Hi-Lift Jack
Moderátor: Acon
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Hi-Lift Jack
Ma zmysel kupovat origo hi lift usa alebo tie cinske kopie su tiez dobre? Ako je to s tym mechanizmom lebo na origo som videl nahradne diely ale ci sa to da zohnat aj na cinu ND.
Real Land Rover is built, not bought
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Hi-Lift Jack
Číňanem jsem zvedal předek myho byvalyho Jeepa a cajnalift byl do luku. Originál jsem měl taky možno vidět a přišlo mi že se tolik neprohybaForsttimber píše:Ma zmysel kupovat origo hi lift usa alebo tie cinske kopie su tiez dobre? Ako je to s tym mechanizmom lebo na origo som videl nahradne diely ale ci sa to da zohnat aj na cinu ND.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Hi-Lift Jack
Koupil jsem si ten nejdražší Hi-lift Extreme a někdy je při zvedání do luku taky, ale nikdy nebyla deformace trvalá.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Hi-Lift Jack
No já mám červený základ, zvedám s tím auto celkem pravidelně. Jo do luku se to umí ohnout, ale vždy se to vrátí do základní pozice což beru jako hlavní výhodu originálu.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy