Stránka 10 z 16

Re: Nezávislé topení

Napsal: 25 led 2013 22:51
od lumberjack
Démon píše: ....tak přidáno slíbené foto (s malou reklamou) není to zázračné topení s extra výkonem ale topí :D
Aha, tak tenhle pohled "kabyboxu" sem viděl jen když sem ho měl vyndanej, já tam mám za nim hned přepážku. Sice by se tam ten fukar asi vešel, ale potřebuju foukání na skla. To by asi nebyl s touhle velikostí problém a pokud to funguje alespoń trochu tak jak řikáš, hmm tak to by se nechalo někam upnout. Dík... Jinak tu reklamu už sem někde viděl... :-)

Re: Nezávislé topení

Napsal: 26 led 2013 00:24
od fugín
Jestli je to to stejný foukadlo od AEG (150 W) s vyklopným bokem s vypínačem tak to sem si koupil před pár dny do peugeota jako provizorní foukání na sklo než vyměním vykašený ventilator. Nic moc to není,sice to v mírným mrazu jakžtakž odmrazí a sklo se dále nepotí,ale jako přitopení to teda rozhodně nee.. Čekal sem trochu větší výkon,no ale za 360 českých to asi víc hřát nemůže :rofl

Re: Nezávislé topení

Napsal: 23 úno 2013 16:09
od Tomas K (tkala)
Pánové,
pokud budete mít někdo v Praze problémy s topením nebo budete chtít instalaci, dávám sem kladnou referenci na TOP servis Holan ve Vinoři.

Hledali mi chybu na Atesu a i když v pátek zavírali v 15:30, ještě ve 22:00 jsme stáli s panem majitelem a třemi techniky v dílně a hledali a hledali proč se ta mrcha pořád přehřívá. Nakonec to bylo čerpadlo a to tak divně, že dávalo nafty MOC. Takže rada druhá, pokud se vám topení pořád přehřívá a netušíte proč, zkuste jiné čerpadlo. :-)

Dodělávali mi i zástavbu a udělali to moc hezky a čistě. Dělají i různé vestavby, světla, vysílačky....

A pan majitel má moc hezký Jeepy. :-)

Tom

Re: Nezávislé topení

Napsal: 14 pro 2014 00:46
od azni
Mam Disko TD5ku. Dotaz jeste k tomu teplovodnimu topeni - muzu se zeptat kam jste ho u motoru namontovali a na kterou hadici (od radiatoru z kabiny) jste pripojili vystup teple vody z topeni ? ( Od radiatoru z kabiny jde jedna hadice zadem k tluste hadici, vedouci od hlavy k chladici, druha pak jde k chladici/predehrevu nafty ). Diky !

Re: Nezávislé topení

Napsal: 01 led 2015 17:37
od Forsttimber
nazdar pani.

v 110 mam teplovzduch eberspacher a nefunguje. Elektriku to ma lebo na otocnom ovladaci sa rozsvieti dioda ked to zapnem.

byvaly majitel mi hovoril ze mu odchadzala tepelna poistka. da sa to nejak diagnostikovat.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 01 led 2015 18:16
od lopik
nazdar, na diagnostiku Ti to pripoja v servisnom stredisku eberspacher za 20€

neviem čo myslel bývalý majiteľ pod pojmom tepelná poistka... je tam senzor plameňa a senzor prehriatia, ak sa Ti v tom chce vŕtať, tak tieto dva senzory sa dajú skontrolovať, v manuáli sú popísané hodnoty a charakteristiky aké majú mať.
ak sa to ale ani nesnaží rozbehnúť, tak to bude už zrejme zablokované a na odblokovanie to aj tak treba pripojiť na diagnostiku

Re: Nezávislé topení

Napsal: 01 led 2015 18:56
od MadTom
Na topení zjistit, co je to přesně za typ a na webu stáhnout servisní manuál. A podle toho, co se tam dočteš a co zjistíš na topení se ti to buďto podaří opravit, nebo jak už tu padlo - pojedeš a tím někam, kde to umí.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 01 led 2015 19:13
od Forsttimber
dik asi to dam na diagnostiku
To LOPIK kde si s tym bol

Re: Nezávislé topení

Napsal: 01 led 2015 19:35
od lopik
píšem SZ...

