Dotaz na Land Rover Club

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Marek
Příspěvky: 76
Registrován: 02 úno 2007 08:03

Dotaz na Land Rover Club

#1 Příspěvek od Marek » 02 úno 2007 08:13

Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad.
Děkuji a hezký den

marek hubka

discover
Příspěvky: 908
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od discover » 02 úno 2007 09:58

Tak to bude mít radost Miloš II. Je z Olomouce, teď je v cizině. Ozvi se mu
7.2.07, bude zpátky. To je velkej fanda. Ahoj Standa

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na Land Rover Club

#3 Příspěvek od erik » 02 úno 2007 10:40

Marek Hubka píše:Dobrý den,
tak jsem se konečně rozhodl, že bych si mohl pořídit velké auto a volba byla jasná (jiná mi nikdy nenapadala). Takže bych se chtěl zeptat na nějaké spojení na členy klubu, neboť hrozí, že se k vám přidá začátečník!!! s trochu starší DISCOVERY I. No a protože jsem v terénu naposled jezdil na vojně a před tím s otcem v GAZu (báječný offroad:-), na který mám skvělé vzpomínky) tak určitě budu potřebovat hodně rad. Děkuji a hezký den

marek hubka
Ja chapu tvou volbu auta. Prosel jsem tim.
Dulezite je to, co tu na webu jeste nezaznelo. LandRoverClub neni klubem extremniho trialu a rychleho rozbijeni aut. My si s nimi uzivame v prirode ta mista, kde se dostane traktor i Mercedes {viz Albanie} a sem tam adrenalinovy teren. Jedeme z misa A do B a planujeme trasy.
Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na Land Rover Club

#4 Příspěvek od Admin » 02 úno 2007 15:25

erik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. :D
... a jedna sada čistého spodního prádla navíc :mrgreen:
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat :lol:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na Land Rover Club

#5 Příspěvek od erik » 02 úno 2007 17:13

Admin píše:
erik píše:Neni problem , jestli je nekdo zacatecnik nebo ne, ale problem byva v psychice zvladnou tezke situace. Na to je lehky lek> pateticky receno kamaradstvi a duse dobrodruha. :D
... a jedna sada čistého spodního prádla navíc :mrgreen:
Sorry tu poznámku, nemůžu odolat to sem nenapsat :lol:
Tak ja taky, ale z jineho soudku: My taborime vzdy u vody. A ikdyz je pod nulou ranni hygiena je ukoncena mytim zadku :D , takze spotreba pradla neni tak hrozna :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Marek
Příspěvky: 76
Registrován: 02 úno 2007 08:03

#6 Příspěvek od Marek » 05 úno 2007 23:04

Tak diky :-) se spodnim prádlem jsem na tom dobře! Docela dlouho jsem jezdil na vandry takže mírná průprava a odolnost je. No a zítra by mělo být už D-čko už v garáži.

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od erik » 06 úno 2007 10:32

Marek píše:Tak diky :-) se spodnim prádlem jsem na tom dobře! Docela dlouho jsem jezdil na vandry takže mírná průprava a odolnost je. No a zítra by mělo být už D-čko už v garáži.
To ti docela zavidim, ze te pusti do garaze :D No, mozna ted, kdyz jeste auto nebylo v terenu
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Marek
Příspěvky: 76
Registrován: 02 úno 2007 08:03

#8 Příspěvek od Marek » 06 úno 2007 22:31

Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili :-) a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od erik » 07 úno 2007 12:30

Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili :-) a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.
jak se používají redukce? Do terenu. 3ka red je tesne pod 1 normal[2.7}
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Marek
Příspěvky: 76
Registrován: 02 úno 2007 08:03

