A je tam olej co tam patří? Takhle se mi to zdá, že má jinou hustotu = po zahřátí hustota OK. Jen zkoušímcico píše: ↑15 čer 2021 22:06 Zdravim.Mam D3,r.v.2006,automat. Najazdenych ma 293xxx km.Ked je auto odstavene a vychladnu prevadzkove kvapaliny, tak pri rozjazde motor huci,ide do cca 1700 otacok. Podoba sa to na preklzovanie pri manualnej prevodovke. Prevodovka preradi na 2, potom 3 a potom vsetko funguje normalne.Olej aj filter boli menene pre tieto priznaky,ale nepomohlo.Prevodovka bola na diagnostike v servise ZF prevodoviek,pricom bola vylucena elektronicka zavada. Pri zohriatych kvapalinach to nerobi. Otacky nekolisu,vibracie nie su. Nema prosim Vas niekto podobnu skusenost? Nemate nejaky radu, kde hladat chybu? Dakujem.
Problém automat Discovery 3, 2005
Moderátor: Miky_CZ
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
- PEPO
- Příspěvky: 749
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Ja si myslím že je bežné že ked je olej studený tak automaticky preraduje až pri vyšších otáčkach až pokial sa nezohreje..A správa sa to ako by preklzovala spojka...
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Olej tam je ATF TOP TEC 1800, výrobca Liqui Moly. Ak bolo pred výmenou oleja v prevodovke málo oleja (mechanik tvrdil, že vytieklo 6, nalial 7, preplach nerobil), mohli sa zlepiť lamely?
- Hubert
- Příspěvky: 2462
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Ty otáčky motoru určitě nesouvisí s převodovkou. Tam bych začal že bych vyměnil filtr nafty. To co popisuješ je vlastnost převodoky když je studená běží ve skluzu a začne zamykat až má olej určitou teplotu.cico píše: ↑15 čer 2021 22:06 Zdravim.Mam D3,r.v.2006,automat. Najazdenych ma 293xxx km.Ked je auto odstavene a vychladnu prevadzkove kvapaliny, tak pri rozjazde motor huci,ide do cca 1700 otacok. Podoba sa to na preklzovanie pri manualnej prevodovke. Prevodovka preradi na 2, potom 3 a potom vsetko funguje normalne.Olej aj filter boli menene pre tieto priznaky,ale nepomohlo.Prevodovka bola na diagnostike v servise ZF prevodoviek,pricom bola vylucena elektronicka zavada. Pri zohriatych kvapalinach to nerobi. Otacky nekolisu,vibracie nie su. Nema prosim Vas niekto podobnu skusenost? Nemate nejaky radu, kde hladat chybu? Dakujem.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.