Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#941 Příspěvek od Kokesek » 09 úno 2021 13:47

Tak to ze ti to zdecha je problem uplne jiny. Ale muze taky souviset turvem nebo egrem pripadne dpf. To forum nevyresi. To musi na dilnu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

pchromcak
Příspěvky: 6
Registrován: 08 led 2019 08:25
tel.: 0907679054
auto: LR Discovery IV

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#942 Příspěvek od pchromcak » 09 úno 2021 13:50

Kokesek píše: 09 úno 2021 13:47 Tak to ze ti to zdecha je problem uplne jiny. Ale muze taky souviset turvem nebo egrem pripadne dpf. To forum nevyresi. To musi na dilnu.
To je mi jasne uz som objednany len som chcel zistit ci sa mam na to najhorsie pripravit, ak je teda vymena motora najhorsia vec na LR. :D

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#943 Příspěvek od Maxsel » 09 úno 2021 19:17

Kokesek píše: 09 úno 2021 12:01 Sani ti prasklo protoze jako na vetsine techto aut co jim praskne sani ti nefunguje spravne regulace turba. Vetsinou maleho. Nebo ti vazne klapa bypassu.
Vzhledem k tomu, že praskání manifoldů je poměrně častá závada by mě zajímalo, zda chyba regulace turba vyskočí při běžném načtení seznamu chyb nebo ne? Že je to špatnou regulací turba slyším poprvé a asi málokdo, kdo sání měnil řešil i tu regulaci... Tedy z těch, o kterých vím.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#944 Příspěvek od Kokesek » 09 úno 2021 19:27

Problem je v castecnem ucpani kovove podtlakove trubicky ktera potom nefunguje uplne spravne. Podtlak pada citelne pomaleji a reakce obtoku je nespravna, dochazi tak k vetsimu namahani sani. Nektera auta si toho vsimnou a pisou ze byl prekrocen maximalni plnici tlak. Kazdopadne to neznamena ze ty sani jsou dobre navrzene. Veskere auta ktere maji tenhle typ polyamidoveho plastu drive nebo pozdeji zacnou ve svarech saknout az se rozlepi nebo nekde prasnou.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

pchromcak
Příspěvky: 6
Registrován: 08 led 2019 08:25
tel.: 0907679054
auto: LR Discovery IV

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#945 Příspěvek od pchromcak » 14 úno 2021 15:29

Servisak mi povedal, ze s najvacsou pravdepodobnostou je to zlomena klukovka, ale este nema motor von tak to nemoze potvrdit. Ale mne to nejak nedaval zmysel, aby som v nudzovom rezime mohol zlomit klukovku. Vsak to auto ide vtedy uplne jak skapate na 1500 otacok preco by mala byt vtedy kluka nejak namahana?

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#946 Příspěvek od Honza21 » 05 bře 2021 10:46

Trochu off topic, trocha sprostých slov ( na tomto fóru ).
Právě jsme zhlédl test Land Cruiser 2021 (yt)

... se zvýšením výkonu zesílili blok motoru ...

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2554
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#947 Příspěvek od habakuk » 05 bře 2021 11:20

Honza21 píše: 05 bře 2021 10:46 Trochu off topic, trocha sprostých slov ( na tomto fóru ).
Právě jsme zhlédl test Land Cruiser 2021 (yt)

... se zvýšením výkonu zesílili blok motoru ...
No a co my s tím máme jako dělat? Očividně je ten motor
taky mizérie když jej dlouhé roky ladily na totálně
nedostatečných 130kW.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Honza21
Příspěvky: 102
Registrován: 08 kvě 2010 07:59
tel.: +420604712936
auto: Discovery II
Bydliště: Třinec - Kanada
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#948 Příspěvek od Honza21 » 05 bře 2021 17:34

habakuk píše: 05 bře 2021 11:20
Honza21 píše: 05 bře 2021 10:46 Trochu off topic, trocha sprostých slov ( na tomto fóru ).
Právě jsme zhlédl test Land Cruiser 2021 (yt)

... se zvýšením výkonu zesílili blok motoru ...
No a co my s tím máme jako dělat? Očividně je ten motor
taky mizérie když jej dlouhé roky ladily na totálně
nedostatečných 130kW.
No asi bych s tím nedělal nic, zatim, a potym jako beje.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#949 Příspěvek od Kokesek » 11 bře 2021 18:14

