Hi-Lift Jack
Moderátor: Acon
Hi-Lift Jack
Pomóóóc, nevrací se mi Hi-Lift Jack. Když vyheveruji auto a chci ho zase sundat, překlopím příslušnou páčku, pumpuji dál a ono nic. Landy zůstává nahoře, balancuje na tom vratkém zařízení a pokud do něho ze strany nevrazím aby spadnul, zůstává zarputile na heveru, ať pumpuji jak chci. Nevíte co s tím?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak. Mi to delalo tez a po promazani to jede uz bez problemu.Land Jirka píše:Hi-lift je tak jednoduché zařízení, že není problém ho rozebrat, zkontrolovat pružiny a čepy a zase ho složit. Většinou je nefunkční, kvůli nějakému bordelu (bahnu) v mechanizmu.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Hi-Lift
Ale právě že ne. Raději bych ten Hi-Lift dal dohromady dřív, než ho budu potřebovat, abych zase nemusel dědka shazovat z výšky bokem
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- malda (maldama)
- Příspěvky: 169
- Registrován: 14 úno 2008 21:17
- Bydliště: skoro Praha
To by byl moc špatný zvedák, kdyby zněho auto padalo.maldama píše:Asi je to hloupa otazka, ale jak sakra delate, ze vam to z toho hi-liftu nespadne hned jak se odlepej kola od zeme?
Princip tohoto zvedáku je v tom, že dva čepy na střídačku "šplhají" po děrované tyči.Pokud je vše v pořádku je to jednoduchý a spolehlivý systém.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš asi jsi to pochopil správně Jirko, ono při použití Hi liftu je potřeba tento zvedák jakokdyby více podrazit aby se zabránilo tomu naklánění.Osobně pro větší klid při výměně kola používám hydraulický zvedák na čtyřech kolečkách. Hilift totiž nemám v autě ani kam dátLand Jirka píše:Podle mně spíše myslí to, že při zvednutí Hi-Liftem má auto tendenci padat do strany, protože je na dvou kolech a zvedáku nestabilní
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hi-Lift
Ale vždyť Ti to minulo šlo tak krásně skopnoutNeklan píše:Ale právě že ne. Raději bych ten Hi-Lift dal dohromady dřív, než ho budu potřebovat, abych zase nemusel dědka shazovat z výšky bokem
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Hi Lift je super věc. Chce občas vyčistit, a pak maká jak má No, a jednou mě taky Defoš z něho spadl a hever mě udělal dolík do zadních dvěří. Bylo to ale tím, že se mě smekl po podlaze na dlažbě , pak jsem dal pod stojnu prkýnko, a bylo to v poho. Teď už mě čeká jen trochu karosařiny
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- malda (maldama)
- Příspěvky: 169
- Registrován: 14 úno 2008 21:17
- Bydliště: skoro Praha
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hi lift pouzivam bez redukce, strcim bud pod pevnostni prahy, nebo pod predni naraznik a zvednu. zatim jsem nemel problem, jen se trosku zacal ohybat kdyz byl pod naraznikem a zvedlej hodne vysoko (aby nevytekl napln z napravy) a stal takhle tri dny
zabrzdeno, rychlost s redukci
zabrzdeno, rychlost s redukci
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
a uzávěrkou mezinápravy, když máš kolo v luftělow píše:hi lift pouzivam bez redukce, strcim bud pod pevnostni prahy, nebo pod predni naraznik a zvednu. zatim jsem nemel problem, jen se trosku zacal ohybat kdyz byl pod naraznikem a zvedlej hodne vysoko (aby nevytekl napln z napravy) a stal takhle tri dny
zabrzdeno, rychlost s redukci
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- malda (maldama)
- Příspěvky: 169
- Registrován: 14 úno 2008 21:17
- Bydliště: skoro Praha
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4168
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak ho na zacatku heverovani lehce podraz smerem kterym to pada
http://www.cestoffka.cz expedice po celém světě, offroadskola, firemni akce, eventmanagement http://www.offroadskola.cz
Hi-Lift
Jo, není v tom žádná věda, jenom to chce ho postavit tak, aby držel balanc co nejlépe. Asi už bych ho měl opravdu promazat, o víkendu jdu s dědkem jezdit, tak snad ho nebudu potřebovat.
Nebo s ním nebudu auto zvedat, ale použiju ho jako ruční naviják. Univerzálnost použití dohodle jednoduchého zařízení je totiž jeho největší deviza.
Nebo s ním nebudu auto zvedat, ale použiju ho jako ruční naviják. Univerzálnost použití dohodle jednoduchého zařízení je totiž jeho největší deviza.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Land Jirka
- Příspěvky: 3470
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hi-Lift Jack
Prostě Hi-Lift položíš, jeden řetěz* přicvakneš šeklem na jeho špičku, druhý na jezdce, a "zvedáš". Tím se řetězy k sobě přibližují, tedy to "navijákuje". Je to sice dost nepohodlné, ale zase daleko lepší, než nechat tam auto a jít domů pěškyPavel píše:To jsem nevěděl že s tím jde navijákovat,můžeš to trochu rozvést?
* Řetězy jsou optimální, nejsou totiž vůbec pružné: při mizivé délce HL je každý centimetr protažení velmi otravný.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html