Re: Nezávislé topení

Napsal: 15 led 2015 22:23
od JSK
Nemáte někdo zkušenost s topením na 24V a měničem? Dneska jsem získal Eberspaechera za 2 hod práce s vymontováním, ale je na 24V.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 16 led 2015 08:13
od MadTom
Mám takto namotované horkovzdušné webasto v D2 - funguje. akorát to chce dost silnej měnič. Měl jsem 2 problémy - první byl pískač v měniči, indikující nízké napětí - pískal při každém rozběhu, kvůli propadu napětí na přívodních drátech, tak jsem ho odstranil. Druhej problém byla pojistka uvnitř měniče - časem umřela, tak jsem ji také odstranil - mám tam pojistky na drátech, takže byly dvě pojistky zasebou.

Dneska už bych to nedělal, protože za cenu 24V se občas dá sehnat i na 12V, a je o problém méně.

Provozně to má jednu nevýhodu - před měničem je potřeba relátko, které ho odpojí od napájení - jinak žere furt. A tohle relé je třeba ovládat samostatně. Takže já když chci pustit topení, tak nejdřív nahodím to relé, potom pustím topení. A když topení vypnu, tak ho musím nechato dofoukat a dochladit a teprve potom relé shodit.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 10 bře 2015 22:26
od vizour
Mám dotázek .Jak daleko a kam máte vyveden výfuk s pod cube boxu? dikes

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 07:50
od pajam
vizour píše:Mám dotázek .Jak daleko a kam máte vyveden výfuk s pod cube boxu? dikes
Na vnitřní stranu rámu.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 12:15
od vizour
to mám ,ale připadlo mě občas že se to motá pod rám a cítím to ve vnitř. :-(

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 14:26
od pajam
vizour píše:to mám ,ale připadlo mě občas že se to motá pod rám a cítím to ve vnitř. :-(
No to si musíš ty díry v podlaze vyspravit :grin:

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 15:35
od vizour
si jo :lol: ale zase se mi lip spí

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 21:07
od pablo.gs
Já to mám vyvedeno za vnější stranu rámu (okraj auta). Říkali v servisu kde to montovali, že nechat to čmoudit pod auto kde se spí, je hodně o držku.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 21:40
od VencaZE
Proto jsem výfuk vyvedl přesně na hranu karoserie.

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 21:48
od dava
pablo.gs píše:Já to mám vyvedeno za vnější stranu rámu (okraj auta). Říkali v servisu kde to montovali, že nechat to čmoudit pod auto kde se spí, je hodně o držku.
Asi chyběli ve fyzice... páč CO2 je těžší než ostatní složky vzduchu a nahoru do kastle ti nestoupne, i kdybys neměl podlahu žádnou.
Vodník originál v DII je jen vyvedenej pod rám, ale to je jedno, ono pokud to webasto není nakaši, tak nesmrdí. Na kamionech je to jen skrz podlahu kastlíku za kabinu a taky se nic neděje

Re: Nezávislé topení

Napsal: 11 bře 2015 23:48
od VencaZE
No právě, ZA kabinu, to stačí. Nejde jen o CO2 ale o ostatní zplodiny. Bufík nemusí být nutně na kaši aby kouřil. Stačí zanesený, nebo mizerná nafta. Kolikrát se mi stalo že na mě klepali lidi a říkali že mi hoří auto :mrgreen: . A přitom ten bufík chodil ještě kolik let, jen prostě kouří dýl než za nova. V podstatě ty Ebry máme na kamionech kolem 7-8 let a nevyžadují zásadní opravy. A to mají natopeno tisíce hodin. Snad občas svíčku.