Webasto, Ateso - nezavislá topení

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Jede

#41 Příspěvek od Miloš II » 01 pro 2007 19:29

Tak už mi to běží. Zjistil jsem, že to čerpadlo nemá rádo dlouhý přívodní potrubí v popisu píšou až 6m ale ani náhodou. Jinak jsem vše umístnil do meziprostoru zadní kapsy i čerpadlo a celé zapojení se spuštěním ATESA nebyl žádnej problém. Teď už jen ta povrchová kosmetika připojit dálkový a možná ten GSM modul mám ho nachystaný. Miloš II :lol:
Přílohy
Termostat.jpg
(48.43 KiB) Staženo 2292 x
Zapojení.jpg
(54.6 KiB) Staženo 2290 x
Čerpadlo zapojení.jpg
(75.25 KiB) Staženo 2292 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Rozvody teplého vzduchu

#42 Příspěvek od Miloš II » 05 pro 2007 17:03

Tak jsem udělal průchod přes kapsu a vyústil na čtyřech místech teplej vzduch s topení. I když ATESO běží potichu při zamčeném autě sepne alarm (když jsem měl topení pouze v kapse) uvidím možná až vše zakrytuji tak vnitřní hluková čidla daj pokoj. Na rozvody jsem použil elektrikářskou trubku KOPEX 55mm. Zdraví Miloš
Přílohy
Rozvody vzduchu.jpg
(49.7 KiB) Staženo 2242 x
Zaústění topení.jpg
(26.72 KiB) Staženo 2243 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#43 Příspěvek od Jenda » 06 pro 2007 23:25

Zdar ,ja mam v defendru pod zadnima sedackama v pravo horkovzdusny Webasto.Nema to chybu,jen musim dokoupit nejaky kolinko a namirit to v pred,jinak to nejdriv vytopi zadek.Ma to jen jedinej hacek a to ze nesmim zapomenout vypnout(original L.R.)vnitrni alarm.Jinak auto zacne temer hned po zapnuti houkat.Dela to vzduch ktery se rozhybe a ne nenadaly odber napeti jak jsem si myslel(mam to od specialisty).Vyfiuk mam pod prahem,takze jsem si taky delal starost s vodou ale spunt je dobry napad.

Honza

Uživatelský avatar
Hunter
Příspěvky: 1497
Registrován: 22 bře 2007 01:04
auto: Free I Td4 AT
Bydliště: Jičínsko
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Hunter » 21 pro 2007 14:34

A co kluci tohle
http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
ma cenu o tom uvazovat, kdyz pominu tu zavislot na zasuvce?
Free Td4 2004 HSE automat

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#45 Příspěvek od karel » 21 pro 2007 14:49

Hunter píše:A co kluci tohle
http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
ma cenu o tom uvazovat, kdyz pominu tu zavislot na zasuvce?
Problém je právě v tom, že jsi závislý na přívodu elektriky 220V, což když spíš někde venku v přírodě je docela problém.Jinak samozřejmě pokud se motor prohřeje jakýmkoliv způsobem předehřevu je to pro něj jen dobře, u dieselu obzvlášť.Tohle je vhodné pro toho kdo jezdí každé ráno z domu a má auto venku v dosahu 220 V.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Topení

#46 Příspěvek od Miloš II » 21 pro 2007 15:54

karel píše:
Hunter píše:A co kluci tohle
http://www.normans.cz/index.php?idm=onas
ma cenu o tom uvazovat, kdyz pominu tu zavislot na zasuvce?
Problém je právě v tom, že jsi závislý na přívodu elektriky 220V, což když spíš někde venku v přírodě je docela problém.Jinak samozřejmě pokud se motor prohřeje jakýmkoliv způsobem předehřevu je to pro něj jen dobře, u dieselu obzvlášť.Tohle je vhodné pro toho kdo jezdí každé ráno z domu a má auto venku v dosahu 220 V.
Jo tak tohle má v severním Finsku na parkovišti před barákem skoro každej Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od low » 21 pro 2007 16:57

obycejna etavira udela stejnou sluzbu. problem jest zavoslost na elektrice

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od discover » 21 pro 2007 20:44

Toho Normanse mam a jeste vyhrivam kabinu horkovzdusnym ventilatorem Molpir 1800/2400W. Uz asi 2 roky. Je to prima, kdyz jako ja, mas parking s ele. Vyhody jsou mimo diskuse. Chce to doplnit jeste nezavisly horkovzduch. Ted jsem v teto fazi. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kangaroo
Příspěvky: 703
Registrován: 18 led 2007 18:18

#49 Příspěvek od Kangaroo » 21 pro 2007 20:56

discover píše:Toho Normanse mam a jeste vyhrivam kabinu horkovzdusnym ventilatorem Molpir 1800/2400W. Uz asi 2 roky. Je to prima, kdyz jako ja, mas parking s ele. Vyhody jsou mimo diskuse. Chce to doplnit jeste nezavisly horkovzduch. Ted jsem v teto fazi. :lol: :lol: :lol:
Na jakym to mas motoru? Uvazuju o tom taky, parkuju na dvore a 220 neni problem.

