Klepání TD5
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Klepání TD5
Dnes se mi přihodila taková věc.
Auto celý den bezproblémů v provozu.Přijedu domu,vypnu motor,za 2 hodiny motor opět natočím.Start bez problémů a prvních 5 sekund běžný chod.A najednou mlácení jako kdyby klepal ventyl. Takže jsem hned motor vypnul a zkontroloval olej.Olej byl OK.No nic opakuju start.Opět chytne hned,běží bez chvění na všechny válce,ale teď mlátí už od startu,.Takže výko ventilů dolů,kontrola všeho možného,ale bez úspěchu.Takže to mám natočené a šroubovákem poslouchám odkud to jde. Zdá se že to jde od prvního válce.Nejvíce je to slyšet na trubce která vede z hlavy a maže vývěvu.Že by vstřik???Po odpojení konektoru na vstřiku motor změní chod.Po připojení konektoru jde motor zase na 5 válců.Říkám si,risknu to a zkusím přidat plyn.Klepání jde s otáčkama a motor jde do otáček normálně.Takle to zkouším asi 15x a už jsem v beznaději.No a na po 16nácté nastartuju,párkrát to protůruju a klapání zmizí,pak 2x klepne,zmizí,klepne a pak zmizí a je pryč.Zkouším to nechat a několikrát nastartovat,protůrovat a nikde nic.Zkrátka jak to přišlo tak to odešlo.
Otázka zní: může klepat vstřik tak jako např. zadřený hydroštel?
Budu rád za každej názor,protože chci jet Diskoškou na dovolenou a nerad bych to tam někde řešil.
Auto celý den bezproblémů v provozu.Přijedu domu,vypnu motor,za 2 hodiny motor opět natočím.Start bez problémů a prvních 5 sekund běžný chod.A najednou mlácení jako kdyby klepal ventyl. Takže jsem hned motor vypnul a zkontroloval olej.Olej byl OK.No nic opakuju start.Opět chytne hned,běží bez chvění na všechny válce,ale teď mlátí už od startu,.Takže výko ventilů dolů,kontrola všeho možného,ale bez úspěchu.Takže to mám natočené a šroubovákem poslouchám odkud to jde. Zdá se že to jde od prvního válce.Nejvíce je to slyšet na trubce která vede z hlavy a maže vývěvu.Že by vstřik???Po odpojení konektoru na vstřiku motor změní chod.Po připojení konektoru jde motor zase na 5 válců.Říkám si,risknu to a zkusím přidat plyn.Klepání jde s otáčkama a motor jde do otáček normálně.Takle to zkouším asi 15x a už jsem v beznaději.No a na po 16nácté nastartuju,párkrát to protůruju a klapání zmizí,pak 2x klepne,zmizí,klepne a pak zmizí a je pryč.Zkouším to nechat a několikrát nastartovat,protůrovat a nikde nic.Zkrátka jak to přišlo tak to odešlo.
Otázka zní: může klepat vstřik tak jako např. zadřený hydroštel?
Budu rád za každej názor,protože chci jet Diskoškou na dovolenou a nerad bych to tam někde řešil.
Naposledy upravil(a) libovka dne 24 kvě 2010 21:01, celkem upraveno 1 x.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
Prostě je to samoopravitelný
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Klepání TD5
mě to rachtá taky,a ještě hulí jak blázen tak čekám,kterej vstřik propálí válec, ALE vezmu verva naftu na Benzíně a je klid ,nerachtá,nekouří
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
Rachtá? Mně to klepe jako ventil kterej má velkou vůli - zadřene hydroštel.Lancik píše:mě to rachtá taky,a ještě hulí jak blázen tak čekám,kterej vstřik propálí válec, ALE vezmu verva naftu na Benzíně a je klid ,nerachtá,nekouří
Re: Klepání TD5
Klepání se těžko popisuje... nicméně klepání v mém motoru nezpůsobil vstřik ani vadný hydroštel, jak jsem si původně myslel, ale nízký tlak mazacího oleje. Prostě se čas od času klepání ozvalo, a jak se objevilo tak zase zmizelo. Někdy za studena po nastartování, jindy za jízdy při větších otáčkách. A na příčinu se přišlo až když jednoho rána kontrolka mazání zhasla asi až po 30 vteřinách. Po výměně olejového čerpadla je po problému. A podotýkám , že nebyl uvolněný šroub poháněcího kolečka. Čerpadlo bylo jen vyběhané a nedávalo dostatečný tlak, tak aby se plnily olejem všechny hydroštely. Ale proč jen občas na to jsem nepřišel. Držím palce při hledání.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
Nejvíc to klepání bylo slyšet,na vstupu nafty do hlavy.Přišlo mi jako by zůstal vstřik pootevřenej a při zapálení směsi to střelilo do toho vstřiku.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
Sundej řemen a nech běžet motor bez těch přídavnejch bazmeků.... je to jasny...MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
Díky za radu,ale příslušenství to nedělá. Typuju to na vstřik na prvním válci.Miloš II píše:Sundej řemen a nech běžet motor bez těch přídavnejch bazmeků.... je to jasny...MilošII
