KN Filtry

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

KN Filtry

#1 Příspěvek od Rover » 18 led 2007 16:34

Před časem jsme někde tady nakousli KN filtry. Pojďte se zkusit dobrat k nějakém výsledku, tedy jestli to más smysl mít KN nebo to jsou vyhozené peníze, případně jestli se neničí motor... Já teda KN v 300TDI mám, jsem s ním spokojený, ale někde to pořád hlodá, co když propouští víc prachu a ničím si motor... Co Vy na to?
Country boy...

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 18 led 2007 16:53

Osobně nejsem pro sportovní filtr. Podívej se klidně i na nový filtr kolik uvidíš dírek, skrz který ti může projít i zrnko písku. O prachu ani nemluvě.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#3 Příspěvek od Rover » 18 led 2007 17:06

Pokud by si chtěl někdo počíst anglicky tak:

http://www.knfilters.com/filter_facts.htm#FACTS
Country boy...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Stavros » 18 led 2007 18:39

Ja jsem se diky rade Admina na to vykaslal, u Td5-ky je hned na rade vaha vzduchu, dle meho by sla do kytek. Ani ostatni komponentum urcite nedela prach dobre. Ale pokud mas 300Tdi, tak ten by to snad mel snist. Holt dalsi nevyhoda ty elektroniky. Kdyz vidim, jak je ten filtr po 10 tis. km zaprasenej, tak na to kaslu.
to Rover: nepojedes s brachou na ten sraz do Jihlavy v unoru. Je to s Discoclubem, jako v Dobranech.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4168
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od low » 18 led 2007 20:05

ja jezdim uz nekolik let s KN filtrem na moto a nemuzu si to vynchvalit, v druhem aute, mam taky KNko a do defika pujde ted taky. vseobecne mezi motorkama se ty KNka pouzivaj dost hodne

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Admin » 25 led 2007 12:34

Už je to tady :lol: Discovery II TD5 se Safari šnorchlem.
Chtěl bych vám ukázat jak vypadá vložka sportovního filtru JR po najetí 61520 km, resp. za necelé čtyři roky.
Je na odpis :shock: prohlídněte si fotky a udělejte si úsudek sami. Je dobře vidět netěsnost v boxu. Doporučuju do terenu papírovou vložku a na silnici dejme tomu tu sportovní.

Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od Wolfee » 25 led 2007 14:48

Na RRC 3.9 V8 dal jesm K&N v lete a necitim rozdil
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Uživatelský avatar
De Lite
Příspěvky: 209
Registrován: 09 srp 2006 08:27
Bydliště: Jizerky
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od De Lite » 25 led 2007 21:21

Před pár lety jsem experimentoval s těmito filtry u mého osobáku ( TDI pumpe düse ). Výsledek: když jsem potřetí měnil váhu vzduchu, tak jsem pochopil, že tudy cesta nevede.

Odpovědět