Ale v novým Defíku už by neměl bejt TDV6 ale Ingenium AJ300D
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
V novym byl do tedka klasickej tdv6 novy motor se zacal davat teprve od tedka.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Přiznávám se nedělal jsem u TDV6 ale u Volva D5. Snížením výkonu v nižších otáčkách a nižším zatížením se opravdu řazení posunulo do vyšších otáček a cca 200 ot. Pokud přidáš výkon posune se řazení zase dolů. Je možný že TDV6 bude reagovat jinak než Volvo D5. Převodovka řadí hlavně na základě polohy plynového pedálu a výstupní rychlosti z automatu. Ano vyřešil by to i zásah do SW automatu ale na to nejsou data. Nebudu to dál rozvíjet každej si myslíme svoje.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Co mám info tak tam TDV6 nikdy nebyla. Prvně jenom 2l nafta a benzín a 3l benzín vše Ingenium. Ale nejsem neomylný.
https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rove ... der_(L663)
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
TDV6 ani SDV6 v Novym Defu nikdy nebyla.
Coz to uz se muselo vazne neco pohnout, ze opustili motor, kterej jim vydelal tolik penez.
Coz to uz se muselo vazne neco pohnout, ze opustili motor, kterej jim vydelal tolik penez.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tohle určitě nejsou motory TDV6. Motor 3l benzín nese označení AJ20P6. Takže se domnívám že AJ20D6 Bude to 3l diesel Ingenium. To poslední písmeno nevím možná výkon. Motor s označením D200 byl představen jako 2l dnes je to 3l .Kokesek píše: ↑28 led 2021 21:02 Service_records.pdfService_records-2.pdf
AJ20 D6H
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
AJ je oznaceni Fordich motoru. Navic novy motor nema 220KW. Co je to tedy za motor? Je mozne ze se pletu, ale rikal me to i kamarad co new def ma. A jestli je to jinak tak v tom znaceni maji pekny gulas.
Dale pak nevim proc dajbych uvadi ze se jedna o motor V6
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dale pak nevim proc dajbych uvadi ze se jedna o motor V6
Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 28 led 2021 21:51, celkem upraveno 2 x.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family
Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...
Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...
Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D300 má 220kW . Nicméně že má v inzerátu V6 je dle mě neznalost prodejce. Že je označení nejasné s tím souhlasím .
Napsal jsem myšlenku že snížení výkonu motoru v nižších otáčkách by donutilo převodovku dříve podřadit a nenutilo by to motor točit tak nízko. Mám odzkoušeno z příbuzné značky. (Jsou modely co mají SW od Volva) Je jasné že by převodky nahoru řadila bez zatížení ve stejných otáčkách.
A já už končím už to tu nechci dále plevelit.
Napsal jsem myšlenku že snížení výkonu motoru v nižších otáčkách by donutilo převodovku dříve podřadit a nenutilo by to motor točit tak nízko. Mám odzkoušeno z příbuzné značky. (Jsou modely co mají SW od Volva) Je jasné že by převodky nahoru řadila bez zatížení ve stejných otáčkách.
A já už končím už to tu nechci dále plevelit.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Maxik ma pravdu jedna se o hybrid. Kdyz ma znaceni na konci H. Jak nejaky rozeberu tak to poradne nafotim. Taky koncim hojMaxsel píše:AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family
Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...
Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
trochu se to téma odkloňuje od původního ale
new Defender neměl nikdy motor do V Ingenium jsou pouze řadové 4 nebo 6 válce jak benzín tak nafta
celý přehled motorů zde :https://www.landrover.cz/Images/Land-Ro ... 809551.pdf
new Defender neměl nikdy motor do V Ingenium jsou pouze řadové 4 nebo 6 válce jak benzín tak nafta
celý přehled motorů zde :https://www.landrover.cz/Images/Land-Ro ... 809551.pdf
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Od modeloveho roku 2021 se do NDefa davaji nove V6 diesly. Nema to s TDV6 (potazmo SD) nic spolecneho. Je to novy motor, je to radak...a je v ruznych vykonech D200, D250, D300. A jeste v tom je pridanej mildhybrid...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak potom to má být R6, ne?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zase se k tomu vracim...., ale neni tam taky chyba?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Podle mě 155kw má dvě turba taky
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- eliott
- Příspěvky: 11489
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak asi necakas v dnesnej dobe kvalitny motor stale je ale mensie zlo vytahany rozvod s ktorym sa da bojovat skratenim intervalu ako praskajuca kluka.eliott píše:Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.
LR DEFENDER 110 SW
- Lukasino
- Příspěvky: 3879
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A když už je to slabé, tak je fajn že s tím počítali a auto to vyhodnotí dříve, než se něco stane
Ono se stačí podívat na etalon spolehlivosti - bmw 3.0d, ty nové mají asi dost podobné řetízky, co nic nevydrží a ještě k tomu je pro jistotu nacpali dozadu
Ono se stačí podívat na etalon spolehlivosti - bmw 3.0d, ty nové mají asi dost podobné řetízky, co nic nevydrží a ještě k tomu je pro jistotu nacpali dozadu
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322