gufero diferáku

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

gufero diferáku

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 15:46

dá se jednoduse vymenit gufero diferaku jak je kardan? Staci vymenit gufero nebo musim vylisovat aji lozisko
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: gufero diferáku

#2 Příspěvek od omar » 13 zář 2010 16:22

Jde vymnenit jenom gufero,je to prace na chvilku

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: gufero diferáku

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 16:25

omar píše:Jde vymnenit jenom gufero,je to prace na chvilku
muzes mi popsat aspon priblizne postup?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

omar
Příspěvky: 2715
Registrován: 15 črc 2008 21:30
tel.: 736769704
auto: Discovery TD5,F2
Bydliště: kousek od Nového Jičína

Re: gufero diferáku

#4 Příspěvek od omar » 13 zář 2010 16:43

Sundas kardan,pak budes potrebovat golu nejsem si jistej ale cca 30orech, povolis matku,sundas ju a pak sundas podlozku a pod nim je gufero jestli mne pamnet neklame

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: gufero diferáku

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 17:03

omar píše:Sundas kardan,pak budes potrebovat golu nejsem si jistej ale cca 30orech, povolis matku,sundas ju a pak sundas podlozku a pod nim je gufero jestli mne pamnet neklame
dik moc, to zni jednoduse
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: gufero diferáku

#6 Příspěvek od Rover » 13 zář 2010 19:46

Ještě vysunout unašeč, je lepší potom matku dát na lepidlo nebo mít novou...
Country boy...

Uživatelský avatar
horo
Příspěvky: 112
Registrován: 29 zář 2009 21:01
tel.: 603275951
auto: DiscoveryII

Re: gufero diferáku

#7 Příspěvek od horo » 13 zář 2010 20:18

Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: gufero diferáku

#8 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 20:21

horo píše:Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
sakra ja sem tusil naky problem:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2461
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: gufero diferáku

#9 Příspěvek od Hubert » 13 zář 2010 21:15

Miky_CZ píše:
horo píše:Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
sakra ja sem tusil naky problem:-(
Nebo si vyrobíš stahovák z trubky pásoviny a závitové tyče.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: gufero diferáku

#10 Příspěvek od Miky_CZ » 13 zář 2010 21:18

Hubert píše: Nebo si vyrobíš stahovák z trubky pásoviny a závitové tyče.
no uvidim jak to vypada az to sundam
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Peťánek
Příspěvky: 14
Registrován: 25 říj 2015 22:10

Re: gufero diferáku

#11 Příspěvek od Peťánek » 09 lis 2020 23:33

Zdravím,

Na kolik dotáhnout matku unašeče? Momenťákem nebo je na to jiný fígl, jak u některých aut. Samozřejmně se ptám, kvůli ložisku.

Díky

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1989
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: gufero diferáku

#12 Příspěvek od libovka » 10 lis 2020 21:48

Správně sis měl označit polohu matky než si ji povolil. Při utahování se nastavuje přepětí ložisek na hrušce.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: gufero diferáku

#13 Příspěvek od Kokesek » 10 lis 2020 21:49

Nejvetsi sranda je, ze presne tohle o oznaceni matice se pise i v origo manualu


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Peťánek
Příspěvky: 14
Registrován: 25 říj 2015 22:10

Re: gufero diferáku

#14 Příspěvek od Peťánek » 10 lis 2020 22:48

Říkal jsem si to, než jsem jí povolil, ale dával jsem jiný dif a unašeč nebyl, tak jsem dával z původního. To by mi tedy asi nic neřešilo. Tak anketa 1-10, kdy 1 je rukou a 10 je kolo u tahče, což? : )
Ten můj původní mi přišel pomerně dost dorvaný. Klidně bych řekl tak 8..

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1700
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: gufero diferáku

#15 Příspěvek od kupec18 » 11 lis 2020 09:29

Pokud mě pamět nezradila, tak je tam vymezovací kroužek mezi ložiskama, takže to mužeš dotáhnout klidně na 8. Předpětí drží ty kroužky.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: gufero diferáku

#16 Příspěvek od teslo » 12 lis 2020 23:32

Ak tam mas srob, tak 100Nm, ak tam mas maticu, tak 129Nm
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Odpovědět