Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 562
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#781 Příspěvek od kaligula » 22 úno 2020 20:25

Vladicek píše:
21 úno 2020 20:23
kaligula píše:
21 úno 2020 19:38
Mě jenom fascinuje ekonomická stránka věci - že někdo je schopen koupit motor, respektive investovat 200 tis do opravy D3 s nájezdem 250 tis a cenovkou auta v pojízdném stavu cca 150-170 tis. Pochopil bych to třeba u 4 roky staré D4 (prvomajitel) s nájezdem 100 tis km,
když budu mluvit sám za sebe - D3 rok 2008 mám najeto 270 tis, na autě hromadu výbavy, ale až mi klekne motor tak sundám výbavu a dám to na díly nebo do šrotu, protože investovat 200-250 tis do opravy motoru u auta, kde už prakticky vše ostatní je na hranici životnosti včetně koroze kastle je z ekonomického hlediska nesmysl, jediné co to může ospravedlnit je mimořádná citová vazba
A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.

Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 551
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#782 Příspěvek od PEPO » 22 úno 2020 21:48

kaligula píše:
22 úno 2020 20:25
Vladicek píše:
21 úno 2020 20:23


A jakým autem bys jezdil kdyby Ti D3 klekla? To je pro mě otázka... Já jsem si koupil zase D4, protože to auto mě strašně moc vyhovuje. Když mi teď klekne motor, tak bych ho asi vyměnil (moje D4 má 70 tisíc).
Až bude mít třeba 150-180 tisíc tak doufám, že budu už mít prachy na nového Defika. Jinak nevím do čeho bych šel.

Mam tady v zaloze defa 110 Td5 a jinak cekam na zkusenosti s novym defem, pokud budou dobre reference tak snad v roce 2023 koupim nejakeho 3 leteho na pokusy, ale taky mam od prirody slabost pro nakladaky, takze klidne muzu skoncit u unimoga nebo neceho podobneho
Synáror priamo priamo na koncovej linke..
A nechci vedieť s akými výledkami vychádzajpú tie autá z linky :roll: :roll: :roll: .
Drvivá väčšina na lyžinácj na jašterke alebo to vytlačia von na parkovisko kde ich čaká na repas okolo 3000+kúskov...
Zlatá TDV6-to má sem tam muchy,ale tie sú oproti novému defu /len banality :wink:

tomT
Příspěvky: 116
Registrován: 08 říj 2012 12:55
auto: freelander

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#783 Příspěvek od tomT » 23 úno 2020 21:38

Tak to není nic nenormalního ani u “naší české” značky.

Vsivak
Příspěvky: 27
Registrován: 09 úno 2020 14:51
tel.: 606030358
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#784 Příspěvek od Vsivak » 24 úno 2020 14:49


Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2767
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#785 Příspěvek od Lukasino » 24 úno 2020 16:02

To je zajímavý, přitom ten díl už má náhradu LR063285, která je cenově někde jinde, nebo se pletu?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11231
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#786 Příspěvek od eliott » 24 úno 2020 16:34

Lukasino píše:
24 úno 2020 16:02
To je zajímavý, přitom ten díl už má náhradu LR063285, která je cenově někde jinde, nebo se pletu?
No to je sakra někde jinde...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3517
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#787 Příspěvek od Kokesek » 24 úno 2020 17:06

Ja bych poprosil 10ks. Na sklad. Myslim ze budou radi za takovej obrat zbozi. To kdyz tak domluv vyzvednuti osobne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11231
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#788 Příspěvek od eliott » 24 úno 2020 17:29

Kokesek píše:
24 úno 2020 17:06
Ja bych poprosil 10ks. Na sklad. Myslim ze budou radi za takovej obrat zbozi. To kdyz tak domluv vyzvednuti osobne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
:yes :yes :yes
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Vsivak
Příspěvky: 27
Registrován: 09 úno 2020 14:51
tel.: 606030358
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#789 Příspěvek od Vsivak » 24 úno 2020 20:19

:think nevím no podle čísla co mi dali tak mi vyskočilo tohle :think No to je šumak uvidíme co přijde.Ptal jsem se na to a měl by být v celku.K tomu mi chteli objednali ještě dalších mraky hovadin v ceně 1200eur bez daně.Tak to jsem odmítl a sehnal to jinde za 10tis našich.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3517
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#790 Příspěvek od Kokesek » 24 úno 2020 22:02

Jasne, zastoupeni ti naobjednava omačku za 1200eur. Ale celej kompletni motor s hlavama a rozvodem ti daji za pouhe 6700eur. Zajima me co ti vlastne objednali.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 2767
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: L322
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#791 Příspěvek od Lukasino » 25 úno 2020 07:22

Když se na to dívám, objednali skutečně nový motor?

Pod tímto objednacím číslem se dá totiž za tyhle peníze koupit repas :mrgreen: kde je jasné, že musíš vrátit starý...
https://www.lrdirect.com/LR054388-suppl ... d-NWS.html
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o) L322 4.2 SC, L322 TDV8
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Vsivak
Příspěvky: 27
Registrován: 09 úno 2020 14:51
tel.: 606030358
auto: Discovery 4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#792 Příspěvek od Vsivak » 25 úno 2020 08:36

Jo koukal jsem na to taky.Asi se fakt necháme překvapit co přijde.Kdyz jsem se na to ptal tak povídali že je nový.Repas prý neberou 🤔 Samozřejmě taky můžou kecat,ale to uvidíme až to dorazí

jakubS8
Příspěvky: 16
Registrován: 31 kvě 2018 07:34
auto: Freelander TD4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#793 Příspěvek od jakubS8 » 27 úno 2020 15:10

https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/
KS_lagers_zonder_nok.pdf
(61.47 KiB) Staženo 89 x
..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11231
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#794 Příspěvek od eliott » 27 úno 2020 15:16

jakubS8 píše:
27 úno 2020 15:10
https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/

KS_lagers_zonder_nok.pdf

..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..
To neodpovídá tomu, co se v motoru stane. Každopádně by po opravě takového motoru nedocházelo k naprosto stejnému problému znovu. Je to jen snaha výrobce odvést pozornost a uchlácholit lidi.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2086
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#795 Příspěvek od habakuk » 27 úno 2020 20:05

eliott píše:
27 úno 2020 15:16
jakubS8 píše:
27 úno 2020 15:10
https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/

KS_lagers_zonder_nok.pdf

..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..
To neodpovídá tomu, co se v motoru stane. Každopádně by po opravě takového motoru nedocházelo k naprosto stejnému problému znovu. Je to jen snaha výrobce odvést pozornost a uchlácholit lidi.
Něco jako když VW vysvětloval, že za jeho problémy s TSI motory mohl dodavatel řetězů. Který nedodržel stanovené tolerance. Prostě my nic, to ten zpropadený dodavatel, my nic to ten robot.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

jakubS8
Příspěvky: 16
Registrován: 31 kvě 2018 07:34
auto: Freelander TD4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#796 Příspěvek od jakubS8 » 28 úno 2020 09:05

..tak to ukaze jen cas jestli se u motorů 3.0 tdv/hd 6 od r.v.2015 neco zmeni k lepsimu..

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11231
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#797 Příspěvek od eliott » 28 úno 2020 09:21

jakubS8 píše:
28 úno 2020 09:05
..tak to ukaze jen cas jestli se u motorů 3.0 tdv/hd 6 od r.v.2015 neco zmeni k lepsimu..
Proč by měli v LR měnit něco, co podle nich nemá problém ???
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
matozv
Příspěvky: 266
Registrován: 01 zář 2017 14:06
auto: RR sport, D2, D3, D4

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#798 Příspěvek od matozv » 02 bře 2020 10:05

AHojte rýchla otázka... je toho strasne vela a nenasiel som tuto informaciu.

Olejové čerpadlo na 2,7tdv6, jeho hlavna chyba je slabý hlikový úchyt španováka rozvodov alebo chyba samotného čerpadla ako samotného.? Čo je hlavná vada prečo ho veľa krát menia?
Budem mať teraz komplet odstrojenú D3ku tak či to preventtívne urobit alebo to skontorlovat či je tlak oleja OK alebo nieco ine.

Ďakujem za odpved

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11231
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#799 Příspěvek od eliott » 02 bře 2020 10:11

Jen nálitek
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
PEPO
Příspěvky: 551
Registrován: 27 led 2011 12:51
tel.: 0905605225
auto: FREELANDER+D3
Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#800 Příspěvek od PEPO » 02 bře 2020 12:48

matozv píše:
02 bře 2020 10:05
AHojte rýchla otázka... je toho strasne vela a nenasiel som tuto informaciu.

Olejové čerpadlo na 2,7tdv6, jeho hlavna chyba je slabý hlikový úchyt španováka rozvodov alebo chyba samotného čerpadla ako samotného.? Čo je hlavná vada prečo ho veľa krát menia?
Budem mať teraz komplet odstrojenú D3ku tak či to preventtívne urobit alebo to skontorlovat či je tlak oleja OK alebo nieco ine.

Ďakujem za odpved
Tu máš rozdiely..
Přílohy
t_tdv6 oil pump late_000.jpg
t_tdv6 oil pump late_000.jpg (13.34 KiB) Zobrazeno 1719 x
tdv6 oil pump early_000_000.jpg

Odpovědět