Zvýšení výkonu 300Tdi?

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Frenk
Příspěvky: 238
Registrován: 09 čer 2011 06:58
tel.: 733221300
auto: LR D1, RAV4 2,2 D4D
Bydliště: Medlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#361 Příspěvek od Frenk » 21 srp 2015 20:23

Pery píše:v ravu je to popsáné jako throttle position sensor - Snímač polohy škrtící klapky
Tak to dost čumím lidová tvořivos :rock
Jiří Veselý
http://www.battlegroup.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sogbrno.webnode.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 733221300

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3160
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: D110,P38,S2A,R45,R25
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#362 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2015 01:10

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#363 Příspěvek od discovery1liptov » 12 pro 2015 07:42

Ideme na to:-)

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3287
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#364 Příspěvek od Land Jirka » 12 pro 2015 08:52

Na předešlé stránce tohoto vlákna je odkaz na to samé a je tam i správně napsáno, že si to můžeš udělat sám bruskou :wink:
Podle mého uplně stačí naladit ten původní origo BOOST PIN.
Chce to ale někoho kdo to umí a nebo nejlépe nechat seřídit na větší výkon na stolici vstřikovací čerpadlo a trysky.
Důležité je i přidat vzduch do sání a v neposlední řadě většinou při větším výkonu vylítne staré těsnění od hlavou.

Když si to ladíš doma a nemáš zkušenosti, tak ti to sice většinou trochu lépe jede, ale i daleko víc žere a hulí jako parní lokomotiva.
Takže chlapci na výkon u třístovky s rozumem :Pohoda:
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

MadTom
Příspěvky: 12571
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#365 Příspěvek od MadTom » 12 pro 2015 09:08

Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 3515
Registrován: 26 črc 2010 18:53
tel.: 00420774290683
auto: D2,D3,L322,P38,Sport
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#366 Příspěvek od Kokesek » 12 pro 2015 11:53

Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3160
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: D110,P38,S2A,R45,R25
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#367 Příspěvek od VencaZE » 12 pro 2015 12:10

MadTom píše:Já bych to vzal Jirko z druhé strany - zásah bruskou je nevratnej. Pokud si někdo bude hrát, tyčku vymění a ono to nebude správně, tak když nebude úplně hloupej, tak to bude schopen alespoň vrátit zpět. Až to bude dělat na 10tém autě, tak už mu to třeba půjde rovnou. Jinak s tebou naprosto souhlasím, udělat to blbě je velmi jednoduché, a je jedno, jaký je to motor. Udělat to dobře je o fůře práce se zkoušením, měřením, testováním a podobně.
Tak nějak jsem to myslel- zásah je vratný i když se něco nepovede.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#368 Příspěvek od mr-tomas » 12 pro 2015 12:15

Kokesek píše:Ja to na stejnych cerpadlech resil takto. Nejpre poresim davku paliva a to do mirneho kopce s plnym plynem pridavam dokud to nezacne viditelne kourit (to je ten kousek co vetsinou staci cca 0.5otacky) A potom jdu dobrusovat pin turbokorektoru do te doby aby se ten kour zase ztratil. On se neztrati uplne, hlavne pri prudsi akceleraci na 2 a 3 stupen. Ale to je prave to spravne nastaveni. No a potom staci o 10-20baru zvednou tlak na vstrikovacich. A cela uprava je hotova a mam vykon o 15% nahore a kourivost v unosne mire. Tedy takove míře ze nemam z motoru honovací stroj na válce. zivotnost prakticky stejna.
0,5 otáčky myšleno na hlavním šroubu obohacení? Vždycky jsem všude četl, že na ten hlavní šroub nejlépe vůbec nešahat.
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3287
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: 5xLAND
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#369 Příspěvek od Land Jirka » 12 pro 2015 18:45

Land Jirka píše: Podle mého uplně stačí naladit ten původní origo .
Když píšu naladit, tak myslím bez zásahu flexou.
Tovární nastavení je někde v půlce možného maxima...
Kdo ten Boost pin někdy viděl, tak ví o čem mluvím.

On je ten konus na čepu totiž excentrický a pootočením jde decentně naladit výkon i bez nevratných úprav.
Další zvedání výkonu už je trošku vyšší dívčí. :grin:
Přílohy
0718111148.jpg
0718111148.jpg (32.03 KiB) Zobrazeno 4593 x
4x4 SERVIS http://www.4x4servis.eu , PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#370 Příspěvek od discovery1liptov » 12 pro 2015 22:38

Robik som to uz asi na 4 autach:-)a da sa to v pohodke:-) presne viem co ako potocit aby to islo a vyrazne nezdvyhla spotreba a dymivost ako brusit nieco flexou to by som nedal radsej kupit origo kolik su 3 typy treba si to nastudovat:-) pre porovnanie seriova td5 na origo kolesach ja na 32km2 bez zmenenych prevodou a rozdiel bol pre td5 len o auto:-)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#371 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 17:52

Trochu opráším toto vlákno. Def 110,
Nedaří se mi správně nastavit čerpadlo u defa 110, automat, VNT turbo, čerpadlo po repasu s 12mm hlavou a boost ring, hmotnost 3t. Tak jak to je to do trojky to celkem funguje a skoro nekouří, ale když dám za 4, a trochu to přišlápnu, tak to začne hulit. Když uberu na kuželu aby to na 4 nekouřilo, tak už to zase na 3 a od spoda moc nefunguje. Jedinej způsob jak se mi to trochu rozumně povedlo nastavit bylo když jsem dal na kužel větší silonovej doraz, ale tím se hodně zkrátil chod a není to asi ideální řešení. Nevím jak nastavit obohacení čerpadla na VNT turbo, když max. tlak je tam skoro okamžitě už od docela nízkejch otáček. Přijde mi, že ta regulace na čerpadle by měla více kooperovat s otáčkama motoru. Co s tím?
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#372 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 20:07

Máš velký cooler lebo 12 hlava bez velkeho IC je podla mna dost... a este davaj pozor na EGT :ty jeden...:

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#373 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 20:22

IC double, EGT naprosto v pohodě do 650-700°C.
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#374 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 20:34

Boost pin ale už v čerpadle neni či? kedže tam je 12 hlava?

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#375 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 20:37

Není, s tím by to hulilo asi pořád. :grin:
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#376 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:03

kolesa a prevody ake?? dik.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#377 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 21:07

Dif std., přídavka 1,41, kola 32.
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#378 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:09

A motor je v akej kondicii podla teba? lebo s mojej skusenosti rovnake nastavenie na aute a kazde auto inak dymilo... vieš ako to myslím.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2099
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#379 Příspěvek od mr-tomas » 26 pro 2020 21:13

2.8 pár tisíc v záběhu, takže by měl bejt OK.
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo bejt hůř.

Uživatelský avatar
discovery1liptov
Příspěvky: 897
Registrován: 23 bře 2012 22:15
tel.: +421 911 156 390
auto: Land Rover Defender
Bydliště: Važec

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

#380 Příspěvek od discovery1liptov » 26 pro 2020 21:18

Asi potom stým treba oslovaiť niekoho kto to už robil a myslím že ti to nastaví.:)

Odpovědět