Teprve ho adoptuju, řeší se přepis, je to složitější, budu plati eko daň, pak budu dělat to, po čem nejvíce volá, takže servo, chlazení, brzdy, olej a pak další drobnosti, jako zámky dveří, stěrače atd.
Je neobouchanej, a docela nezrezlej, nejbolestivější je klasicky zadní x-member, ale ještě to není asi nutný měnit, zbytek rámu i kastle celkem ok, spodky dveří nějaká oxidace je a ta lišta pod bočníma zadníma panelama je taky nabublinkovaná, to je asi klasika. Je to rok 2001, bez abs a bez klimy, má střešní okno, sedm míst (v tp i autě), trubkoparádní nášlapy a předek, zadek zapsané v tp, sedm míst, interier origo nezničenej, kromě sedadel, ta jsou zašpiněná a přední i docela prosezená. Měl to v čr jeden pán, co si to dovezl 2008 z německa, ten teď zemřel, tak se to řeší jako pozůstalost. Aktuálně nemá technickou, tu udělám, až poléčím ty zmíněné nedostatky. Muj plán je, že by to ode mne mohlo jít nějak z jara, třeba březen a pokud do toho nezahučím víc než čekám, tak po tom prvotním servisu by měla být cena pořád pod 200, doufám, že se vejdu třeba okolo 180 - 190, to finále pak záleží samozřejmě na dohodě a na tom, co se bude opravdu dělat, na jakých to bude kolech atd. Dneska jsem si odbyl evidenčku (jede pěkně), takže to konečně mužu rozebrat
Seriozní inzerci budu řešit z jara, když se neprodá bude dělat radost u nás, než udělám legendu, to bude náročnější akce na čas.