Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hitman
Příspěvky: 112
Registrován: 14 čer 2007 08:58
tel.: 732950592
auto: def 2,8btdi
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#81 Příspěvek od Hitman » 31 pro 2009 15:02

u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
mobil: 732950592

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#82 Příspěvek od Mirek70 » 01 led 2010 12:12

Hitman píše:u dieselu se tomu řika vaha vzduchu mam pocit , jinak ja jsem myslel spis klasickej dieselak jako je 200/300 tdi , jinak se s nikym nechci hadat , do osobaku nedelam, opravuju nakladaky a ty ji urcite nemaj
váha vzduchu je něco uplně jiného, je spousta systémů u dieselů,pak ti udělám fotku.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
janicko
Příspěvky: 94
Registrován: 27 bře 2008 18:36
tel.: sony ericsson
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#83 Příspěvek od janicko » 01 led 2010 13:55

Ku tesneniu:
V minulosti bol osvedceny medeny plech, dnes uz je ponuka pestrejsia...
Ak je k dispozicii vhodny polotovar, staci dat tesnenie do kriviek a vyrezat na vodnom luci alebo na plazme.

srejby
Příspěvky: 31
Registrován: 08 zář 2008 09:31

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#84 Příspěvek od srejby » 09 srp 2010 14:43

Jednou jsem si objednal těsnění pod hlavu z tohoto shopu http://www.landrover-czech.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
a přišlo mi více vrstvé plechové těsnění. Vše pasovalo bylo na něm Mercedes benz a těd už si přesně nepamatuju ,ale myslim že sprinter 2.5TD

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#85 Příspěvek od Miky_CZ » 12 zář 2010 21:27

tak jsem urezal vyfuk pred poslednim tlumicem a sundal visko a dal elektricke sahary, poznatky jsou takove, ze se mi zda ze motor lip startuje, nemusi tocit jeste s tou vrtuli a jde lip do otacek

takze uz mam zaslepeny egr, k/n filtr, vyfuk bez katu a posledniho tlumice a elektricke vrtule, jeste hadice turba, vycistit cooler a asi sem skoncil s nejakym zvysovanim vykonu, protoze vsechno ostatni uz bude drahe
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Josef-Z (Jugin)
Příspěvky: 691
Registrován: 25 črc 2008 22:27
tel.: 773492666
auto: Discovery 300TDi
Bydliště: Slatinky

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#86 Příspěvek od Josef-Z (Jugin) » 13 zář 2010 21:33

Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání :time
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#87 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 21:37

Josef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání :time
no jo ale aby se ty svody daly poradne omotat tak by se musely sundat
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#88 Příspěvek od RudaK » 14 zář 2010 06:14

Josef-Z (Jugin) píše:Eště by se dalo zabalit svody do termo izolační pasky. Není to zase tak drahá a trochu to pomůže. Vis vlákno od Miloš II. Já už mám pásku doma a ještě najít čas na omotání :time


Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ...... :shock: By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá :chuckle
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#89 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 07:05

RudaK píše:


Todle sem nepochopil,jak to omotání přidá výkon ...... :shock: By mě zajímalo,kolik koňů ta páska přidá :chuckle
p.s. Miloš II má načipovanou TD5 - nedával to kvůli praskání ?

to se tam dava aby spaliny sly do turba teplejsi a zaroven nebylo tak teplo v motorovem prostoru
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#90 Příspěvek od RudaK » 14 zář 2010 08:39

:coze: :mrgreen:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#91 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 09:56

RudaK píše::coze: :mrgreen:
no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#92 Příspěvek od RudaK » 14 zář 2010 10:55

Miky_CZ píše: no ale ze by to neco pridalo o tom moc iluzi nemam, maximalne bude mensi teplo v motorovem prostoru aspon se to bude lip chladit

:yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#93 Příspěvek od skritekcrx » 14 zář 2010 21:59

Cim zustanou spaliny teplejsi tim rychleji odchazi z vyfuku cimz dochazi k lepsimu plneni valcu cistou smesi paliva a vzduchu (u benzinu) nebo vzduchu u nafty a rychlejsimu roztaceni turba a tim padem k mirnemu zvyseni vykonu. Jedna se o zachovani energie. Pokud u benzinoveho motoru omotas cely vyfuk je to i znat a teplota spalin na konci je znatelne vyssi. Normalne ti na konci vyfuku nic neudelaji jejich teplota neni nijak vysoka ale po omatani tou paskou tam ruku neudrzis. Jen zkusenosti z dob brichoplazu

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#94 Příspěvek od Maxsel » 14 zář 2010 21:59

Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
skritekcrx
Příspěvky: 397
Registrován: 10 říj 2009 20:05
tel.: 777 27 35 35
auto: RRC
Bydliště: České Budějovice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#95 Příspěvek od skritekcrx » 14 zář 2010 22:03

Maxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
mam sice 200ku ale mam tez jen stredovej tlumic a zadny problem ticho jako v hrobe. Zato gumy ten hluk statecne dohani :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#96 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 22:07

Maxsel píše:Miky, jak ti to řve bez toho tlumiče vzadu? Chci ho vyhodit, protože s ním reju v zemi, a kdyby to ještě pomohlo motoru, tak jedině dobře.
to ti reknu az prestane hucet prevodovka a diferak:-D
ale rozdil neni skoro zadny, teno koncovy tlumic je jak u motorek, pruchozi.
ma to takovy hrubsi zvuk, vic se mi libi ale ted jak sem sundal koberce a ten bordel proti hluku tak ho pres gumy, diferak a prevodovku neslysim vubec

takze za me vubec se toho neboj a rizni to... aspon to nekde neurves pri couvani
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#97 Příspěvek od powl » 14 zář 2010 22:08

Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#98 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 22:11

powl píše:Taky jsem ho uriz, nerve to vubec jen trochu vic syci turbo ale na vykon to mit vliv nemuze pze ten zadni tlumic je pruchozi
jak sem psal, no zaroven s vyndanou vrtuli a jeste vycistenym vzduchovym filtrem sem rozdil trochu poznal ale byly to ty tri veci naraz co jsem udelal
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#99 Příspěvek od powl » 14 zář 2010 22:14

Jj byl jsi rychlejsi :) . Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#100 Příspěvek od Miky_CZ » 14 zář 2010 22:25

powl píše:Jj byl jsi rychlejsi :) . Ja jsem zase poznal novou viskozu, ani ne na vykonu ale urcite na hluku. Na vykonu mne hodne pomohlo vycisteni mezichladice. Pristi tyden budu repasovat turbo tak uvidime jestli disko trochu pookreje, ale myslim ze spis ne...
tak na mezichladic se vrhnu az se silikonovyma hadicema

a taky me zaujalo odkarbonovani motoru parou, dela se to tak ze se pri nastartovanem motoru na cca 2000otacek strika rozprasovacem voda do sani ale u turba je to slozitejsi protoze se to strika co nejbliz motoru tak nevim no
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Odpovědět