Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to ze ti to zdecha je problem uplne jiny. Ale muze taky souviset turvem nebo egrem pripadne dpf. To forum nevyresi. To musi na dilnu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
To je mi jasne uz som objednany len som chcel zistit ci sa mam na to najhorsie pripravit, ak je teda vymena motora najhorsia vec na LR.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vzhledem k tomu, že praskání manifoldů je poměrně častá závada by mě zajímalo, zda chyba regulace turba vyskočí při běžném načtení seznamu chyb nebo ne? Že je to špatnou regulací turba slyším poprvé a asi málokdo, kdo sání měnil řešil i tu regulaci... Tedy z těch, o kterých vím.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Problem je v castecnem ucpani kovove podtlakove trubicky ktera potom nefunguje uplne spravne. Podtlak pada citelne pomaleji a reakce obtoku je nespravna, dochazi tak k vetsimu namahani sani. Nektera auta si toho vsimnou a pisou ze byl prekrocen maximalni plnici tlak. Kazdopadne to neznamena ze ty sani jsou dobre navrzene. Veskere auta ktere maji tenhle typ polyamidoveho plastu drive nebo pozdeji zacnou ve svarech saknout az se rozlepi nebo nekde prasnou.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Servisak mi povedal, ze s najvacsou pravdepodobnostou je to zlomena klukovka, ale este nema motor von tak to nemoze potvrdit. Ale mne to nejak nedaval zmysel, aby som v nudzovom rezime mohol zlomit klukovku. Vsak to auto ide vtedy uplne jak skapate na 1500 otacok preco by mala byt vtedy kluka nejak namahana?
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Trochu off topic, trocha sprostých slov ( na tomto fóru ).
Právě jsme zhlédl test Land Cruiser 2021 (yt)
... se zvýšením výkonu zesílili blok motoru ...
Právě jsme zhlédl test Land Cruiser 2021 (yt)
... se zvýšením výkonu zesílili blok motoru ...
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No a co my s tím máme jako dělat? Očividně je ten motor
taky mizérie když jej dlouhé roky ladily na totálně
nedostatečných 130kW.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Benjova bejvalka uz taky zakukala...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Škoda tak peknýho auta...
Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zase pojede...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Este nam bude aj TDV6 dobry beruc do uvahy elektro-debilitu ktora sa siri
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Nejde o elektromobil ako taky, ten je vlastne super, ale su tu 2 problemy u ktorych nevidim zatial absolutne ziadny pokrok a to je bateria zatial neprisiel nikto s nicim prevratnym (aspon zdvojnasobenie kapacity pri rovnakom rozmere a mensej vahe a rychlost dobijania bez straty kapacity) a potom je tu ten vacsi problem a to je infrastruktura ktora na elektro nieje pripravena ani nahodou je to beh na desatrocia. Zatial je elektromobil len pre ludi co byvaju v dome na dochadzanie do roboty.milan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu
LR DEFENDER 110 SW
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
milan.ke ma pravdu, je to OT, sorry...
Vzniklo to tak ze som si siel v noci cez emaily a najprv bol jeden kde mi prisiel clanok o tom ze Rakusko sa pridalo k ziadosti o zakazanie benzin/diesel motorov od 2030 (v celom EU) co ma ako vzdy nasralo a dalsi email bola notifikacia o novom prispevku tu - dalsi padnuty TDV6.
A milan.ke, bohuzial nejde o evoluciu. Ta by bola v pohode. Napr. priklad automatu - su rozsirene ale nikto nezakazal manual - aj moja D3 je manual. Ide bohuzial o zakazy a prikazy. Ak sa tym statom (Rakusko, Belgicko, Dansko, ...) ich iniciativa podari tak si od 2030 nove benzin/diesel auto nekupis.
Vzniklo to tak ze som si siel v noci cez emaily a najprv bol jeden kde mi prisiel clanok o tom ze Rakusko sa pridalo k ziadosti o zakazanie benzin/diesel motorov od 2030 (v celom EU) co ma ako vzdy nasralo a dalsi email bola notifikacia o novom prispevku tu - dalsi padnuty TDV6.
A milan.ke, bohuzial nejde o evoluciu. Ta by bola v pohode. Napr. priklad automatu - su rozsirene ale nikto nezakazal manual - aj moja D3 je manual. Ide bohuzial o zakazy a prikazy. Ak sa tym statom (Rakusko, Belgicko, Dansko, ...) ich iniciativa podari tak si od 2030 nove benzin/diesel auto nekupis.
-
- Příspěvky: 540
- Registrován: 16 črc 2015 22:57
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A už šetřím na elektrického Hummeramilan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jsou lepší alternativy než elektricky hummer elektricky Defender!dolinekdave píše: ↑12 bře 2021 17:45A už šetřím na elektrického Hummeramilan.ke píše:(uz je to OT, takze dalej to rozvijat nebudem, ale) s tymi elektromobilmi to je taka vecna evolucna diskusia.
- ked v 90tych rokoch zacali prevladat spalovacie motory riadene RJ, vzdy tu bola skupina "ortodoxnych", pre ktoru to bolo cire zlo.
- ked k nam dorazili auta s automatmi, hadam najviac na nich nadavali ludia, ktori ich nikdy nevyskusali.
ako vravi klasik, pokrok a prd nezastavis, elektromobily tu su a zjavne ich bude pribudat. kazda technologia ma klady aj zapory, nevidim dovod nieco vychvalovat do neba ale rovnako tak nechapem preco by som mal nieco zvozit pod ciernu zem. zvlast, ak som v tom este v zivote ani len nesedel. kto od toho caka zazrak, ten bude sklamany, ale zazracne auto zatial nikto nevyrobil. a ci to bude posun vpred, ukaze cas, ale naslapnute to ma.
koniec filozofickeho okienka, cas na rannu
Odesláno z mého SM-J730F pomocí Tapatalk
https://www.carthrottle.com/post/amp/th ... -defender/
https://www.auto.cz/krasny-land-rover-d ... vec-134175
Live long and prosper.
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Aby nebyla jenom ve spatnem svetle.... tohle je napriklad z vozu ktere prijelo na rozvody....., myslim ze vymena rozvodu po 300tis km a celkovym najezdem 450tis s puvodnim motorem neni zase tak spatne skore. Je treba si vsimnout ze na remenu neni ani jeden zub, a napinaci mezi vacky chybi uplne vodici plast. Vozidlo normalne jezdilo a prijelo na servis po svych.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- jbizik
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak tomuto by niekto asi tazko uveril......
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
A prave otevrena druha strana
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk