Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#281 Příspěvek od mr-tomas » 30 pro 2012 17:13

To je jasný. Bude asi dvojitej IC do původního místa (bohužel, nebo bohudík mám klimu), malej vodník mezi turbo a IC, zapojenej na vodní okruh motoru, předělaný vstřiky (dvoupružinové od Eliota), vyhozenej první vejfukovej tlumič, přenastavené čerpadlo.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#282 Příspěvek od mr-tomas » 15 dub 2013 11:03

Je normální, že si defender po 14 dnech stání při nastartování takhle vodflusne z vejfuku? Nebo je něco špatně? :shock:
Kdyby stálo vedle auto manželky, tak jsem asi mrtvej.
Přílohy
IMG_20130413_195950.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11491
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#283 Příspěvek od eliott » 15 dub 2013 12:04

To udělá skoro každé auto...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#284 Příspěvek od mr-tomas » 15 dub 2013 13:03

Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Luboš M.
Příspěvky: 3301
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#285 Příspěvek od Luboš M. » 15 dub 2013 13:09

mr-tomas píše:Je normální, že si defender po 14 dnech stání při nastartování takhle vodflusne z vejfuku? Nebo je něco špatně? :shock:
Kdyby stálo vedle auto manželky, tak jsem asi mrtvej.
Po takové době se ve výfuku nakondenzuje vlhkost a po nastartování letí ven vč. sazí.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#286 Příspěvek od Rover » 15 dub 2013 13:10

Mně taky zajímalo jestli všechny třístovky při nastartování vypustí černý oblak... dělala mně to 300Tdi u devadesátky, u 110 taky oba motory co jsem tam měl (mám)... třístovka v RRC to zase nedělala (přesněji skoro ne nebo málo)... všechny měly EGR pryč...

Někdy je to docela blbý, třeba někde na parkovišti u obchoďáku nebo na ulici kde chodí hodně lidí, tak vždycky čekám až tam bude co nejmíň lidí, abych je neohodil sazema...

Je to nějak řešitelné? Dá se to nějak omezit?

Píšu jen o černém oblaku... ta zkondenzovaná vlhkost je jasná... ten oblak se děje furt i při teplém motoru...
Country boy...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#287 Příspěvek od Kokesek » 15 dub 2013 18:42

mr-tomas píše:Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:
otazka kam ti smeroval vyfuk...dolu?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#288 Příspěvek od fidzi » 15 dub 2013 19:54

mr-tomas píše:Myšleno každé auto LR? Protože u mých předchozích asi 8 aut, z toho půlka dieselů, to nedělalo žádné. :grin:
A to byly všechny takto "archaické"?
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#289 Příspěvek od mr-tomas » 15 dub 2013 21:39

V naftě né, benzín i starší, dvě 76. :mrgreen:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#290 Příspěvek od fidzi » 15 dub 2013 22:03

Problém vyřešen. Benzín brikety nehází a novější diesely taky ne. Holt sis koupil anglickej Zetor.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#291 Příspěvek od mr-tomas » 15 dub 2013 22:25

:hmm: Takže odteď se nesmím zapomenout rozhlídnout vedle koho stojím než nastartuju poprípadě nejdřív auto odtlačit z řady. :grin: :grin: :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Johny R
Příspěvky: 1138
Registrován: 20 říj 2010 20:41
tel.: 730622097
auto: Defík 90 300Tdi
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#292 Příspěvek od Johny R » 15 dub 2013 22:27

Jo jo, je to traktor :lol: ! A buď rád žes vůbec nastartoval :mrgreen: !

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#293 Příspěvek od mr-tomas » 23 říj 2013 18:14

Sundal jsem na zkoušku na zimu vyskospojku s vrtulí, jetli bude rozdíl ve výkonu, je třeba tam dát místo ní jinou matku nebo je tam netřeba?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2465
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#294 Příspěvek od Hubert » 23 říj 2013 19:34

U 300 Tdi tam nic dávat nemusíš.

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#295 Příspěvek od mr-tomas » 23 říj 2013 20:44

Díkes, měljsem obavu, aby mi někam neutekla řemenice. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Alen
Příspěvky: 218
Registrován: 30 říj 2012 19:30
auto: nemám

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#296 Příspěvek od Alen » 28 říj 2013 20:46

Ahoj,
nemá někdo zkušenost se zapojením přídavných budíků? Kam dát čidlo na teplotu a tlak oleje?
Něco jsem hledal a mělo by to jít i bez redukce pod filtr.
Tlak
Je toto ono? Ta 5ka:
Obrázek
Teplota
Obrázek

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#297 Příspěvek od mr-tomas » 04 pro 2013 11:32

Jak je to s předvstřikem? Dočetl jsem se že je nastavený na 1,54mm před HÚ. A u motorů s EGR je 1,40mm před HÚ. Když mám EGR vyhozenej, nemá se tedy nastavit z 1,54 na 1,40? Nepojede to lépe?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#298 Příspěvek od cyril » 04 pro 2013 13:27

mr-tomas píše:Jak je to s předvstřikem? Dočetl jsem se že je nastavený na 1,54mm před HÚ. A u motorů s EGR je 1,40mm před HÚ. Když mám EGR vyhozenej, nemá se tedy nastavit z 1,54 na 1,40? Nepojede to lépe?
Jako myslíš lepší krouťák, nebo větší maximálku? Kolik ti ten def vlastně jede? Mám pocit, že máš proměnné turbo včetně ocelového těsnění pod hlavou a poladěné čerpadlo. Nebo?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2458
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#299 Příspěvek od mr-tomas » 04 pro 2013 13:33

Jo a pořád bída. A nebo má větší nároky. :grin:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#300 Příspěvek od cyril » 04 pro 2013 13:50

Tak napiš, kolik ti žere, kolik má maximálku a jak táhne od spodu. Mě to fakt zajímá, protože jsem u toho svého ještě nestihl vyměnit těsnění a přidat na turbu. No a s automatem to budu muset vyladit úplně jinak než byl zvyklej jezdit do teď.

Odpovědět