Land rover na tahání

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Milik607
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2015 14:05

Re: Land rover na tahání

#21 Příspěvek od Milik607 » 14 dub 2021 20:24

petr štrof píše: 14 dub 2021 20:09
Milik607 píše: 14 dub 2021 19:54 Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
tak PATRIK má 130 stále v nabídce s automatem , najdeš to v inzerátech a je po kompletní renovaci
Toho landrovera jsem nenašel nikde v bazarech, mohu poprosit o odkaz?

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Land rover na tahání

#22 Příspěvek od habakuk » 14 dub 2021 20:28

Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2547
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Land rover na tahání

#23 Příspěvek od pojir » 14 dub 2021 20:30

Milik607 píše: 14 dub 2021 20:24Toho landrovera jsem nenašel nikde v bazarech, mohu poprosit o odkaz?
https://auto.bazos.cz/inzerat/132312173 ... utomat.php
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
jbizik
Příspěvky: 1860
Registrován: 19 zář 2013 00:53
tel.: +421907325338
auto: D1 200tdi, L322 m62
Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko

Re: Land rover na tahání

#24 Příspěvek od jbizik » 14 dub 2021 20:30

Milik607 píše: 14 dub 2021 19:54 Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
Asi by chcelo vedieť najprv aký by si mal finančný strop.
Pretože ak sa dá kúpiť D2 v super stave okolo 6-8000eur, tak Def 110 v td5 bude v úplnom základe a neviem akom stave začínať niekde v cene cca 10000eur a ak by si ho chcel upravovať ako hore spomínaš....tak tá cena tých úprav je už násobok auta...😉
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532

Uživatelský avatar
JulieZvire
Příspěvky: 158
Registrován: 25 led 2019 10:09
auto: 2x D2
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Land rover na tahání

#25 Příspěvek od JulieZvire » 14 dub 2021 20:49

Co je na D2 v manuálu fajn že se dá redukce s dvojím prošlápnutím spojky řadit za jízdy. Takže pokud se s 2 a více tunama musím rozjet do kopce tak tam hodím redukci. Normálně naskládám 1 až 5. Vyřadím želvu a pokračuju od 2-ky znovu. To se s automatem nedá.
Jan
2x D2: shnilá a překulená

Hunting and travelling

S pozdravem J&J

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 897
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Land rover na tahání

#26 Příspěvek od petr štrof » 14 dub 2021 20:59

a já bych se ty D 3- fakt nebál, kroutím 395 tis původní motor
mám ji od 85 tis , takže jsem s ní najel už přes 300 tis, vše je původní
a tahám celkem dost

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Land rover na tahání

#27 Příspěvek od Kokesek » 14 dub 2021 21:00

Milik607 píše:Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
Za tohle si koupis noveho defa nebo ineose....ver tomu ze to bude trvat rok nez to postavis a dalsiho pul roku to budes ladit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Petro
Příspěvky: 311
Registrován: 03 dub 2013 00:36
auto: 110Sw
Bydliště: Vysoka,, Slovensko

Re: Land rover na tahání

#28 Příspěvek od Petro » 14 dub 2021 21:52

Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime 🙂

filip91
Příspěvky: 422
Registrován: 21 lis 2017 23:27
tel.: +420774275329
auto: Def 300Tdi
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Land rover na tahání

#29 Příspěvek od filip91 » 14 dub 2021 22:28

Petro píše: 14 dub 2021 21:52 Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime 🙂
Proč 300tdi určitě ne?
Defender 110 300 tdi

Petro
Příspěvky: 311
Registrován: 03 dub 2013 00:36
auto: 110Sw
Bydliště: Vysoka,, Slovensko

Re: Land rover na tahání

#30 Příspěvek od Petro » 14 dub 2021 22:42

Najdes kvantum td5 s najazdom cez 300 tis bez vacsich oprav, blbosti ako kablovy zvazok a par cidiel nema cenu riesit, chip ecu cca stage1 je zanedbatelna polozka a mas stale vykon na denno dennu premavku. Nebudem sa hadat ze aj 300tdi nepoladi niekto na podobny vykon, ale urcite nenagula dalsich 200 tis s rovnakou hlavou 😉 o tahani privesu nema cenu sa ani bavit. Td5 mozes ladit kludne aj na vykon kde 300tdi uz asi nedostanes, resp bavime sa o investicii kde lacnejsie uz kupis rovno vykonnejsi motor.

mason
Příspěvky: 98
Registrován: 07 srp 2011 16:10
auto: Def110td5 automat
Bydliště: Praha

Land rover na tahání

#31 Příspěvek od mason » 15 dub 2021 05:36

habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Obrázek
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde.Obrázek Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní.Obrázek Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně..Obrázek Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna.Obrázek Člověk jde kolem a skoro to slyší..Obrázek

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Land rover na tahání

#32 Příspěvek od habakuk » 15 dub 2021 06:13

mason píše:
habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Obrázek
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde.Obrázek Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní.Obrázek Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně..Obrázek Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna.Obrázek Člověk jde kolem a skoro to slyší..Obrázek
No je fajn, vykousnout část myšlenky také jezdíš na 35” kolech? Co tě stála přestavba? Když to celé sečteš máš na LC 100 co má automat a pořádný motor.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

kubaacze
Příspěvky: 335
Registrován: 20 bře 2010 10:32
auto: D1, exD2

Re: Land rover na tahání

#33 Příspěvek od kubaacze » 15 dub 2021 06:27

filip91 píše: 14 dub 2021 22:28
Petro píše: 14 dub 2021 21:52 Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime 🙂
Proč 300tdi určitě ne?
precti si muj prispevek ze vcera - nikdo neodpovedel z ceho usuzuju, ze s D1 proste fakt nikdo netaha, 83kw je zalostne malo a proste se trapi, kazdy kopec je za trest. pokud jde jen o tahani v terenu na redukci tak OK, jinak nebrat a usetris si nervy.
Naposledy upravil(a) kubaacze dne 15 dub 2021 06:30, celkem upraveno 1 x.

mason
Příspěvky: 98
Registrován: 07 srp 2011 16:10
auto: Def110td5 automat
Bydliště: Praha

Re: Land rover na tahání

#34 Příspěvek od mason » 15 dub 2021 06:30

Nemyslím si, že by kolega nutně potřeboval 35" kola, už jsem to takhle koupil, jen to bylo rok a půl shánění po celé Evropě. A aby to bylo k tématu, tak syn teď kupoval Disco 2, po FL, v pěkném stavu a to si myslím, že by úplně pro požadované účely stačilo a bylo by to za jiné peníze než Def nebo LC.

Milik607
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2015 14:05

Re: Land rover na tahání

#35 Příspěvek od Milik607 » 15 dub 2021 06:55

mason píše: 15 dub 2021 05:36
habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Obrázek
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde.Obrázek Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní.Obrázek Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně..Obrázek Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna.Obrázek Člověk jde kolem a skoro to slyší..Obrázek
Ten interiér máš hezky udelanej, a věřím že když si takhle auto udělá člověk dle obrazu svého je tam vše co tam má být bez zbytečnosti. Když někde něco nefunguje hned člověk ví kde hledat chybu atd. Za mě super. Co za tím tahas za vlek třeba na auta a nebo stavební materiál? Jak se to chová třeba když za to člověk zapřáhne 3t ? A jak to zvládá převodovka?

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2559
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Land rover na tahání

#36 Příspěvek od habakuk » 15 dub 2021 07:04

mason píše: 15 dub 2021 06:30 Nemyslím si, že by kolega nutně potřeboval 35" kola, už jsem to takhle koupil, jen to bylo rok a půl shánění po celé Evropě. A aby to bylo k tématu, tak syn teď kupoval Disco 2, po FL, v pěkném stavu a to si myslím, že by úplně pro požadované účely stačilo a bylo by to za jiné peníze než Def nebo LC.
No píše to v požadavcích nehodnotím co jak potřebuje, neznám ho. No orodovaná D2 je fajn jen je pro pětičlennou rodinu malá. Jezdíme jedno děcko vepředu dospělí vzadu mezi sedačkami. No a pohodlím bych to nenazval.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

mason
Příspěvky: 98
Registrován: 07 srp 2011 16:10
auto: Def110td5 automat
Bydliště: Praha

Re: Land rover na tahání

#37 Příspěvek od mason » 15 dub 2021 07:09

Když vezu koně, tak kolem 2t, v pohodě. S plaťákem třeba z Německa s Multivanem na vozíku už byly starosti, ale ne s hmotností, spíš se špatným, vysokým vozíkem, to jsem měl bobky, tak do 90 km/h max. Na stavbu dlouhé trámy atd. Neřekl bych že by auto mělo problém s hmotností, spíš náklad. Správně naložit a zatížit kouli a v pohodě. Bez vozíku po silnici cestovní rychlost klasika 100-110, ale jednou jsem jel do Jihlavy v koloně se samými Disco, "mazali" jsme celou cestu 130-140. Dali jsme to, jen na mne Def koukal jestli jsem se náhodou neposral. Tak jsem se mu omluvil a slíbil, že už se to nestane.

filip91
Příspěvky: 422
Registrován: 21 lis 2017 23:27
tel.: +420774275329
auto: Def 300Tdi
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Land rover na tahání

#38 Příspěvek od filip91 » 15 dub 2021 09:06

Já s 300tdi defem tahám bez problémů.. Je fakt, že mám teda nejpomalejší převod, ale motor s tím problém nemá..
Defender 110 300 tdi

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3564
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Land rover na tahání

#39 Příspěvek od VencaZE » 15 dub 2021 09:11

Já tahám s 200tdi v Defu. No je to pomalý, ale na těch pár jízd mi to nevadí.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Milik607
Příspěvky: 57
Registrován: 31 pro 2015 14:05

Re: Land rover na tahání

#40 Příspěvek od Milik607 » 15 dub 2021 20:04

Tak jsem dnes konzultoval i výběr vozidla s jedním kamarádem automechanikem. Je to sice výměnkář, že dokáže vyměnit jeden díl za druhý a do složitějších věcí se moc nepouští, ale dělá běžnou údržbu jednomu chlapíkovi který má defendera taky předělaného na automat z manuálu a měl to být i angličan takže se překopávalo aby to mělo volant na levo.
Nicméně auto používá na stavbě, je to verze 130 a měl by tam ted mít motor 300tdi ale příští rok bude dělat go celého auta a bude osazovat td5 opět s automatem který již má koupený po generálce někde z Německa. Auto prý nešetří, je stále celý podvozek od bláta, tahá se s tím běžně vlek s cihlama třeba 4 tuny a všechno drží. Předpokládám že asi vlek bude mít nějaké vyšší konstrukce když s tím jezdí po stavbách.
Prý auto má v háji rám, a měl by na to někde shánět uplně nový s velkou a odolnou vrstvou pozinku, pak by to auto prý mělo vydržet zase hodně. Říkal že v tom měly problém s topením a ofukem oken tak je tam nějaký zdvojený systém větrání, ale nevím jestli je to silnější větrák nebo prostě jen více vzduchovodů.
Má zde někdo představu na kolik může přijít výměna manuálu za automat jak na 300tdi tak na td5 včetně toho silnějšího hydroměniče? Lze na oba motory použít stejné převodovky nebo to musí být jiné? Z čeho přesně ty převodovky s těmi silnějšími měniči jsou? a cena na trhu? Lze na defenderu řešit veškeré opravy karoserie lépe než třea na karoserii discovery nebo nějakého landcruisera? Toho defendera prý vlastní 26 let a byla to funglovka, je tam origo motor a prostě až ted je to prý zralé na go.

Odpovědět