#10 Příspěvek od Marek » 08 úno 2007 11:42

erik píše:
Marek píše:Cesta od Brna proběhla zdárně, registroval jsem, pojišťoval jsem a snad už mi jen chybí nové značky. Auto jelo dobře (je pravda že nemám moc srovnání, takže spíš pocitově:-)) kolem 3t.ot kolem 120 až 130 tak to předlo a já si uvědomoval, že jedu v autě které ještě před několika lety bylo pro mě spíš z říše Sci-fi:-). Do garáže mě pustili :-) a hlavně Discovery se tam vešla (měl jsem trochu strach z výšky ale měřil jsem dobře). A teď pár dotazů zelenáče protože instruktáž byla rychlá. Kam se strká malý klíč pravděpodobně od imobilizeru, a je někde popsáno jak se používají redukce? díky
Kam se strká malý klíč? Ja ho mam od nadrze.
jak se používají redukce? Do terenu. 3ka red je tesne pod 1 normal[2.7}
Díky za odpověď . Mě pasuje stejný klíč i do nádrže :-) S redukcemi mně spíš šlo o to jak se používá malá redukční řadící páka v kulise. Teď jí mám vpravo dole písmeno H, což prý je režim na silnici a Disco jede jen na zadek. Je to tak? No pro jistotu to odpoledne vyfotím.
Z Hané hezký den
marek

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#11 Příspěvek od Rover » 08 úno 2007 12:41

Disco jede pořád na všechny 4, H je normální ježdění, silnice, lehčí terén, L je redukce, tedy všechno do pomala. Pohon na všechny 4 je stálý. Ještě bys tam měl mít asi uzávěrku mezinápravy ne?
Country boy...

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od erik » 08 úno 2007 15:47

Rover píše:Disco jede pořád na všechny 4, H je normální ježdění, silnice, lehčí terén, L je redukce, tedy všechno do pomala. Pohon na všechny 4 je stálý. Ještě bys tam měl mít asi uzávěrku mezinápravy ne?
A mezinaprava je do terenu a jizdu do kopce. Pouzivam ji na nezbytnou dobu, V navodu jsem nekde cetl, ze na pevnem terenu se pouzivat nema , ze muze dojit ke sevreni prevodovky. U nas v klubu to vyvolalo ruzne diskuse , tak sam nevim, cemu mam verit,
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#13 Příspěvek od Rover » 08 úno 2007 15:53

Mezináprava se používá jen v extrémní situaci a na nezbytně nutnou dobu. Disco zvládne ďábelské věci i bez mezinápravy. Typické použití je třeba bahno, hluboký sníh, na tvrdších površích to mezinápravě nedělá dobře a je i většinou zbytečná...
Country boy...

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od erik » 08 úno 2007 16:02

Rover píše:Mezináprava se používá jen v extrémní situaci a na nezbytně nutnou dobu. Disco zvládne ďábelské věci i bez mezinápravy. Typické použití je třeba bahno, hluboký sníh, na tvrdších površích to mezinápravě nedělá dobře a je i většinou zbytečná...
Kdyz strihnes poloosu, tak je taky dobra...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#15 Příspěvek od Rover » 08 úno 2007 16:11

To jo teda... :wink: Mně se jednou střihla poloosa u SIIA při rozjezdu na zelenou, to bych nečekal..., tak jsem zapnul předek a jel dál... On tahal kdysi pradávno ve Švýcarský armádě nějaké přívěsy, taky měla polosa asi nárok rupnout, měla něco nakrouceno... Zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta...
Country boy...

Uživatelský avatar
Martin_H
Příspěvky: 526
Registrován: 19 led 2007 12:35
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Martin_H » 08 úno 2007 18:22

Starý SIIa teda maj něco jako volnoběžky na předních kolech? Žil jsem v domění, že mezináprava je normální i u starších verzí, a asi se teda těžce pletu.... :D

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Land Jirka » 08 úno 2007 18:56

Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....

Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif. :wink:

Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Land Jirka » 08 úno 2007 18:57

Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....

Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif. :wink:

Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#19 Příspěvek od DanoDEF » 08 úno 2007 18:59

Land Jirka píše:Rover napsal: zajímavý je, že u starých LR není mezinápravová uzávěrka a přesto člověk kolikrát projel místa kde končili uzávěrková auta.....

Protože u starých LR s přiřaditelným předkem je to tak, že když zapneš předek tak je natvrdo ze zadkem. Vždycky se ti točí min. jedno přední a jedno zadní kolo.
To znamená, že je to stejné jako kdybys u trvalé čtyřkolky zavřel mezinápravovej dif. :wink:

Tato koncepce je stejná u 99% offroadů s trvale hnanou zadní nápravou a přiřaditelným předkem (většina ofů do 80 let a pickupy ještě do nedávna).
pekne si tu napisal pravdu...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#20 Příspěvek od Rover » 08 úno 2007 19:33

Land Jirka - no jo zase máš pravdu, jsem se do toho nějak zamotal... :wink:
Country boy...

Odpovědět