Intercontinental Rally 2014

Vše co se týká závodů, trophy, CCR, marathonrally,

Moderátoři: Miky_CZ, Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#41 Příspěvek od Miky_CZ » 01 pro 2013 20:19

jeste jsem zapomel na hanys a kaca ktery mi daroval jednu pneumatiku.

no rozvodovka z defa by mozna bodla. Co za ni chces?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Pist
Příspěvky: 674
Registrován: 25 říj 2011 16:37
tel.: 724754310
auto: LR disco 2 td5
Bydliště: Kdyne

Re: Intercontinental Rally 2014

#42 Příspěvek od Pist » 01 pro 2013 20:25

Miky_CZ píše:tak, mel bych dotaz na zdejsi zavodniky.

co za pasy na tuto rally? nevim jestli je potreba casto vystupovat. Libily se mi jednoduche 4 bodove pasy co ma v panterovi karel, nebo klasicke 3-4-5 bodove?

a pripadne nevali se nejake nekomu doma ale musi mit vsechny konce na takovou tu karabinku nebo nevim jak to popsat
nikdy jsem nic nejel jen amater rally pokud muzu taky radit tak kup pasy siroke ouzke ti budou rezat nedelam reklamu jen pro predstavu http://www.speedpro.eu/gt2i-bodovy-bezp ... 11090.html tyhle maji 3" coz je uz dosti siroke
LR. Disco I 300 TDI - 2"lift, 235/85/16. zahradka , snorchel. LR Disco td5-2"lift zahradka

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3310
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Intercontinental Rally 2014

#43 Příspěvek od gibson » 01 pro 2013 20:26

Hanys_a_Kaca píše:A nechces defáckou rozvodovku 1,41 jedna mi někde putuje po čechách... najeto prý stotisíc...?
ty uz ich aj skupujes? :rofl
mozem len odporucit :yes
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6482
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Intercontinental Rally 2014

#44 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 02 pro 2013 14:13

Já koupim cokoliv, co je:

1) za dobrou cenu, a dále
2 v lepším stavu než na mém autě.

Druhá podmínka je splněna skoro vždy :rock
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#45 Příspěvek od Miky_CZ » 02 pro 2013 19:37

Co za ni teda
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#46 Příspěvek od Miky_CZ » 09 pro 2013 18:30

pripravy v plenm proudu, auto stale u peslika, vcera jsem koupil novou hlavu valcu :sad ta moje mela vytrhnute uz jesnou spravovane zavity na srouby tycky vahadel a ta byla ohla...

pomalu se balim, sepisuju veci co jeste musim koupit odjezd se celkem rychle blizi.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#47 Příspěvek od Miky_CZ » 21 pro 2013 14:39

tak auto uz je od peslika doma. patri mu velke podekovani cena byla perfektni, rozsah praci vetsi nez jsem puvodne myslel a hlavne si predstavoval, takze mi usetril spoustu prace.

V aute uz se da i telefonovat (az ted jsem zjistil jak ty mtcka huci) uz jde zaradit jednicka i dvojka, uz se da udrzet i ve 120 v jednom pruhu:-D zemedelske vule taky zmizely, motor jde taky krasne no ja mam snad nove auto :yes :yes :yes
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

MadTom
Příspěvky: 14938
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Intercontinental Rally 2014

#48 Příspěvek od MadTom » 21 pro 2013 15:50

A to ti zpravil tvoje auto, nebo ti dal jiný? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#49 Příspěvek od Miky_CZ » 21 pro 2013 19:23

no neveril sem ale fakt to moje:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2815
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Intercontinental Rally 2014

#50 Příspěvek od Mirko » 22 pro 2013 19:22

Viděl jsem tvůj stroj u Pešla. Co jsem se díval na prahy, tak jsem neviděl důvod zakročit ;-) Měls tam na každé straně aspoň o deset kil více plechu, než jsem měl na Classicovi, který byl v Mohelnici.
Držím ti palce na tu akci a skvělé zážitky.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#51 Příspěvek od Miky_CZ » 23 pro 2013 12:44

