Stránka 40 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 16:02
od Lukasino
To je zajímavý, přitom ten díl už má náhradu LR063285, která je cenově někde jinde, nebo se pletu?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 16:34
od eliott
Lukasino píše: 24 úno 2020 16:02 To je zajímavý, přitom ten díl už má náhradu LR063285, která je cenově někde jinde, nebo se pletu?
No to je sakra někde jinde...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 17:06
od Kokesek
Ja bych poprosil 10ks. Na sklad. Myslim ze budou radi za takovej obrat zbozi. To kdyz tak domluv vyzvednuti osobne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 17:29
od eliott
Kokesek píše: 24 úno 2020 17:06 Ja bych poprosil 10ks. Na sklad. Myslim ze budou radi za takovej obrat zbozi. To kdyz tak domluv vyzvednuti osobne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
:yes :yes :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 20:19
od Vsivak
:think nevím no podle čísla co mi dali tak mi vyskočilo tohle :think No to je šumak uvidíme co přijde.Ptal jsem se na to a měl by být v celku.K tomu mi chteli objednali ještě dalších mraky hovadin v ceně 1200eur bez daně.Tak to jsem odmítl a sehnal to jinde za 10tis našich.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 24 úno 2020 22:02
od Kokesek
Jasne, zastoupeni ti naobjednava omačku za 1200eur. Ale celej kompletni motor s hlavama a rozvodem ti daji za pouhe 6700eur. Zajima me co ti vlastne objednali.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 úno 2020 07:22
od Lukasino
Když se na to dívám, objednali skutečně nový motor?

Pod tímto objednacím číslem se dá totiž za tyhle peníze koupit repas :mrgreen: kde je jasné, že musíš vrátit starý...
https://www.lrdirect.com/LR054388-suppl ... d-NWS.html

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 úno 2020 08:36
od Vsivak
Jo koukal jsem na to taky.Asi se fakt necháme překvapit co přijde.Kdyz jsem se na to ptal tak povídali že je nový.Repas prý neberou 🤔 Samozřejmě taky můžou kecat,ale to uvidíme až to dorazí

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 úno 2020 15:10
od jakubS8
https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/
KS_lagers_zonder_nok.pdf
(61.47 KiB) Staženo 238 x
..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 úno 2020 15:16
od eliott
jakubS8 píše: 27 úno 2020 15:10 https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/

KS_lagers_zonder_nok.pdf

..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..
To neodpovídá tomu, co se v motoru stane. Každopádně by po opravě takového motoru nedocházelo k naprosto stejnému problému znovu. Je to jen snaha výrobce odvést pozornost a uchlácholit lidi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 27 úno 2020 20:05
od habakuk
eliott píše: 27 úno 2020 15:16
jakubS8 píše: 27 úno 2020 15:10 https://www.landyzone.co.uk/land-rover/ ... re.293380/

KS_lagers_zonder_nok.pdf

..Tohle je z UK fora..článek odkazuje na špatné uložení prstynku valiveho ložiska do skříní (chybou automatizované výroby) - následné protočení - zadření (i z důvodu mála oleje ve skříni/kombinace obojího) a následného prasknutí kliky. Takze nikoli spatne vykovky kliky, nebo "prohnuti skříní.. tohle by dávalo smysl..
To neodpovídá tomu, co se v motoru stane. Každopádně by po opravě takového motoru nedocházelo k naprosto stejnému problému znovu. Je to jen snaha výrobce odvést pozornost a uchlácholit lidi.
Něco jako když VW vysvětloval, že za jeho problémy s TSI motory mohl dodavatel řetězů. Který nedodržel stanovené tolerance. Prostě my nic, to ten zpropadený dodavatel, my nic to ten robot.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 úno 2020 09:05
od jakubS8
..tak to ukaze jen cas jestli se u motorů 3.0 tdv/hd 6 od r.v.2015 neco zmeni k lepsimu..

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 úno 2020 09:21
od eliott
jakubS8 píše: 28 úno 2020 09:05 ..tak to ukaze jen cas jestli se u motorů 3.0 tdv/hd 6 od r.v.2015 neco zmeni k lepsimu..
Proč by měli v LR měnit něco, co podle nich nemá problém ???

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 10:05
od matozv
AHojte rýchla otázka... je toho strasne vela a nenasiel som tuto informaciu.

Olejové čerpadlo na 2,7tdv6, jeho hlavna chyba je slabý hlikový úchyt španováka rozvodov alebo chyba samotného čerpadla ako samotného.? Čo je hlavná vada prečo ho veľa krát menia?
Budem mať teraz komplet odstrojenú D3ku tak či to preventtívne urobit alebo to skontorlovat či je tlak oleja OK alebo nieco ine.

Ďakujem za odpved

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 10:11
od eliott
Jen nálitek

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 12:48
od PEPO
matozv píše: 02 bře 2020 10:05 AHojte rýchla otázka... je toho strasne vela a nenasiel som tuto informaciu.

Olejové čerpadlo na 2,7tdv6, jeho hlavna chyba je slabý hlikový úchyt španováka rozvodov alebo chyba samotného čerpadla ako samotného.? Čo je hlavná vada prečo ho veľa krát menia?
Budem mať teraz komplet odstrojenú D3ku tak či to preventtívne urobit alebo to skontorlovat či je tlak oleja OK alebo nieco ine.

Ďakujem za odpved
Tu máš rozdiely..

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 15:32
od matozv
A lame sa to tak z nicoho nic? Da sa to predvidat? Ak bude rozvod rozobraty oplati sa to urobit?

Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku


Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 15:39
od xxx
rozvody děláš co cca 150tis. km a dát motoru novou olejovou pumpu je asi to nejlepší, co můžeš udělat.
krom toho, pokud tam máš ještě tu původní nevyztuženou, můžeš skončit s dírou
OP.jpg
OP.jpg (45.91 KiB) Zobrazeno 6603 x

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 15:53
od Kokesek
Premyslet nad tim nechat pumpu generaci 1, je jistota delat rozvody znova vcetne hlav.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 02 bře 2020 15:55
od matozv
Dakujem za vsetky postrehy ;-) a rychle odpovede. Dakujem

Odoslané z Redmi Note 8 Pro pomocou Tapatalku