 
 Díky. Petr
Moderátor: Miky_CZ
 
  zalezi aky zdatny si mechanik, aky mas prehlad o aute a pod. Plus ides do celkom civilizovanej oblasti svete, tak by si nemal mat problem dostat sa do schopneho servisu...ale ked chces, taaaak: samozrejme naradie, diagnostiku, EAS kompresor, cidla, mechy, ABS kompresor, hardy spojku, kardan kriz, vzduchovy kompresor a knoty na opravu defektov. Gumene jednorazove rukavice. To je taky light kit
 zalezi aky zdatny si mechanik, aky mas prehlad o aute a pod. Plus ides do celkom civilizovanej oblasti svete, tak by si nemal mat problem dostat sa do schopneho servisu...ale ked chces, taaaak: samozrejme naradie, diagnostiku, EAS kompresor, cidla, mechy, ABS kompresor, hardy spojku, kardan kriz, vzduchovy kompresor a knoty na opravu defektov. Gumene jednorazove rukavice. To je taky light kit 

teslo píše: Ale urcite poznas murphyho zakony
 ty fungují spolehlivě . Vzal bych si kreditku ......
  ty fungují spolehlivě . Vzal bych si kreditku ......   ( s dostatečným obnosem k manipulaci )
  ( s dostatečným obnosem k manipulaci ) Murphyho zákony znám a je mi to úplně jasné... Kreditka bude, ale s tím obnosem je to horší
  Murphyho zákony znám a je mi to úplně jasné... Kreditka bude, ale s tím obnosem je to horší  
  teslo píše:ufzalezi aky zdatny si mechanik, aky mas prehlad o aute a pod. Plus ides do celkom civilizovanej oblasti svete, tak by si nemal mat problem dostat sa do schopneho servisu...ale ked chces, taaaak: samozrejme naradie, diagnostiku, EAS kompresor, cidla, mechy, ABS kompresor, hardy spojku, kardan kriz, vzduchovy kompresor a knoty na opravu defektov. Gumene jednorazove rukavice. To je taky light kit
Ale urcite poznas murphyho zakony
 a kedze do terenu velmi nepojdes, tak by som bol ozaj v klude
 a kedze do terenu velmi nepojdes, tak by som bol ozaj v klude  Karadanove krize si len skontroluj a premaz (dolezite aby si na krizi premazal vsetky styri misky). Prip. vymen ked sa Ti nebudu pozdavat (bud vola, alebo sa zadrhava). Ale nezdvihnuta P38 ma unasace celkom v rovine, tak krize netrpia a vydrzia velmi dlho. Hardy spojku si pozri ci nieje velmi dopraskana.
 Karadanove krize si len skontroluj a premaz (dolezite aby si na krizi premazal vsetky styri misky). Prip. vymen ked sa Ti nebudu pozdavat (bud vola, alebo sa zadrhava). Ale nezdvihnuta P38 ma unasace celkom v rovine, tak krize netrpia a vydrzia velmi dlho. Hardy spojku si pozri ci nieje velmi dopraskana. 
 
 Škoda jen, že nikdo z rodiny není vlastníkem nějaké benzínové pumpy
  Škoda jen, že nikdo z rodiny není vlastníkem nějaké benzínové pumpy  
 Lukasino píše:Jezdíš na benzín, nebo LPG? Pokud LPG, tak si ještě připrav hodně pevný nervy, protože italové by nejraději nepracovali vůbec, věčně jsou k dispozici jen samoobslužné tankovací stanice, kde samozřejmě LPG není. Natankovat třeba v neděli (kdykoliv přes den) je úplná utopie...
A palivo celkově za nesmysl, pokud je to možný, vyplatí se tankovat na FR části hranic

 Ten malinkatý klepavý zvuk od spodku motoru, který jsem si raději před cestou chtěl nechat ještě zkontrolovat vyústil v to, že mi bylo doporučeno raději nikam nejezdit a podívat se na vůle v motoru (klika, ojnice ad.) Tzn. místo dovolené, repase spodní části motoru
  Ten malinkatý klepavý zvuk od spodku motoru, který jsem si raději před cestou chtěl nechat ještě zkontrolovat vyústil v to, že mi bylo doporučeno raději nikam nejezdit a podívat se na vůle v motoru (klika, ojnice ad.) Tzn. místo dovolené, repase spodní části motoru 
 Nikde žádný průser, jen na Mont Jafferau nás chytla hlídka s tím, že tam jsme v jiný než povolený den. Jeden carabiník uměl trochu anglicky, druhý, asi kápo vůbec. Zato na nás stále něco italsky řval a asi si myslel, že čím hlasitěji bude mluvit, tím mu spíše porozumíme
  Nikde žádný průser, jen na Mont Jafferau nás chytla hlídka s tím, že tam jsme v jiný než povolený den. Jeden carabiník uměl trochu anglicky, druhý, asi kápo vůbec. Zato na nás stále něco italsky řval a asi si myslel, že čím hlasitěji bude mluvit, tím mu spíše porozumíme  Nakonec jsme kolegovi vysvětlili, že cedule byla zarostlá a proč si honí triko na nás, když je kopec plný němců a švýcarů. Jen co jsme to dořekli, sjela se kolem nás celá skupinka motocyklistů, tzn. carabiníci nás pustili (stejně věděli, že z nás toho moc nekápne) a jali se tahat eura z němců a švýcarů
  Nakonec jsme kolegovi vysvětlili, že cedule byla zarostlá a proč si honí triko na nás, když je kopec plný němců a švýcarů. Jen co jsme to dořekli, sjela se kolem nás celá skupinka motocyklistů, tzn. carabiníci nás pustili (stejně věděli, že z nás toho moc nekápne) a jali se tahat eura z němců a švýcarů  
 




















Fahrer píše: 07 led 2020 08:34 To vypadá super a máš parádní fotky, Začátkem září se budu v téhle části Itálie pohybovat a potom přejíždět do F. Tak přemýšlím, jestli tam strčit nos a jestli by se mi to vešlo do harmonogramu.