-
- Příspěvky: 14938
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Klepání TD5
A co diagnostika? Neříká něco? Ono to teda hlavně pozná elektrické závady, ale může to souviset.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Klepání TD5
hlavne to nenech plavat, vyres to, ne jako, ze to zmizi samo. to je blbost
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
Na diagnostice jsem nebyl.Ale jak jsem psal.Tak jak se to objevilo tak to zmizelo. Fakt to jen klepalo,ale na chodu motoru se nic nezměnilo.Pouze se motor lehce zachvěl ve chvíli kdy se to objevilo a pak ve chvíli kdy to zmizelo.MadTom píše:A co diagnostika? Neříká něco? Ono to teda hlavně pozná elektrické závady, ale může to souviset.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
No já bych rád,ale co mám řešit když to ted nic nedělá.Stavros píše:hlavne to nenech plavat, vyres to, ne jako, ze to zmizi samo. to je blbost
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
nejezdil v náklonu? naftu kupuješ furt stejnou? neuvařil jsi to někde?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
V náklonu nejezdím.Neuvařil jsem to.Naftu beru furt stejnou jen jsem do ní nalil čistič vstřiků od L.Moly tak mě napadlo jestli se tam nemohlo něco uvolnit co by ten vsřik nechalo pootevřenej.Podle mě to byl na 99% vstřik.Měl jsem sundaný ventildekl a ventily choděj normálně,motor maže taky normálně.
Jednou se mi stalo že se prostřelilo těsnění pod hlavou mezi válcema a mlátilo to,že jsem myslel,že je to vylágrovaný.
Jednou se mi stalo že se prostřelilo těsnění pod hlavou mezi válcema a mlátilo to,že jsem myslel,že je to vylágrovaný.
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
Mě se taky jednou prostřelilo těsnění mezi válci, ale to klepalo pořád a čím dál víc.
S největší pravdě podobností to bude to čistidlo na naftu.
S největší pravdě podobností to bude to čistidlo na naftu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
Tady tak nejde o příslušenství, ale oddělení přídavných zvuků od motoru...Něco podobnýho jsem řešil nedávno klepání jsem měl taky ze předu motoru typoval jsem to na vytahný rozvodový řetěz, ale po sundání řemenu klepání zmizelo...Takže motorem to nebylo...libovka píše:Díky za radu,ale příslušenství to nedělá. Typuju to na vstřik na prvním válci.Miloš II píše:Sundej řemen a nech běžet motor bez těch přídavnejch bazmeků.... je to jasny...MilošII
Kukni se na tohle http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 335a39c5d0" onclick="window.open(this.href);return false; První příznak že je to špatný je, že samonapínací kladka na altíku není při běhu v klidu. Drůhý příznak je vůle na řemenici..ta se skládá ze dvou kovových dílů a tyto jsou spojeny gumou v mém případě byla tato guma tak utahaná, že kovové části řemenice se při chodu motoru dotýkaly a odtud byly tyto cvakavé zvuky... okem se to nepozná v podstatě rukou jenom měkkost nebo tvrdost gumy mezi kovovými díly. MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 11 bře 2010 14:22
- tel.: 731172109
- auto: land rover discovery
- Bydliště: teplice
Re: Klepání TD5
cus me to take klepalo a pak jsem repasoval vstriky jeden byl v haji a aj pist jsem mnel propaleny, bacha na to.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klepání TD5
Může o být i vstřikem, ale na to stačí NANOCOM ten ti ukáže kterej vstřik je vadnej..viz, tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 5%A1enosti" onclick="window.open(this.href);return false; MilošII325 ix píše:cus me to take klepalo a pak jsem repasoval vstriky jeden byl v haji a aj pist jsem mnel propaleny, bacha na to.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Klepání TD5
V tom odkazu jsem o vstřiku nic nenašel.Miloš II píše:Může o být i vstřikem, ale na to stačí NANOCOM ten ti ukáže kterej vstřik je vadnej..viz, tu http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 5%A1enosti" onclick="window.open(this.href);return false; MilošII325 ix píše:cus me to take klepalo a pak jsem repasoval vstriky jeden byl v haji a aj pist jsem mnel propaleny, bacha na to.
Re: Klepání TD5
jdi na diagnostiku, ta ukazuje "dávku" a ta by měla být v určitém rozsahu, mě se to hýbe +/- 3 a jeden leze, pokud klepe, k 15ti, když vezmu špatnou naftu tak klidne 45, měřeno Atalem, za hodnoty neručím