Hi-Lift Jack

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Hi-Lift Jack

#1 Příspěvek od Neklan » 24 bře 2008 16:30

Pomóóóc, nevrací se mi Hi-Lift Jack. Když vyheveruji auto a chci ho zase sundat, překlopím příslušnou páčku, pumpuji dál a ono nic. Landy zůstává nahoře, balancuje na tom vratkém zařízení a pokud do něho ze strany nevrazím aby spadnul, zůstává zarputile na heveru, ať pumpuji jak chci. Nevíte co s tím?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Land Jirka » 24 bře 2008 16:57

Hi-lift je tak jednoduché zařízení, že není problém ho rozebrat, zkontrolovat pružiny a čepy a zase ho složit. Většinou je nefunkční, kvůli nějakému bordelu (bahnu) v mechanizmu.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od erik » 24 bře 2008 19:31

Land Jirka píše:Hi-lift je tak jednoduché zařízení, že není problém ho rozebrat, zkontrolovat pružiny a čepy a zase ho složit. Většinou je nefunkční, kvůli nějakému bordelu (bahnu) v mechanizmu.
Presne tak. Mi to delalo tez a po promazani to jede uz bez problemu.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

#4 Příspěvek od kryten » 24 bře 2008 20:23

Neklane,ty jsi byl někde zapadnout,že jo?! :lol:

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Hi-Lift

#5 Příspěvek od Neklan » 25 bře 2008 09:53

Ale právě že ne. Raději bych ten Hi-Lift dal dohromady dřív, než ho budu potřebovat, abych zase nemusel dědka shazovat z výšky bokem
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
malda (maldama)
Příspěvky: 169
Registrován: 14 úno 2008 21:17
Bydliště: skoro Praha

#6 Příspěvek od malda (maldama) » 14 dub 2008 20:06

Asi je to hloupa otazka, ale jak sakra delate, ze vam to z toho hi-liftu nespadne hned jak se odlepej kola od zeme?

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 14 dub 2008 21:22

maldama píše:Asi je to hloupa otazka, ale jak sakra delate, ze vam to z toho hi-liftu nespadne hned jak se odlepej kola od zeme?
To by byl moc špatný zvedák, kdyby zněho auto padalo. :lol:
Princip tohoto zvedáku je v tom, že dva čepy na střídačku "šplhají" po děrované tyči.Pokud je vše v pořádku je to jednoduchý a spolehlivý systém. :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Land Jirka » 14 dub 2008 21:25

Podle mně spíše myslí to, že při zvednutí Hi-Liftem má auto tendenci padat do strany, protože je na dvou kolech a zvedáku nestabilní

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#9 Příspěvek od karel » 14 dub 2008 21:30

Land Jirka píše:Podle mně spíše myslí to, že při zvednutí Hi-Liftem má auto tendenci padat do strany, protože je na dvou kolech a zvedáku nestabilní
No vidíš asi jsi to pochopil správně Jirko, ono při použití Hi liftu je potřeba tento zvedák jakokdyby více podrazit aby se zabránilo tomu naklánění.Osobně pro větší klid při výměně kola používám hydraulický zvedák na čtyřech kolečkách. 8)Hilift totiž nemám v autě ani kam dát :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Gobey
Příspěvky: 1674
Registrován: 26 zář 2007 23:48
tel.: +420603440581
auto: Defender
Bydliště: Pchery
Kontaktovat uživatele:

Re: Hi-Lift

#10 Příspěvek od Gobey » 14 dub 2008 21:51

Neklan píše:Ale právě že ne. Raději bych ten Hi-Lift dal dohromady dřív, než ho budu potřebovat, abych zase nemusel dědka shazovat z výšky bokem
Ale vždyť Ti to minulo šlo tak krásně skopnout :twisted:
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Ken » 14 dub 2008 22:23

S redukcí na hi-liftu a zaklínovanýma kolama by se nemělo nic stát :roll:
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MOPADŽI » 15 dub 2008 15:00

Hi Lift je super věc. Chce občas vyčistit, a pak maká jak má :wink: No, a jednou mě taky Defoš z něho spadl a hever mě udělal dolík do zadních dvěří. Bylo to ale tím, že se mě smekl po podlaze na dlažbě :evil: , pak jsem dal pod stojnu prkýnko, a bylo to v poho. Teď už mě čeká jen trochu karosařiny :lol: :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
malda (maldama)
Příspěvky: 169
Registrován: 14 úno 2008 21:17
Bydliště: skoro Praha

#13 Příspěvek od malda (maldama) » 15 dub 2008 15:14

presne to sem myslel, ze pada do strany... jeste to musim nejak pokoumat

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od low » 15 dub 2008 15:19

hi lift pouzivam bez redukce, strcim bud pod pevnostni prahy, nebo pod predni naraznik a zvednu. zatim jsem nemel problem, jen se trosku zacal ohybat kdyz byl pod naraznikem a zvedlej hodne vysoko (aby nevytekl napln z napravy) a stal takhle tri dny :-)
zabrzdeno, rychlost s redukci
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#15 Příspěvek od karel » 15 dub 2008 15:30

low píše:hi lift pouzivam bez redukce, strcim bud pod pevnostni prahy, nebo pod predni naraznik a zvednu. zatim jsem nemel problem, jen se trosku zacal ohybat kdyz byl pod naraznikem a zvedlej hodne vysoko (aby nevytekl napln z napravy) a stal takhle tri dny :-)
zabrzdeno, rychlost s redukci
a uzávěrkou mezinápravy, když máš kolo v luftě 8)
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
malda (maldama)
Příspěvky: 169
Registrován: 14 úno 2008 21:17
Bydliště: skoro Praha

#16 Příspěvek od malda (maldama) » 15 dub 2008 15:39

tak to asi de fsem.... ale me ne, ja kdyz to zvednu za predek nebo za zadek tak mi to jde hned ke strane a doluuuuu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od low » 15 dub 2008 15:41

tak ho na zacatku heverovani lehce podraz smerem kterym to pada
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2894
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Hi-Lift

#18 Příspěvek od Neklan » 15 dub 2008 16:52

Jo, není v tom žádná věda, jenom to chce ho postavit tak, aby držel balanc co nejlépe. Asi už bych ho měl opravdu promazat, o víkendu jdu s dědkem jezdit, tak snad ho nebudu potřebovat.
Nebo s ním nebudu auto zvedat, ale použiju ho jako ruční naviják. Univerzálnost použití dohodle jednoduchého zařízení je totiž jeho největší deviza.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3469
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Land Jirka » 15 dub 2008 20:20

Já jsem se s ním navijákoval jednou a druhej den jsem si radši koupil naviják :lol:

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Hi-Lift Jack

#20 Příspěvek od OC » 15 dub 2008 22:16

Pavel píše:To jsem nevěděl že s tím jde navijákovat,můžeš to trochu rozvést? :shock:
Prostě Hi-Lift položíš, jeden řetěz* přicvakneš šeklem na jeho špičku, druhý na jezdce, a "zvedáš". Tím se řetězy k sobě přibližují, tedy to "navijákuje". Je to sice dost nepohodlné, ale zase daleko lepší, než nechat tam auto a jít domů pěšky ;)

* Řetězy jsou optimální, nejsou totiž vůbec pružné: při mizivé délce HL je každý centimetr protažení velmi otravný.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Odpovědět