Boost Ring 300tdi

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Boost Ring 300tdi

#1 Příspěvek od mr-tomas » 15 srp 2017 13:17

Tak mi dneska dorazil boost ring pro čerpadlo Bosch 300tdi. Než ho tam dám, nemá tu s ním nějakou zkušenost?
Přílohy
20170815_125758.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#2 Příspěvek od 22lukas277 » 15 srp 2017 13:34

mr-tomas píše:Tak mi dneska dorazil boost ring pro čerpadlo Bosch 300tdi. Než ho tam dám, nemá tu s ním nějakou zkušenost?
Mam ho založený a spravených nejakých 1200km

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#3 Příspěvek od mr-tomas » 15 srp 2017 13:36

A je to tam jen dát, a nebo k tomu něco na čerpadle přinastavit?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Boost Ring 300tdi

#4 Příspěvek od kupec18 » 15 srp 2017 20:59

Co to vyjde a predpokladam ze to zvysi predstih takze o kolik by tam mel byt vetsi boost aby to sedelo?

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#5 Příspěvek od 22lukas277 » 15 srp 2017 21:07

Na čerpadle sa neprestavuje nič. Ale je to sakra robota dostať z čerpadla von a potom ešte horšie to tam dať aj s boost ringom. Originalmsrobky som musel povolit majzlom a kladivom .. A robil.som to asi 3hodiny ... Blbe dva srobky a par podloziek ... Co sa tyka predstihu ono lazdy motor to moze mat ine ... Tam.sa pridavaju tri podlozky takze sa odporuca zacat tam .. Ked je to ok tak to tak nehat po pripade sa moze vybrat jedna a zas vyskusat .. Cim menej ich tam.je tim.viac prrdstihu ... Takze. Inak co som postrehol tak motor ide lepsie do otacok .. Je taky zivsi a pruznejsi .. Spotreba ostala asi normalna...

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#6 Příspěvek od mr-tomas » 15 srp 2017 21:11

Vyjde to 52L
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 153
Registrován: 27 črc 2017 10:23

Re: Boost Ring 300tdi

#7 Příspěvek od Sniper » 15 srp 2017 21:29

Asi blbá otázka, ale může mi někdo vysvětlit k čemu je to dobré? Co ten "O" kroužek má jako vylepšit?
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#8 Příspěvek od 22lukas277 » 15 srp 2017 21:46

Sniper píše:Asi blbá otázka, ale může mi někdo vysvětlit k čemu je to dobré? Co ten "O" kroužek má jako vylepšit?
Pružnost motoru a lepsi chod do otáčok...

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 153
Registrován: 27 črc 2017 10:23

Re: Boost Ring 300tdi

#9 Příspěvek od Sniper » 17 srp 2017 12:55

Díky, mi jde o to, co to konkrétně dělá, čím a jak co ovlivní, že to má lepší pružnost a chod motoru.
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Boost Ring 300tdi

#10 Příspěvek od cyril » 17 srp 2017 15:43

https://www.youtube.com/watch?v=01F8ums-8U4
Tady je video z motnáže. Jinak jsem taky zvědavej, jakej to bude mít faktickej přínos.

Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 153
Registrován: 27 črc 2017 10:23

Re: Boost Ring 300tdi

#11 Příspěvek od Sniper » 17 srp 2017 21:30

Aha, to vypodloží pružinu přesuvníku vstřiku a změní jeho charakteristiku, no zajímavé :wink:
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...

vik2
Příspěvky: 229
Registrován: 21 úno 2014 07:56
auto: Def 110 300Tdi

Re: Boost Ring 300tdi

#12 Příspěvek od vik2 » 21 srp 2017 13:48

Sice to ještě nemám, ale podle obrázků nejde o změnu charakteristiky, ale o posunutí dorazu. Tedy o větší předvstřik ve vysokých otáčkách.

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#13 Příspěvek od 22lukas277 » 21 srp 2017 14:16

vik2 píše:Sice to ještě nemám, ale podle obrázků nejde o změnu charakteristiky, ale o posunutí dorazu. Tedy o větší předvstřik ve vysokých otáčkách.
Jo . precestoval.som na nom talianske alpy prave a drzi to :D

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


Uživatelský avatar
Sniper
Příspěvky: 153
Registrován: 27 črc 2017 10:23

Re: Boost Ring 300tdi

#14 Příspěvek od Sniper » 21 srp 2017 17:45

No, ale když změníš doraz pružiny, tím pádem ji uvolníš a změníš tak i charakteristiku předvstřiku, ne?
Protože z druhé strany působí neustále stejný tlak nafty závislý na otáčkách, ale nyní proti jinému odporu pružiny, takže by se měl předvstřik změnit lineárně v celém průběhu otáček.
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Boost Ring 300tdi

#15 Příspěvek od kupec18 » 21 srp 2017 21:07

Viky má pravdu jen to posune doraz, aby byl větší předvstřik.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Boost Ring 300tdi

#16 Příspěvek od mr-tomas » 22 srp 2017 18:32

Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#17 Příspěvek od 22lukas277 » 22 srp 2017 19:16

mr-tomas píše:Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod. :grin:
Jo . ja som to vravel :D uz bych to tam znovu nedaval :D

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


vik2
Příspěvky: 229
Registrován: 21 úno 2014 07:56
auto: Def 110 300Tdi

Re: Boost Ring 300tdi

#18 Příspěvek od vik2 » 23 srp 2017 12:01

No, ale když změníš doraz pružiny, tím pádem ji uvolníš a změníš tak i charakteristiku předvstřiku, ne?
Proto tam dává 4ks podložek, aby jí předepnul o šířku toho mezikusu :grin:

Jo . ja som to vravel :D uz bych to tam znovu nedaval :D
chcete se toho někdo zbavit???? Moje upravené čerpadlo na to čeká :grin:

Uživatelský avatar
22lukas277
Příspěvky: 715
Registrován: 01 kvě 2016 15:47
tel.: 0915354378
auto: RRC OM606 SuperTurbo
Bydliště: Horovce Pri Púchove

Re: Boost Ring 300tdi

#19 Příspěvek od 22lukas277 » 23 srp 2017 12:29

vik2 píše:
No, ale když změníš doraz pružiny, tím pádem ji uvolníš a změníš tak i charakteristiku předvstřiku, ne?
Proto tam dává 4ks podložek, aby jí předepnul o šířku toho mezikusu :grin:

Jo . ja som to vravel :D uz bych to tam znovu nedaval :D
chcete se toho někdo zbavit???? Moje upravené čerpadlo na to čeká :grin:
Ja to budem davať možno von ked budem davať cerpadlo na repas .. Tak potom kludne ti to predam :)

Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku


vik2
Příspěvky: 229
Registrován: 21 úno 2014 07:56
auto: Def 110 300Tdi

Re: Boost Ring 300tdi

#20 Příspěvek od vik2 » 23 srp 2017 15:00

Malej postřeh:
Řeší se tu pokročilé nastavení předvstřiku, a přitom málo kdo má vypiplaný základní předvstřik. :grin:
A ten má na motor poznatelnej vliv.
Ono pouhé nastavení na risky nestačí, pokud chceš víc.
Co sem se setkal tak většina motoru je hodně "měkkých".

Odpovědět