Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#901 Příspěvek od Hubert » 28 led 2021 19:58

Kokesek píše: 28 led 2021 18:47 No to nevim jak ti pomuze mit noveho defa s uplne stejnym 3,0tdv6???? Leda ze by si mel benzin nebo pockal jak dopadne ten “jejich” novy diesel od lr.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ale v novým Defíku už by neměl bejt TDV6 ale Ingenium AJ300D
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#902 Příspěvek od Kokesek » 28 led 2021 20:02

V novym byl do tedka klasickej tdv6 novy motor se zacal davat teprve od tedka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#903 Příspěvek od Hubert » 28 led 2021 20:07

Kokesek píše: 28 led 2021 16:58 Presne jak pise Tomas. V motoru neudelas razeni. V motoru se da posunout razeni aby sla drive a mene tocila prave zvedanim vykonu. Snizenim vykonu respektive prubehem kroutaku se nedostanes nikam. To uz sem testoval.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Přiznávám se nedělal jsem u TDV6 ale u Volva D5. Snížením výkonu v nižších otáčkách a nižším zatížením se opravdu řazení posunulo do vyšších otáček a cca 200 ot. Pokud přidáš výkon posune se řazení zase dolů. Je možný že TDV6 bude reagovat jinak než Volvo D5. Převodovka řadí hlavně na základě polohy plynového pedálu a výstupní rychlosti z automatu. Ano vyřešil by to i zásah do SW automatu ale na to nejsou data. Nebudu to dál rozvíjet každej si myslíme svoje.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#904 Příspěvek od Hubert » 28 led 2021 20:21

Kokesek píše: 28 led 2021 20:02 V novym byl do tedka klasickej tdv6 novy motor se zacal davat teprve od tedka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Co mám info tak tam TDV6 nikdy nebyla. Prvně jenom 2l nafta a benzín a 3l benzín vše Ingenium. Ale nejsem neomylný.
https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rove ... der_(L663)
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#905 Příspěvek od Kokesek » 28 led 2021 21:02

Service_records.pdf
(195.4 KiB) Staženo 111 x
Service_records-2.pdf
(191.62 KiB) Staženo 97 x
AJ20 D6H
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#906 Příspěvek od Badus » 28 led 2021 21:23

TDV6 ani SDV6 v Novym Defu nikdy nebyla.
Coz to uz se muselo vazne neco pohnout, ze opustili motor, kterej jim vydelal tolik penez.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#907 Příspěvek od Hubert » 28 led 2021 21:48

Kokesek píše: 28 led 2021 21:02 Service_records.pdfService_records-2.pdf
AJ20 D6H
Musim rict ze se jim to podarilo velmi dobre zamaskovat a asi vi proc. Tohle oznaceni motoru clovek nenajde nikde. Jedna se totiz o slataninu kodu ze ctyr valce s popisem 3L a navic tam je jeste doplnkem D6H. Spravne by to melo mit oznaceni V6H nebo DTH. Kdo ví proc....
Tohle určitě nejsou motory TDV6. Motor 3l benzín nese označení AJ20P6. Takže se domnívám že AJ20D6 Bude to 3l diesel Ingenium. To poslední písmeno nevím možná výkon. Motor s označením D200 byl představen jako 2l dnes je to 3l .
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#908 Příspěvek od Kokesek » 28 led 2021 21:51

AJ je oznaceni Fordich motoru. Navic novy motor nema 220KW. Co je to tedy za motor? Je mozne ze se pletu, ale rikal me to i kamarad co new def ma. A jestli je to jinak tak v tom znaceni maji pekny gulas. Obrázek

Dale pak nevim proc dajbych uvadi ze se jedna o motor V6ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 28 led 2021 21:51, celkem upraveno 2 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#909 Příspěvek od Maxsel » 28 led 2021 21:56

AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family

Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...

Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#910 Příspěvek od Hubert » 28 led 2021 21:58

D300 má 220kW . Nicméně že má v inzerátu V6 je dle mě neznalost prodejce. Že je označení nejasné s tím souhlasím .
Napsal jsem myšlenku že snížení výkonu motoru v nižších otáčkách by donutilo převodovku dříve podřadit a nenutilo by to motor točit tak nízko. Mám odzkoušeno z příbuzné značky. (Jsou modely co mají SW od Volva) Je jasné že by převodky nahoru řadila bez zatížení ve stejných otáčkách.
A já už končím už to tu nechci dále plevelit.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#911 Příspěvek od Kokesek » 28 led 2021 22:09

Maxsel píše:AJ mají i Ingenium. https://en.wikipedia.org/wiki/Ingenium_engine_family

Typoval bych nějaký Hybrid s elektro...

Bylo by divný, že by do nového Defa dávali V6 a nikde se o tom nezmínil žádný novinář, test apod...
Maxik ma pravdu jedna se o hybrid. Kdyz ma znaceni na konci H. Jak nejaky rozeberu tak to poradne nafotim. Taky koncim hoj


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#912 Příspěvek od petr štrof » 28 led 2021 22:47

trochu se to téma odkloňuje od původního ale

new Defender neměl nikdy motor do V Ingenium jsou pouze řadové 4 nebo 6 válce jak benzín tak nafta

celý přehled motorů zde :https://www.landrover.cz/Images/Land-Ro ... 809551.pdf

Badus
Příspěvky: 696
Registrován: 06 říj 2009 15:45

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#913 Příspěvek od Badus » 28 led 2021 22:54

Od modeloveho roku 2021 se do NDefa davaji nove V6 diesly. Nema to s TDV6 (potazmo SD) nic spolecneho. Je to novy motor, je to radak...a je v ruznych vykonech D200, D250, D300. A jeste v tom je pridanej mildhybrid...
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#914 Příspěvek od Lukasino » 28 led 2021 22:59

Badus píše: 28 led 2021 22:54 Od modeloveho roku 2021 se do NDefa davaji nove V6 diesly. Nema to s TDV6 (potazmo SD) nic spolecneho. Je to novy motor, je to radak...a je v ruznych vykonech D200, D250, D300. A jeste v tom je pridanej mildhybrid...
Tak potom to má být R6, ne? :chuckle
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#915 Příspěvek od Kokesek » 29 led 2021 06:32

Zase se k tomu vracim...., ale neni tam taky chyba?Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#916 Příspěvek od petr štrof » 29 led 2021 12:23

Kokesek píše: 29 led 2021 06:32 Zase se k tomu vracim...., ale neni tam taky chyba?Obrázek


v čem je ta chyba ? D4 to měla taky tak 155kw jedno turbo 183 kw biturbo
D200 jedno turbo řadový 6 válec 3.0
D250 biturbo řadový 6 válec 3.0

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#917 Příspěvek od Lukasino » 29 led 2021 12:45

Podle mě 155kw má dvě turba taky
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11487
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#918 Příspěvek od eliott » 31 led 2021 09:30

Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#919 Příspěvek od komin » 31 led 2021 09:36

eliott píše:Když už se řeší ten motor ingenium, tak to žádný zázrak nebude, ve 150 tisících má vytahaný rozvodový řetěz tak, že padá do nouzáku.
Tak asi necakas v dnesnej dobe kvalitny motor Obrázek stale je ale mensie zlo vytahany rozvod s ktorym sa da bojovat skratenim intervalu ako praskajuca kluka.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#920 Příspěvek od Lukasino » 31 led 2021 09:39

A když už je to slabé, tak je fajn že s tím počítali a auto to vyhodnotí dříve, než se něco stane :mrgreen:

Ono se stačí podívat na etalon spolehlivosti - bmw 3.0d, ty nové mají asi dost podobné řetízky, co nic nevydrží a ještě k tomu je pro jistotu nacpali dozadu :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět