Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Moderátor: Acon
To JiriN: u těch kol R10 je NUTNÉ, aby byly plněny dusíkem. Pokud je plníš jen vzduchem, tak jak jsou malé a jak je v nich vysoký tlak ( máš je foukat na 6 bar ), tak se ten vzduch vevnitř mimořádným způsobem zahřívá a dochází následně až k deformaci pneu, což se projevuje právě tím sjížděním vnitřní strany. Sám mám několik autopřepravníků a vleků, jak s R14, tak i s R10, ten rozdíl ve prospěch R10 je obrovský. Nicméně těm R10 je nutné věnovat náležitou péči, na 20.000 km na jednom přepravníku jsou pneu stále jak nové.
Freelandering - stav duše
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
S takovym privesem bych mel rad zkusenosti...
http://www.expeditions-service.com/ga_t ... bilder.php
http://www.expeditions-service.com/ga_t ... bilder.php
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- JiriN
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 lis 2008 17:35
- tel.: 603 111 392
- auto: D 110 td5
- Bydliště: Jizerské Hory
- Kontaktovat uživatele:
To De Lite: děkuju za radu. Bohužel i přes to že foukám dusíkem a v pneumatikách mám duše, pořád mi ten tlak padá. Vždycky to nafoukám na 6,5 bar a když jezdím ty svoje 4tis km za měsíc, tak za ten měsícn mi tlak klesne tak na 3-5 bar a nevím jak tomu ucházení zabránit. Pokud máš nějakou vychytávku, sem s ní, bo já už ani nemusím v pneuservisu říkat co chci. Jak mě vidí, tahaj dusík.......
Možná mi to trochu utíká i tím, že téměř každý den s vlekem někde parkuju na nesmyslných místech: obrubníky, vyvýšené ostrůvky, otáčení vleku téměř na místě.......atd.
Jinak jízdní vlastnosti po silnici na těhle kolech jsou fakt nejlepší
Možná mi to trochu utíká i tím, že téměř každý den s vlekem někde parkuju na nesmyslných místech: obrubníky, vyvýšené ostrůvky, otáčení vleku téměř na místě.......atd.
Jinak jízdní vlastnosti po silnici na těhle kolech jsou fakt nejlepší
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994
Disco I 300tdi 1994
Bohužel taktéž dofukujeme, nicméně pokles tlaku je tak jeden bar/měsíc. Na druhou stranu na přepravníkách nemám takový kilometrový nájezd jako ty.
Pro mne to nebyl problém, takže to ani neřeším. Samozřejmě, co provádíš s vlekem, tomu rozhodně nepřidá. A jak to komentují v pneuservisu?
Pro mne to nebyl problém, takže to ani neřeším. Samozřejmě, co provádíš s vlekem, tomu rozhodně nepřidá. A jak to komentují v pneuservisu?
Freelandering - stav duše
- JiriN
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 lis 2008 17:35
- tel.: 603 111 392
- auto: D 110 td5
- Bydliště: Jizerské Hory
- Kontaktovat uživatele:
V pneuservisu to komentují stejně jako všude jinde, kde se řeší "záhady": Jste první kdo má takový problém, s tím jsme se ještě nesetkali........ Jediný co vymysleli bylo, že tam dáme duše a nové ventilky a............. nepomhlo to.
Jinak je to výbornej pneuservis.
Jinak je to výbornej pneuservis.
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994
Disco I 300tdi 1994
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Jo jo.Nebo výrazně levnější OKO. Ultraseal do 5ti velkejch kol bude ranec peněz. Pro ty, co chtějí vědět více odkaz zde. http://www.bezdefektu.unas.cz/kontakt.htm
- JiriN
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 lis 2008 17:35
- tel.: 603 111 392
- auto: D 110 td5
- Bydliště: Jizerské Hory
- Kontaktovat uživatele:
Díky za tip na ten Ultrasel. Koukal jsem na www.ultraseal.cz a podle nich ho v mém oblíbeném pneuservisu prodávají, tak se na to půjdu příští týden podívat. Pak napíšu jaký to mělo efekt.
Defender 110 td5 2003
Disco I 300tdi 1994
Disco I 300tdi 1994
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Fakt to funguje? Před mnoha lety jsem viděl v reklamě, když do pneumatiky našili několik ran kal. .22 ... a nic!
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Old Black píše:Fakt to funguje? Před mnoha lety jsem viděl v reklamě, když do pneumatiky našili několik ran kal. .22 ... a nic!
Tak to já slyším prvně.Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Pokud jde řeč o velkých gumách na auto (a ne malých na vlek), tak je dost sporné, zda to má smysl.Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?
Ano, při píchnutí nějakým hřebíkem to pomůže dost spolehlivě. Ale píchnout nějakým hřebíkem velké MT nebo AT je skoro vyloučeno (jako jo, stát se to samozřejmě může, ale ta pravdapodobnost je strašně malá).
Naproti tomu když skončíš takto, jsou Ti všechny ultrasealy plat prtné.
Mne by spíše zajímalo, zda je k něčemu toto; vyvažování velkých kol je vždy opičárna...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Po tomto týždni mám skúsenosť s ťahaním prívesu menšieho asi 500kg
ale oto vo velmi náročných snehových podmienkach. Ťahal som ho 300km na chalupu a potom asi 1km dosť v náročnom teréne hlavne stúpaní v čerstvo napadanom snehu. V teréne to bez reťazí nejšlo ale oto som bol viacej prekvapený čo to po nahodení reťazí dokázalo. Predomnou ten terén nikto nešiel tak som si robil stopu. Na cestách kde sa dalo tak 110 - 120km/h( dialnica), na čisto zasnežených cestách max 80km/h. Na horských priechodoch pri 40km/h to už tá vlečka slušne tancovala. Priemerná spotreba vyšla asi 12,5L na 100km na celú cestu.
ale oto vo velmi náročných snehových podmienkach. Ťahal som ho 300km na chalupu a potom asi 1km dosť v náročnom teréne hlavne stúpaní v čerstvo napadanom snehu. V teréne to bez reťazí nejšlo ale oto som bol viacej prekvapený čo to po nahodení reťazí dokázalo. Predomnou ten terén nikto nešiel tak som si robil stopu. Na cestách kde sa dalo tak 110 - 120km/h( dialnica), na čisto zasnežených cestách max 80km/h. Na horských priechodoch pri 40km/h to už tá vlečka slušne tancovala. Priemerná spotreba vyšla asi 12,5L na 100km na celú cestu.
- Přílohy
-
- Chalupa jarné prázdniny 022.jpg (50.14 KiB) Zobrazeno 20695 x
-
- Chalupa jarné prázdniny 014.jpg (50.55 KiB) Zobrazeno 20697 x
-
- Chalupa jarné prázdniny 002.jpg (49.78 KiB) Zobrazeno 20695 x
LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI automat
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
K tomu Ultrasealu - opravdu funguje, ale je zbytecne drahy. Uplne stejne poslouzi i pripravek OKO East, ktery je za cca tretinu ceny a dokonce krome barvy vypada uplne stejne.
http://www.oko-east.com/
Myslim, ze to potvrdi treba Rosi, ktery s tim loni jezdil po Albanii na Africe s poradnym hrebikem v zadnim kole...
Pokud by byl zajem, asi by bylo mozno na nakup tehle bezva veci do pneu udelat nejakou akci se slevou, vim na koho by se dalo obratit.
http://www.oko-east.com/
Myslim, ze to potvrdi treba Rosi, ktery s tim loni jezdil po Albanii na Africe s poradnym hrebikem v zadnim kole...
Pokud by byl zajem, asi by bylo mozno na nakup tehle bezva veci do pneu udelat nejakou akci se slevou, vim na koho by se dalo obratit.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...to je takovej jemnej pisecek,kterej se po nekolika km rozleze po obvodu pneu a nahradi tim klasicky vyvazeni.Nevim ale jestli se to tam nejak samo udrzi a nebo se pri kazdem rozjeti kolo vyvazi opet od zacatku.Tak nejak to funguje.
Honza
Honza
OC píše:Pokud jde řeč o velkých gumách na auto (a ne malých na vlek), tak je dost sporné, zda to má smysl.Tz nalít to do kola a defekt je skoro vyloučený?
Ano, při píchnutí nějakým hřebíkem to pomůže dost spolehlivě. Ale píchnout nějakým hřebíkem velké MT nebo AT je skoro vyloučeno (jako jo, stát se to samozřejmě může, ale ta pravdapodobnost je strašně malá).
Naproti tomu když skončíš takto, jsou Ti všechny ultrasealy plat prtné.
Mne by spíše zajímalo, zda je k něčemu toto; vyvažování velkých kol je vždy opičárna...
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Mobilhaim
Tak jsem vcera pretahl kamosovi na zahradu 8mi metrovyho drobecka.
- Přílohy
-
- 13032009032_res.jpg
- A jedeme
- (136.26 KiB) Staženo 1644 x
-
- 13032009315_res.jpg
- Drobecek dorazil ku Brnu
- (132.89 KiB) Staženo 1642 x
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....