Zvýšení podvozku D I.
Moderátor: Miky_CZ
Re: Zvýšení podvozku D I.
To je v tom takovej rozdíl mezi disco a def přídavkou?
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Zvýšení podvozku D I.
Rozdíl je asi tak že na 32" kolech to jede jak na origo 29" nebo 30"
Re: Zvýšení podvozku D I.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... _calc.html
s 1.4 prevodovkou ziskas nieco na sile ale stratis na maximalnej rychlosti. Resp. pri cestovnej 130km/h budes mat pri 32" kolesach o cca 200 otacok viac, ako by si mal pri originale. Alebo +-400 otacok viac ak by si pouzil 32" s origo prevodovkou. Na +- presnu kompenzaciu by si s 1.4 prevodovkou musel pouzit cca 34" kolesa.
s 1.4 prevodovkou ziskas nieco na sile ale stratis na maximalnej rychlosti. Resp. pri cestovnej 130km/h budes mat pri 32" kolesach o cca 200 otacok viac, ako by si mal pri originale. Alebo +-400 otacok viac ak by si pouzil 32" s origo prevodovkou. Na +- presnu kompenzaciu by si s 1.4 prevodovkou musel pouzit cca 34" kolesa.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Zvýšení podvozku D I.
Ahoj za mě- můj podvozek na Range Rover Classic (stejný podvozek s DI)
Celé auto: Pružiny- Britpard 5cm/ Tlumiče Trrafirma pro sport 5cm (auto bez stabilizátorů)
Zadní náprava: podložka ze silonu 3cm (na nápravě pod miskou pod pérem)
Snížený drzák tlumičů, Korekční ramena s konusy. Zdvojené držáky tlumičů dle fotky, originál držák tlumiče- přidány tlumiče ProComp 10cm. (dodáno kvůli Expediční zahrádce, auto bylo po silnici v zatáčkách vratké)
Přední náprava: korekční ramena a nastavitelná panhartka. Kardan HD 30 stupnů.
Disky a pneu: Plechové 7J-16 ET-25 pneu: 235/70R16 KM2 ( víc dát nemůžu s tím ET co mám by mi trhalo lemy blatníků) Možná by to sneslo 245/75R16 mám v plnu zkusit.
Celé auto: Pružiny- Britpard 5cm/ Tlumiče Trrafirma pro sport 5cm (auto bez stabilizátorů)
Zadní náprava: podložka ze silonu 3cm (na nápravě pod miskou pod pérem)
Snížený drzák tlumičů, Korekční ramena s konusy. Zdvojené držáky tlumičů dle fotky, originál držák tlumiče- přidány tlumiče ProComp 10cm. (dodáno kvůli Expediční zahrádce, auto bylo po silnici v zatáčkách vratké)
Přední náprava: korekční ramena a nastavitelná panhartka. Kardan HD 30 stupnů.
Disky a pneu: Plechové 7J-16 ET-25 pneu: 235/70R16 KM2 ( víc dát nemůžu s tím ET co mám by mi trhalo lemy blatníků) Možná by to sneslo 245/75R16 mám v plnu zkusit.
- Přílohy
-
- RRC držáky.png (95.39 KiB) Zobrazeno 9063 x
-
- RRC držáky.2.png (317.09 KiB) Zobrazeno 9063 x
-
- RRC držáky.3.jpg (33.39 KiB) Zobrazeno 9063 x
-
- 3.JPG (158.17 KiB) Zobrazeno 9063 x
-
- 4.JPG (154.98 KiB) Zobrazeno 9063 x
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Zvýšení podvozku D I.
Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Zvýšení podvozku D I.
Ty super gaz jsou jen irustrační foto a ProCom budu teprve dávat mám zadní nápravu v legu A Expediční zahrádku taky jsem trochu předběhlteslo píše:Mara, nejaky som zmateny...na cele auto pises, ze tlmice Terafirma, potom spominas Procompy a na fotkach su Britparty...tak teraz neviem
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Zvýšení podvozku D I.
Díky každá informace dobrá.
Na doporučení většiny to budu provádět podobně přeci jen je to můj první LR a vlastně vůbec první off a velice mě nadchl.
Původně sem jel koupit motorku a tohle se mi připletlo do cesty tak sem si udělal radost.
Na doporučení většiny to budu provádět podobně přeci jen je to můj první LR a vlastně vůbec první off a velice mě nadchl.
Původně sem jel koupit motorku a tohle se mi připletlo do cesty tak sem si udělal radost.
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: Zvýšení podvozku D I.
ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Zvýšení podvozku D I.
Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci.
Re: Zvýšení podvozku D I.
kubas píše:ta defacka pridavka..za me až od 255/85 a víš mel sem ji tam chvili a na 235/85/16 me to hodne nevyhovovala bylo to auto uplne jinde.. pokud motor slape tak na 235/85 bych nechal origo pridavku
Mira 101 píše:Tak,tak,tu přídavku bych řešil až poslední,kola do 90ti cm na pruměru v pohodě zvládá origo systém,trošku řešit udržbu at je vše v cajku a to auto umí neuvěřitelný věci.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Zvýšení podvozku D I.
Prošel jsem celé téma, ale přesto nenašel jasnou odpověď...
Když dám 2" lift sadu, např: Super Gaz +40mm, musím krom tlumičů a pružin řešit něco dalšího?
Někdo říká, prodloužené dorazy, někdo pak řeší problémy s křížky a korekční ramena / excentrické silentbloky, konusy proti vypadávání pružiny,...
Je jednoznačná odpověď?
Když dám 2" lift sadu, např: Super Gaz +40mm, musím krom tlumičů a pružin řešit něco dalšího?
Někdo říká, prodloužené dorazy, někdo pak řeší problémy s křížky a korekční ramena / excentrické silentbloky, konusy proti vypadávání pružiny,...
Je jednoznačná odpověď?
Re: Zvýšení podvozku D I.
Jednoznačná asi není, ono je to hodně o majiteli, někomu se třepe celé auto a je to pro něj v klidu a někomu to jedno zarezonuje a už to kuchá(třeba já).
Určitě bys měl udělat dorazy, nebo si alespon vyzkoušet jestli tlumiče dříve zatlačí na max. nebo se to opře o dorazy na rámu jak by to mělo být, jinak ti hrozí že si ty tlumiče zničíš.
Ale většinový názor je že při 5cm se nic moc více upravovat nemusí.
Jo ještě třeba zkontrolovat brzdové hadice, jestli nejsou kratké aby se neutrhly.
Určitě bys měl udělat dorazy, nebo si alespon vyzkoušet jestli tlumiče dříve zatlačí na max. nebo se to opře o dorazy na rámu jak by to mělo být, jinak ti hrozí že si ty tlumiče zničíš.
Ale většinový názor je že při 5cm se nic moc více upravovat nemusí.
Jo ještě třeba zkontrolovat brzdové hadice, jestli nejsou kratké aby se neutrhly.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Zvýšení podvozku D I.
Ahoj,jak píše Kupec,někomu to vibruje a musí tunit dál někdo jezdí...,píšeš +40 to nejsou ani dva palce,každopádně aspoň dorazy delší a podložit zadní stabík jestli tam je,mělo by to fungovat,možná časem brzdový hadičky a ty zadní konusy......
- pojir
- Příspěvky: 2550
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení podvozku D I.
Ja jsem mel na D1 prakticky jenom samotny +2" (tedy ~50-55mm) kit od britpartu. Byly tam jen pruziny, tlumice a dorazy. Na zadnich miskach byly misto konusu navarene kousky pasoviny, aby pruzina pri vykrizeni zalezla zpet do misky. Zadni stabik vyndany. Kardany, ramena, brzdove hadice puvodni. Fungovalo to dobre, vibrace co by s tim souvisely jsem nepozoroval...
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Zvýšení podvozku D I.
Zdravím Vás páni ...
aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy Ďakujem za zdieľané poznatky
aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy Ďakujem za zdieľané poznatky
- DjALF
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení podvozku D I.
Já měl dobrou zkušenost v kombinaci - žluty pružiny britpart a tlumiče DeCarbon , oboje +2", delší brzdový hadičky, vzadu dislokační konusy, a ještě jsem musel vzadu seříznout blatník - pneu 235/85 r16. V předu pevnosťák s navijákem a vzadu pevnosťák, pev. prahy.1vaso1 píše: ↑03 kvě 2018 23:30 Zdravím Vás páni ...
aká je k dnešnému dňu overená kombinácia 2" liftu na DI ? určenie, viac na cestovanie do menej prístupných miest ako ťažký OFFROAD ... môžeme to volať malé expedície (5000 km), vozidlo je momentálne séria no mám na sklade už nové BFG AT 235/85 R16, rátam s body liftom +1" prípadne + 2", vozidlo chcem patrične naložiť výbavou + plánujem predný/zadný navijak a rád by som aj pevnostné nárazníky, záhradku + stan, samozrejme ochrana podvozku... osádka max dva kúsky (Homo sapiens sapiens)... má niekto prehľad ? uvažoval som nad kombináciou Koni Heavy Track Shock Absorber 2" + terrafirma springs MEDIUM prípadne HIGH LOAD ... (vozidlo nenastrojím hneď ale postupne to tam bude pribúdať). aké máte postrehy Ďakujem za zdieľané poznatky
A fungovalo to super
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: Zvýšení podvozku D I.
Tak pružiny britpart su len +40mm (akú záťažovú triedu si mal?) A tlmiče čo spomínaš som nenašiel ... Hmm
- DjALF
- Příspěvky: 1805
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení podvozku D I.
Už je to hodně dávno tak podrobnosti nevím, ale fungovalo to. Kupoval jsem na Paddock Spares a bylo u toho +2". Bral jsem verzi HD
Jinak ty tlumiče jsem narychlo našel tady http://www.trekk-4x4.be/538-delphi-de-carbon
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Re: Zvýšení podvozku D I.
Tak cenovky sú tam teda "dosť" dobré je to v Belgicku a nedoručujú ani CZ ani SK ... žiadne iné návrhy ? skúsenosti ?
Re: Zvýšení podvozku D I.
nikto už nejazdí DI ? či jazdí tak silno, že nemá čas sa podeliť a svoj "setup"