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od discover » 21 pro 2007 21:22

Mam D II s motorem td5. Vyhodu mam umocnenou ventilatorem pro kabinu. Nechavam to bezet podle mrazu hodinku i dve. Mam nocni proud, tak do tech asi 6 hod. to jede skoro uplne zadarmo a pak tu cca hodinku za levno /proti nafte/. Sednu do auta a muzu doslova v tricku, nepisu v trenkach, protoze je nenosim, nosim sortky:). Rano tedy odpojim od 220 V, nastaruji /hladce/ a motor rozezene chladici kapalinu, tedy ji mirne ochladi, ale nevadi, protoze v kabine je sauna. Mezitim zamknu garaz a odemknu vrata od zahrady. Vyjedu ven a za sebou zamknu. To stale v kabine netopim, protoze mam teplo. Bydlim na samote, tak po chvili vyjedu na hlavni a to i signalizace ukazuje, ze chlad. kapalina je tepla a napriklad se zacnou rosit okna. Zacinam topit, fouka teply vzduch a to uz vsichni zname. Jednim slovem. Doporucuji. :lol: :lol: :lol:

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od discover » 22 pro 2007 07:49

Pozor, to topim jenom kvuli kabine, jinak ohrev motoru ma svoje termostaty a ty uz davno nebezi, staci patnact-dvacet minut, samy se vypinaji. Jen dohreji na tu spravnou teplotu pro motor.
Jinak koukam, ze se nekteri trochu pletou a je pro ne topeni jen jedno a hotovo. Je treba rozlisovat. Pro prihrati rano pro motor, kabinu nebo oboji a uplne neco jineho je, kdyz chces v autu prespavat a topit si. To zase netopis motoru. Obe topidla se nevylucuji, ale vyborne doplnuji. Normans je vhodnejsi pro ty, kdo maji moznost ele pripojky, jinak musi volit teplovodni topeni a to je uplne o jinych penezich. Pripadne dotazy rad zodpovim, muzu i predvest. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#52 Příspěvek od RudaK » 22 pro 2007 08:48

Tos mi nasadil brouka do hlavy Stando.Taky stojím před garáží,která sice není vytápěná ( pokud jsem byl vevnitř tak žádný problém - okna čistý a auto nepromrzlý ),ale od montáže té zahrádky je pro mě nedostupná kvůli výšce :evil: Takže studený odchov na venkovním rajónu.To el. ohřívadlo by bylo řešením :shock: :idea: El. přípojka no problem !!!! :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od discover » 22 pro 2007 10:34

Muzu jen doporucit, skutecne.
Jinak preji prijemne proziti svatku a hodne sil, zdravi a pevnych nervu do noveho roku. Tobe Rudo a vsem kamaradum z fora :lol: :lol:

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#54 Příspěvek od RudaK » 22 pro 2007 13:09

discover píše:Muzu jen doporucit, skutecne.
Jinak preji prijemne proziti svatku a hodne sil, zdravi a pevnych nervu do noveho roku. Tobe Rudo a vsem kamaradum z fora :lol: :lol:
Děkuji a nápodobně . A ostatním co znám nebo poznám přeji taky hodně zdraví a dlouhá léta i když jste třeba i z daleka. :wink: ))) RudaK
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od low » 29 pro 2007 17:58


discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od discover » 29 pro 2007 22:46

To je, Petre, porad princip ohrevu, ale tady jdes do bloku motoru napr. mrazovou zatkou, nebo primo vrtanim do motoru. To mivaly Avie, Tatry ...Kdyz se o to chvilku zacnes zajimat, uvidis, ze prijatelnejsi zpusob je vlezt mezi hadice. Ale to je na delsi povidani. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 358
Registrován: 09 úno 2007 12:45

#57 Příspěvek od Kocur » 29 pro 2007 23:24

Tm pisou 230 V 550W, to chces dat do auta jak? ale jinak tenhle bazmek by se mi i docela libil :D

Uživatelský avatar
Jan Kucera
Příspěvky: 678
Registrován: 11 bře 2007 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Jan Kucera » 01 led 2008 11:40

Jéééé, to sem mel na furgonu,lezla z toho zastrčka jako od stary remosky,a krad sem mamě šnuru od ní.... :lol: :lol: :lol:
"I pád na držku je pohyb dopředu"

Disco 3 Beru3ka aneb Dukovany na kolech - co na me dnes blikne za fail? :o)

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

ATESO

#59 Příspěvek od Miloš II » 09 led 2008 22:13

Tak topení zatím funguje spolehlivě co jsem to srovnával je méně hlučné než Webasco. Mám označení pro zapojení konektorů tak je dávám do placu. Miloš II
Přílohy
hod-1.JPG
hod-1.JPG (29.93 KiB) Zobrazeno 6910 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

GSM a dálkový ovládání

#60 Příspěvek od Miloš II » 12 led 2008 09:54

Tak už jsem to vyřešil ATESO funguje i na jiná ovládání než firemní. Spínání GSM pomocí sms jsem dal typ GB 050 http://www.alarmvideo.cz/manual/gsm/GB_050.pdf výrobce JABLOTRON s důvodu že mi ležel v šuplíku už rok. Umí sepnout pomocí sms a jde na něj i napojit alarm. Dálkový jsem vzal od Flajzara http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi= ... =&open=&z= s dosahem 60m což mi s okna druhýho patra úplně stačí. ATESO po sepnutí běží 60min na plný výkon a pak se samo vypne nebo pomocí vypínací sms nebo vypnutí pomocí dálkového ovladače. Už to jenom zapojit :idea: :lol: Miloš II
Přílohy
Dálkový a GSM.jpg
(54.59 KiB) Staženo 1946 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět