Toho landrovera jsem nenašel nikde v bazarech, mohu poprosit o odkaz?petr štrof píše: ↑14 dub 2021 20:09tak PATRIK má 130 stále v nabídce s automatem , najdeš to v inzerátech a je po kompletní renovaciMilik607 píše: ↑14 dub 2021 19:54 Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
Land rover na tahání
Moderátor: Acon
Re: Land rover na tahání
Re: Land rover na tahání
Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land rover na tahání
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- jbizik
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Land rover na tahání
Asi by chcelo vedieť najprv aký by si mal finančný strop.Milik607 píše: ↑14 dub 2021 19:54 Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
Pretože ak sa dá kúpiť D2 v super stave okolo 6-8000eur, tak Def 110 v td5 bude v úplnom základe a neviem akom stave začínať niekde v cene cca 10000eur a ak by si ho chcel upravovať ako hore spomínaš....tak tá cena tých úprav je už násobok auta...
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- JulieZvire
- Příspěvky: 159
- Registrován: 25 led 2019 10:09
- auto: 2x D2
- Bydliště: Uherské Hradiště
Re: Land rover na tahání
Co je na D2 v manuálu fajn že se dá redukce s dvojím prošlápnutím spojky řadit za jízdy. Takže pokud se s 2 a více tunama musím rozjet do kopce tak tam hodím redukci. Normálně naskládám 1 až 5. Vyřadím želvu a pokračuju od 2-ky znovu. To se s automatem nedá.
Jan
Jan
2x D2: shnilá a překulená
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
Hunting and travelling
S pozdravem J&J
- petr štrof
- Příspěvky: 897
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Land rover na tahání
a já bych se ty D 3- fakt nebál, kroutím 395 tis původní motor
mám ji od 85 tis , takže jsem s ní najel už přes 300 tis, vše je původní
a tahám celkem dost
mám ji od 85 tis , takže jsem s ní najel už přes 300 tis, vše je původní
a tahám celkem dost
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land rover na tahání
Za tohle si koupis noveho defa nebo ineose....ver tomu ze to bude trvat rok nez to postavis a dalsiho pul roku to budes ladit.Milik607 píše:Máte tu někdo reálnou představu, kdyby člověk koupil v neshnilym stavu defendera s motorem td5 ve verzi 110, ta jsem četl že má na kuli 3.5t takže teoreticky je to maximum co osobní auto může vést. Jak by vycházelo na defendera napasovat automatickou převodovku nejlépe po kompletní GO, takovou která vydrží tahat velké váhy a nějaké brouzdání po lese- ne v extrémním terénu! Kdyby na převodovce byl ten zesílený hydromenic, pořízení nějakých sedadel s vyhrevem, montáž nezávislého topení, prizvednuti, 35" kola, a někde jsem četl že do defendera někdo dělá originál nějakou odhlučňovací sadu.....nevím přesně co to je......
Bude v tom více místa než v disco 2? Bude to odolnější a lépe opravitelné než disco 2?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Land rover na tahání
Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime
-
- Příspěvky: 424
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land rover na tahání
Proč 300tdi určitě ne?Petro píše: ↑14 dub 2021 21:52 Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime
Defender 110 300 tdi
Re: Land rover na tahání
Najdes kvantum td5 s najazdom cez 300 tis bez vacsich oprav, blbosti ako kablovy zvazok a par cidiel nema cenu riesit, chip ecu cca stage1 je zanedbatelna polozka a mas stale vykon na denno dennu premavku. Nebudem sa hadat ze aj 300tdi nepoladi niekto na podobny vykon, ale urcite nenagula dalsich 200 tis s rovnakou hlavou o tahani privesu nema cenu sa ani bavit. Td5 mozes ladit kludne aj na vykon kde 300tdi uz asi nedostanes, resp bavime sa o investicii kde lacnejsie uz kupis rovno vykonnejsi motor.
Land rover na tahání
habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde. Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní. Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně.. Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna. Člověk jde kolem a skoro to slyší..
Re: Land rover na tahání
No je fajn, vykousnout část myšlenky také jezdíš na 35” kolech? Co tě stála přestavba? Když to celé sečteš máš na LC 100 co má automat a pořádný motor.mason píše:habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde. Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní. Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně.. Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna. Člověk jde kolem a skoro to slyší..
