Stavime na maratony nove auto, takze jsme dospeli k tomu, ze tohle uz za nas jezdit nebude.
Je v tom celkem pekne udelany ram, tak je mi lito to vyhodit do srotu.
Kazdopadne bude bez motoru a prevodovek a tlumicu, ty se stehuji do meho 2door.
Muzu misto toho nabidnout 2,5VM a manualem i s pridavkou.
Nebo pujde po dilech.
Ale tam krome naprav a pz blatniku neni nic pouzitelneho na civilni auto.
Cenovka jak za auto tak za dily dohoda.
P: RRC offroadmaraton
Moderátor: stan
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
P: RRC offroadmaraton
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: P: RRC offroadmaraton
Než to celý vyhodíš, tak já bych si z toho vzal ten rám a zkusil ho nařezat a zase nasvařovat do d2 Z čeho to je? Jako jestli se to dá normálně svařovat.
- macejky1
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: RRC offroadmaraton
Milý napiš sem tu cenu za celek bez motoru atd. Taky o něm přemýšlím.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: RRC offroadmaraton
vsem odpovim v poradi, jak jste sem prispeli. Mam ted blazinec. tak chvilicku strpeni.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: RRC offroadmaraton
Tak jsem se k tomu rozhybal.
Pomalu z toho vyklizim dily a o vikendu bych z toho chtel vyskubnout motor atd co potrebuji do 2-doora.
Ochranny ram je vyraben dle specifikaci fia. Takze sedi prumery trubek, jsou to bezesve trubky tazene za studena. Sedi i provedeni.
Kastle je tak primerene classicovi shnila. ruzne jsou v ni vyvrtane ci vyrezane diry jak bylo potreba. Na renovaci to urcite neni. A byla by opravdu hola, dvere atd tam necham ale zamky, klicky, atd se mi hodi. Taky z toho potrebuju celni okno.
Nosny ram auta vypada celkem zdrave ale je vzadu tukly.
A Asi bych z nej potreboval drzaky pro V8 motor. Pokud nejsou stejne s VM drzaky.
Tento celek ochranny ram, ram a kastle ma ve srote dneska cenu tak 5000Kč. To bych za to chtěl.
Můžu to nechat na nápravách ať to naložíme a pak na vozíku z toho ty nápravy sundáme. Takto vrakuju freečka.
Pokud o to někdo máte zájem tak do víkendu dejte vědět, pak jde pod kudlu.
Pomalu z toho vyklizim dily a o vikendu bych z toho chtel vyskubnout motor atd co potrebuji do 2-doora.
Ochranny ram je vyraben dle specifikaci fia. Takze sedi prumery trubek, jsou to bezesve trubky tazene za studena. Sedi i provedeni.
Kastle je tak primerene classicovi shnila. ruzne jsou v ni vyvrtane ci vyrezane diry jak bylo potreba. Na renovaci to urcite neni. A byla by opravdu hola, dvere atd tam necham ale zamky, klicky, atd se mi hodi. Taky z toho potrebuju celni okno.
Nosny ram auta vypada celkem zdrave ale je vzadu tukly.
A Asi bych z nej potreboval drzaky pro V8 motor. Pokud nejsou stejne s VM drzaky.
Tento celek ochranny ram, ram a kastle ma ve srote dneska cenu tak 5000Kč. To bych za to chtěl.
Můžu to nechat na nápravách ať to naložíme a pak na vozíku z toho ty nápravy sundáme. Takto vrakuju freečka.
Pokud o to někdo máte zájem tak do víkendu dejte vědět, pak jde pod kudlu.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6477
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: P: RRC offroadmaraton
Já to pro svoji celkovou neschopnost vzdávám, jako ten vnitřní rám bych si vzal, kdyby byl ve vedlejší vesnici, i nějakou tisicovku bych ti dal, ale v teto době s mojim vytizenim není reálné, že bych strávil výletem po vlastech českých dva dny. Tak děkuji za brouka v hlavě, ale odstupuji ze soutěže.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: P: RRC offroadmaraton
Hanys:
pokud se o celek nikdo neprihlasi, vysroubuji ten ochranny ram a zatim tady uschovam. Ten je fakt skoda davat do srotu. Takze tady bude cekat dokud nebude treba jihlava.
pokud se o celek nikdo neprihlasi, vysroubuji ten ochranny ram a zatim tady uschovam. Ten je fakt skoda davat do srotu. Takze tady bude cekat dokud nebude treba jihlava.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál