Tak nic - zůstane doma.. PROSÍM SMAZAT

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 423
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Tak nic - zůstane doma.. PROSÍM SMAZAT

#1 Příspěvek od DiscoDrak » 21 lis 2020 18:33

Ahoj,

uvažuji o prodeji své D4. Mám diskošky dvě a asi se budu muset jedné vzdát. Nicméně, pokud nebude zájem, tak mi to asi vadit nebude.. :)

Je to D4 TDV6, 6-ti st. aut., SE, r.v. 2010, najeto 236tis., já jsem ji koupil od RokoMotor Zlín po prvním majiteli v sériovém stavu, když to mělo 196 tis., nemá střešní okno (což je výhoda), má 7 míst a TZ 3,5t v TP
má to navíc:
- Anitas
- šnorchl (a těsní!)
- naviják se syntetikou 5,4t, kabel, dálka i ovládání na palubce
- komplet podbití podvozku včetně ochrany zadního difu
- pevnostní nášlapy - opravdu pevnostní, dá se použít na zvednutí auta jackem (viz video níže)
- zadní nosič kola se schránkou (ten jediný není zapsaný v TP - dá se buď dopsat, nebo před STK jednoduše sundat)
- LED světla
- CB stanice s anténou
- kompletně podvozek na polybusche
- překopán kompresor z původního Hitachi na lepší AMD včetně nutné úpravy softu
- celý brzdný systém předělán na EBC tak, aby se daly nasadit 17´kola (původní kotouče a třmeny 4x k autu) - toto je podle mě velká výhoda, pokud chce někdo jezdit terén..
- a mnoho drobných věcí + dostala myslím velmi dobrou péči s vyplněnou serviskou. Pokud bude zájem, tak dám kontakt na servisáka co to všechno dělal a von vám řekne jakej jsem hnidopich a do čeho všeho jsem ho nutil... :)

Dám to i s vnitřním spaním včetně a ve stavu jak je dole vidět na fotce s origo 19´koly a Duratrac pneu.
Motor - věčně diskutované téma. Tento konkrétní kus nikdy neměl problém a nebyl měněn. Můj názor je, že pokud se k tomu člověk chová dobře, mění včas olej, kontroluje a nechá pravidelně čistit vstřiky a hlavně ho nechá ohřát než mu šlápne, tak je to bomba motor. Já s ním neměl problém. (prosím nereagujte v inzerci na tuto větu jako na téma... :)))

Pravidelně měněn olej, filtry a pokud si o něco řekla, tak to dostala. Od RokoMotor ještě vyměněny oboje rozvody před koupí. Naposledy vyměněn přepouštěcí ventil mezi turby v Cartec Brno (15.000 Kč), asi tak před 2-ma měsíci. Jediné co jsem řešil byla poloosa v Rumunsku - nicméně to byla moje chyba: v plném rejdu couvání do prudkého kopce na tvrdém podkladu. Pak doma vyměněna preventivně i ta druhá.

Cena 459.000 Kč. Pokud má někdo vážně zájem tak nesmlouvá po SZ nebo telefonu, ale přijede se podívat. A jestli zájem nemáte, tak prosím šetřete svůj i můj čas. Díkec.. :)
Další fotky na mail pokud si někdo řekne. Jo a - není to leštěnka...

Video z Rumunska kde mi rupla ta poloosa:
https://www.youtube.com/watch?v=kJVqQsvnrfY
FOTO pro inzerci.jpg

Zamčeno