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Land rover na tahání
precti si muj prispevek ze vcera - nikdo neodpovedel z ceho usuzuju, ze s D1 proste fakt nikdo netaha, 83kw je zalostne malo a proste se trapi, kazdy kopec je za trest. pokud jde jen o tahani v terenu na redukci tak OK, jinak nebrat a usetris si nervy.filip91 píše: ↑14 dub 2021 22:28Proč 300tdi určitě ne?Petro píše: ↑14 dub 2021 21:52 Asi si ujasni aj celkove naklady na pouzivanie resp upravu auta. Aktualne kupis Disco 2 klima, s automatom v priemere cca 5tis eur. Vacsi menic plus zakladny chip mozno samosvor do zadneho diferaku nejake male opravy si niekde celkovo okolo 10. Defender 110 v ako tak dobrom stave 15 nakup a uprava bez horneho limitu (podobne auto rozborka, nerez, pozink, automat, alisport, bla bla realne cena 60 a viac). 300tdi urcite nie, toyota odporucam zistit si cenu dielov, realne ak upravujeme LC cena preskoci defendera tak 2 krat, toyoyty inak hniju viac, defender ma co sa tyka oprav najjednoduchsiu karoseriu najvacsiu dostupnost dielov, Disco 2 su plne vrakace cize dielov tiez dost za bezkonkurencnu cenu. Disco 3 a novsie bez komentaru, nerobime
Naposledy upravil(a) kubaacze dne 15 dub 2021 06:30, celkem upraveno 1 x.
Re: Land rover na tahání
Nemyslím si, že by kolega nutně potřeboval 35" kola, už jsem to takhle koupil, jen to bylo rok a půl shánění po celé Evropě. A aby to bylo k tématu, tak syn teď kupoval Disco 2, po FL, v pěkném stavu a to si myslím, že by úplně pro požadované účely stačilo a bylo by to za jiné peníze než Def nebo LC.
Re: Land rover na tahání
Ten interiér máš hezky udelanej, a věřím že když si takhle auto udělá člověk dle obrazu svého je tam vše co tam má být bez zbytečnosti. Když někde něco nefunguje hned člověk ví kde hledat chybu atd. Za mě super. Co za tím tahas za vlek třeba na auta a nebo stavební materiál? Jak se to chová třeba když za to člověk zapřáhne 3t ? A jak to zvládá převodovka?mason píše: ↑15 dub 2021 05:36habakuk píše:Ne takový def co popisuješ bude bastl který budeš muset odladit a rozhodně nebude spolehlivější než D2. Najdi opravdu jinou značku než LR.
Vyhřívané sedačky a automat v Defu. Mně to jako bastl moc nepřijde. Za dvanáct let jediný problém výměna svazku ke vstřikům, jinak jen pravidelné výměny náplní. Co zapřáhnu, to vezu. Materiál na stavbu, auta, koně.. Absolutní spokojenost. Jen ta koroze "sfiňa" jedna. Člověk jde kolem a skoro to slyší..
Re: Land rover na tahání
No píše to v požadavcích nehodnotím co jak potřebuje, neznám ho. No orodovaná D2 je fajn jen je pro pětičlennou rodinu malá. Jezdíme jedno děcko vepředu dospělí vzadu mezi sedačkami. No a pohodlím bych to nenazval.mason píše: ↑15 dub 2021 06:30 Nemyslím si, že by kolega nutně potřeboval 35" kola, už jsem to takhle koupil, jen to bylo rok a půl shánění po celé Evropě. A aby to bylo k tématu, tak syn teď kupoval Disco 2, po FL, v pěkném stavu a to si myslím, že by úplně pro požadované účely stačilo a bylo by to za jiné peníze než Def nebo LC.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: Land rover na tahání
Když vezu koně, tak kolem 2t, v pohodě. S plaťákem třeba z Německa s Multivanem na vozíku už byly starosti, ale ne s hmotností, spíš se špatným, vysokým vozíkem, to jsem měl bobky, tak do 90 km/h max. Na stavbu dlouhé trámy atd. Neřekl bych že by auto mělo problém s hmotností, spíš náklad. Správně naložit a zatížit kouli a v pohodě. Bez vozíku po silnici cestovní rychlost klasika 100-110, ale jednou jsem jel do Jihlavy v koloně se samými Disco, "mazali" jsme celou cestu 130-140. Dali jsme to, jen na mne Def koukal jestli jsem se náhodou neposral. Tak jsem se mu omluvil a slíbil, že už se to nestane.
-
- Příspěvky: 424
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land rover na tahání
Já s 300tdi defem tahám bez problémů.. Je fakt, že mám teda nejpomalejší převod, ale motor s tím problém nemá..
Defender 110 300 tdi
- VencaZE
- Příspěvky: 3564
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Land rover na tahání
Já tahám s 200tdi v Defu. No je to pomalý, ale na těch pár jízd mi to nevadí.
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Land rover na tahání
Tak jsem dnes konzultoval i výběr vozidla s jedním kamarádem automechanikem. Je to sice výměnkář, že dokáže vyměnit jeden díl za druhý a do složitějších věcí se moc nepouští, ale dělá běžnou údržbu jednomu chlapíkovi který má defendera taky předělaného na automat z manuálu a měl to být i angličan takže se překopávalo aby to mělo volant na levo.
Nicméně auto používá na stavbě, je to verze 130 a měl by tam ted mít motor 300tdi ale příští rok bude dělat go celého auta a bude osazovat td5 opět s automatem který již má koupený po generálce někde z Německa. Auto prý nešetří, je stále celý podvozek od bláta, tahá se s tím běžně vlek s cihlama třeba 4 tuny a všechno drží. Předpokládám že asi vlek bude mít nějaké vyšší konstrukce když s tím jezdí po stavbách.
Prý auto má v háji rám, a měl by na to někde shánět uplně nový s velkou a odolnou vrstvou pozinku, pak by to auto prý mělo vydržet zase hodně. Říkal že v tom měly problém s topením a ofukem oken tak je tam nějaký zdvojený systém větrání, ale nevím jestli je to silnější větrák nebo prostě jen více vzduchovodů.
Má zde někdo představu na kolik může přijít výměna manuálu za automat jak na 300tdi tak na td5 včetně toho silnějšího hydroměniče? Lze na oba motory použít stejné převodovky nebo to musí být jiné? Z čeho přesně ty převodovky s těmi silnějšími měniči jsou? a cena na trhu? Lze na defenderu řešit veškeré opravy karoserie lépe než třea na karoserii discovery nebo nějakého landcruisera? Toho defendera prý vlastní 26 let a byla to funglovka, je tam origo motor a prostě až ted je to prý zralé na go.
Nicméně auto používá na stavbě, je to verze 130 a měl by tam ted mít motor 300tdi ale příští rok bude dělat go celého auta a bude osazovat td5 opět s automatem který již má koupený po generálce někde z Německa. Auto prý nešetří, je stále celý podvozek od bláta, tahá se s tím běžně vlek s cihlama třeba 4 tuny a všechno drží. Předpokládám že asi vlek bude mít nějaké vyšší konstrukce když s tím jezdí po stavbách.
Prý auto má v háji rám, a měl by na to někde shánět uplně nový s velkou a odolnou vrstvou pozinku, pak by to auto prý mělo vydržet zase hodně. Říkal že v tom měly problém s topením a ofukem oken tak je tam nějaký zdvojený systém větrání, ale nevím jestli je to silnější větrák nebo prostě jen více vzduchovodů.
Má zde někdo představu na kolik může přijít výměna manuálu za automat jak na 300tdi tak na td5 včetně toho silnějšího hydroměniče? Lze na oba motory použít stejné převodovky nebo to musí být jiné? Z čeho přesně ty převodovky s těmi silnějšími měniči jsou? a cena na trhu? Lze na defenderu řešit veškeré opravy karoserie lépe než třea na karoserii discovery nebo nějakého landcruisera? Toho defendera prý vlastní 26 let a byla to funglovka, je tam origo motor a prostě až ted je to prý zralé na go.