Mirko píše:Viděl jsem tvůj stroj u Pešla. Co jsem se díval na prahy, tak jsem neviděl důvod zakročit ;-) Měls tam na každé straně aspoň o deset kil více plechu, než jsem měl na Classicovi, který byl v Mohelnici.
Držím ti palce na tu akci a skvělé zážitky.
shnile jsou ty vnitrni strany prahu a vyrvane drzaky kastle
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#52 Příspěvek od Miky_CZ » 23 pro 2013 17:48

takze pokracujeme, vymena jedne sady tlumicu, zadni pevnostni poloosy, dorazy naprav, dotahnuti vsech sroubu, poradne pridelat brzdove trubky. zitra pokracuju :wink:
Přílohy
IMG_0409.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#53 Příspěvek od Miky_CZ » 23 pro 2013 19:10

poprosil bych aby lidi, kteri tomu rozumi, no i ti ostatni:-D koukli na seznam dilu, napsali pripadne co je zbytecne, co by mi jeste mohlo chybet a tak.

http://ulozto.cz/x3DCENU8/veci-do-afriky-sebou-xlsx

pripadne co vezt sebou co jsem nalozil do bedny co poveze doprovodna toyota a tak podobne.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#54 Příspěvek od Miky_CZ » 24 pro 2013 11:23

discovery bi-kompresor :grin:

nahradni expanzni nadobka jako nadobka ostrikovacu
Přílohy
IMG_0410.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

omar
Příspěvky: 2717
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: Intercontinental Rally 2014

#55 Příspěvek od omar » 24 pro 2013 15:04

Miky_CZ píše:discovery bi-kompresor :grin:

nahradni expanzni nadobka jako nadobka ostrikovacu
nebude ta expanzka misto nadrzky na ostrikovace mala?????,,staci par km poradnejma srackama a nebudes mit cim mejt okno

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#56 Příspěvek od Miky_CZ » 24 pro 2013 15:34

omar píše:
Miky_CZ píše:discovery bi-kompresor :grin:

nahradni expanzni nadobka jako nadobka ostrikovacu
nebude ta expanzka misto nadrzky na ostrikovace mala?????,,staci par km poradnejma srackama a nebudes mit cim mejt okno
3l oproti puvodnim tusim 5l? sracky v africe nebudou, kdyz to bude male zpatky to muzu hodit vzdycky

namontovany 4 bodove bezpecnostni pasy, nahradni altik do motoroveho prostoru
Přílohy
IMG_0411.JPG
IMG_0412.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3515
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Intercontinental Rally 2014

#57 Příspěvek od Benjamin » 24 pro 2013 19:59

Ajé už zase z toho dělá auto, teda dokonce i závoďák :nech :P :yes
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#58 Příspěvek od Miky_CZ » 24 pro 2013 20:34

seznam veci co delal peslik:

loziska, gufera ve vsech kolech
loziska rejdove koule
spatne loziska v diferacich, serizeni diferaku, vymena gufer
nove kardanove krize
nove brzdove desticky
repas rozvodovky
repas prevodovky, loziska, gufera, synchrony atd
HD spojka
HD spojková páka
ložisko na klice
rozvody
vodní pumpa
HD plechové těsnění pod hlavou
nová hlava válců
oleje komplet

urcite jsem na neco zapomel nebot ten papir sem nekde vytratil v hospode :grin:
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Intercontinental Rally 2014

#59 Příspěvek od Miky_CZ » 25 pro 2013 13:40

vymena prednich tlumicu, dorazy, kontrola vůlí atd
Přílohy
IMG_0414.JPG
IMG_0413.JPG
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
will.26
Příspěvky: 1669
Registrován: 21 dub 2009 15:18

Re: Intercontinental Rally 2014

#60 Příspěvek od will.26 » 25 pro 2013 19:48

ještě že ti vychazí počasí :Pohoda:

Odpovědět