Benjova bejvalka uz taky zakukala...Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Vladicek
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 led 2018 15:01
auto: Discovery 4, new Def

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#950 Příspěvek od Vladicek » 11 bře 2021 19:35

Kokesek píše: 11 bře 2021 18:14 Benjova bejvalka uz taky zakukala...Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Škoda tak peknýho auta...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#951 Příspěvek od Kokesek » 11 bře 2021 19:36

Zase pojede...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#952 Příspěvek od marianh » 12 bře 2021 00:38

Este nam bude aj TDV6 dobry beruc do uvahy elektro-debilitu ktora sa siri :devil

Uživatelský avatar
milan.ke
Příspěvky: 139
Registrován: 06 říj 2010 16:18
auto: aktualne bez
Bydliště: daleky vychod

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#953 Příspěvek od milan.ke » 12 bře 2021 09:14

(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu :coffee

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#954 Příspěvek od komin » 12 bře 2021 12:39

milan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu :coffee
Nejde o elektromobil ako taky, ten je vlastne super, ale su tu 2 problemy u ktorych nevidim zatial absolutne ziadny pokrok a to je bateria zatial neprisiel nikto s nicim prevratnym (aspon zdvojnasobenie kapacity pri rovnakom rozmere a mensej vahe a rychlost dobijania bez straty kapacity) a potom je tu ten vacsi problem a to je infrastruktura ktora na elektro nieje pripravena ani nahodou je to beh na desatrocia. Zatial je elektromobil len pre ludi co byvaju v dome na dochadzanie do roboty.
LR DEFENDER 110 SW

marianh
Příspěvky: 401
Registrován: 06 zář 2016 07:34
tel.: +4369912287067
auto: Discovery 3 2.7 SE

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#955 Příspěvek od marianh » 12 bře 2021 12:58

milan.ke ma pravdu, je to OT, sorry...
Vzniklo to tak ze som si siel v noci cez emaily a najprv bol jeden kde mi prisiel clanok o tom ze Rakusko sa pridalo k ziadosti o zakazanie benzin/diesel motorov od 2030 (v celom EU) co ma ako vzdy nasralo :) a dalsi email bola notifikacia o novom prispevku tu - dalsi padnuty TDV6.
A milan.ke, bohuzial nejde o evoluciu. Ta by bola v pohode. Napr. priklad automatu - su rozsirene ale nikto nezakazal manual - aj moja D3 je manual. Ide bohuzial o zakazy a prikazy. Ak sa tym statom (Rakusko, Belgicko, Dansko, ...) ich iniciativa podari tak si od 2030 nove benzin/diesel auto nekupis.

dolinekdave
Příspěvky: 540
Registrován: 16 črc 2015 22:57

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#956 Příspěvek od dolinekdave » 12 bře 2021 17:45

milan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu :coffee
A už šetřím na elektrického Hummera ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk


Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1717
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#957 Příspěvek od jareku » 12 bře 2021 18:06

dolinekdave píše: 12 bře 2021 17:45
milan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu :coffee
A už šetřím na elektrického Hummera ObrázekObrázekObrázek

Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
Jsou lepší alternativy než elektricky hummer 😎 elektricky Defender!
https://www.carthrottle.com/post/amp/th ... -defender/

https://www.auto.cz/krasny-land-rover-d ... vec-134175
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#958 Příspěvek od Kokesek » 17 kvě 2021 14:18

Aby nebyla jenom ve spatnem svetle.... tohle je napriklad z vozu ktere prijelo na rozvody....., myslim ze vymena rozvodu po 300tis km a celkovym najezdem 450tis s puvodnim motorem neni zase tak spatne skore. Je treba si vsimnout ze na remenu neni ani jeden zub, a napinaci mezi vacky chybi uplne vodici plast. Vozidlo normalne jezdilo a prijelo na servis po svych. Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1859
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#959 Příspěvek od jbizik » 17 kvě 2021 14:27

:shock: :shock: :shock: :shock:
Tak tomuto by niekto asi tazko uveril......
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4441
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#960 Příspěvek od Kokesek » 17 kvě 2021 15:00

A prave otevrena druha stranaObrázekObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět