5tds v RR jenom 100kw. Asi to kvůli něčemu ten výkon snížili oproti osobákům.
K
Stačí si to tady pročíst. Je to tu už několikrát přesně tohle probírané. Spoustě lidí co mají velké zkušenosti se tobě sem to samé, co napsali už dvakrát až třikrát v jiných vláknech, nechce psát.
Ale třeba budeš mít štěstí a koupíš nějakou dobrou naftovou P38. Budeš tady na foru asi druhej nebo třetí, který takovou má, ale většina na to bude mít jiný názor. Obzvlášť jestli budeš tahat vleky.
Ty si nechceš nechat rozmluvit, že něco jiného je ten motor v lehkém autě a trochu jinak se trápí v autě o 500 a víc kilo těžším. Navíc když za tím budeš tahat ještě vleky. Taky nezapomeň, že ještě navíc má ten tvůj oblíbený motor 2,5tds v RR jenom 100kw. Asi to kvůli něčemu ten výkon snížili oproti osobákům.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: něco na tahání
v BMW má 105kW, v omeze má 96kW a je to z toho duvodu, že když už BMW dodávalo motory oplu, tak chtěli aby měli nižší výkon než jejich, což mi přijde logické
ne že bych dalších 50 navíc, ale prostě nechci dát, sem si řekl, že 100 je limit
ale asi začnu teda přemýšlet spíš nad tou TD5
ne že bych dalších 50 navíc, ale prostě nechci dát, sem si řekl, že 100 je limit
ale asi začnu teda přemýšlet spíš nad tou TD5