

Moderátor: Acon
A co tym Wranam bolo ak sa smiem spytat.....aky mavaju probleem???
Prvy raz sa mu nepačilo utopenie do bahna po okienka. Vtedy kompletne odysla elektronika. Asi všetky RJ mŕtve.
Ano, je to jednonápravový,Len je dosť dlhý a už teraz ked mám vysunutý zadný nárazník a prechádzam velké dlhé jamy už takmer chytám zadné čelo.ísť nižšie nechcem,lebo aj hore dvorom ked vychádzam mám rovinu a potom dosť prudký hore kopec,,,komin píše: ↑03 čer 2020 20:10 Tlmice pomozu hlavne pri prejazde priecnych nerovnosti, skor by pomohlo keby bol nizsi profil pneu, teraz sa vo velkom prechadza na 195/55 r13 ktore sa spravaju super a predpokladam ze mas jedno napravu a tam by som hladal najvacsi problem, dvojnaprava by sa spravala ovela lepsie.
Ty si videl vlek na lode, neviem co ma nieco dlhsiu oj jak prepravniky lodi.victom píše:Do teraz som ležal pod "vozikom" ...
Ja mám 3,5t dvojnapravu s vyškovo nastavitelným Oje dlhé cca 2m, váha 160kg na gulu pri pázdnom vozíku. Rám vozíka, a aj rám korby je zváraný z profilov - 960 kg....
Bez tlmičov a cca 1t preťaženie, a stabilita OK.
Viezol som VZV -3t váha, 3,1m výška, celkom 3,7m, z Popradu do Piešťan, a OK. Gumy nafúkané na 4,5 - auto aj vlek.
Stabilitu robí konštrukcia rámu a Oje.
Po mojich skusenostiach s vozikmy, Krátke Oje do V by som nikdy nechcel.
Ja som spravil presný opak a vypadá to o niečo lepšie..Práveže ked som to mal v predšie..Ale to sa bavíme o 5.centimetroch ..Už aj zadné ramené je počuť a to iste od toho vačšieho zaťaženia čomu bolo doteraz ..Aj papuča má aj už nejakú tu vôlu a to je všetko nové....Do toho určite nepôjdem.Ked je raz napísané že na papuču je max. tolko, tak určite to neprekročím...