Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
-
xxx
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: D3 ex, D4
- Bydliště: Severní Morava
#21
Příspěvek
od xxx » 01 pro 2020 16:20
Amon píše: ↑01 pro 2020 16:02
STK to urcite neprojde, protoze tomu chybi ta rezerva

auto je to hezky, o tom zadna. Ale pokud nepujdou zapsat vsechny upravy, tak je pro bezny provoz nepouzitelne
rezerva ve výbavě není povinná

-
Amon
- Příspěvky: 486
- Registrován: 02 srp 2016 18:34
- tel.: 728316532
- auto: RR P38
- Bydliště: Plzeň, Litoměřice
#22
Příspěvek
od Amon » 01 pro 2020 16:48
xxx píše: ↑01 pro 2020 16:20
Amon píše: ↑01 pro 2020 16:02
STK to urcite neprojde, protoze tomu chybi ta rezerva

auto je to hezky, o tom zadna. Ale pokud nepujdou zapsat vsechny upravy, tak je pro bezny provoz nepouzitelne
rezerva ve výbavě není povinná
Pak ale musis mit nejakou homologovanou sadu s lepidlem, ktery pres kompresor nazenes do pichleho kola, ne? Meli jsme to takhle na jednom aute... po me teda na STK chteli vzdycky videt rezervu
-
miro282
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30 lis 2020 08:37
- tel.: 00421905990058
#23
Příspěvek
od miro282 » 01 pro 2020 18:10
Amon píše: ↑01 pro 2020 16:48
xxx píše: ↑01 pro 2020 16:20
rezerva ve výbavě není povinná
Pak ale musis mit nejakou homologovanou sadu s lepidlem, ktery pres kompresor nazenes do pichleho kola, ne? Meli jsme to takhle na jednom aute... po me teda na STK chteli vzdycky videt rezervu
Stačí iba sada na lepenie s kompresorom,korá stojí 35eur a všetky úpravy sa zapíšu pred prihlasovaním na STK ako na Slovensku,tak aj v Čechách.Už som jedno takéto upravené auto predal do ČR a všetky úpravy mu napísali a nebol s tým žiadny problém.
-
miro282
- Příspěvky: 8
- Registrován: 30 lis 2020 08:37
- tel.: 00421905990058
#24
Příspěvek
od miro282 » 02 pro 2020 09:58
Luboš M. píše: ↑01 pro 2020 11:32
A promiň za rejpání, ale pokud tam byla udělaná uprava v hodnotě 15 tis tak se trochu rozepiš co je tam za tlumiče, jaký naviják...výrobce ramen. Na fotce je vidět pouze tlumič řízení Britpart

.
Uprava výkonu jak? Jiné Turbo, intercoler? Nemusíš psát že Tdi je spolehlivé a nemá elektroniku, to je známá věc.
Za mě největší palec dolů je ta rampa, navrtaná přímo do střechy
Pre pochybovanie o vysokej cene úpravy som urobil zoznam investovaných doplnkov na toto konkrétne auto zo stránky
www.litep4x4.cz v cene 8056eur(neboli tam v ponuke ARB uzávierky diferenciálov ktoré sú drahšie oproti tým čo ponúkajú)-ešte k tomu treba pripočítať prácu mechanikov,turbo,pneumatiky Maxiss Trepador Bias v tomto rozmere stoja 1680eur bez montáže,zapojenie elektroinštalácie,klampiarske úpravy blatníkov,prerobenie celého interiéru a profesionálne prelakovanie kompletného auta,takže bolo to určite cca 20000eur.
-
Přílohy
-

-
Mailen
- Příspěvky: 72
- Registrován: 23 říj 2018 09:24
- tel.: 608403899
- auto: Free 1 TD4 2006
- Bydliště: Třinec
#25
Příspěvek
od Mailen » 02 pro 2020 21:48

ta cena je naprosto šílená....
-
gibson
- Příspěvky: 3193
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
#26
Příspěvek
od gibson » 03 pro 2020 09:41
auto na fotkach velmi pekne...
no ked to ma pevnostne klby tak to je urcite dolezitejsia informacia ako ze te nema dpf aspon tutp pre forum
zjednodus inzerat a mozno sa niekto chytne - skus doplnit pevnostne veci, aky to ma navijak a ci je to spomalene na prevodoch a ako je dvihnuty vykon
jo a celkom tomu chybaju tie prahy
