To je snad jasný.....Stavros píše: D3 a je to super univerzalni auto
Problém automat Discovery 3, 2005
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Mám další poznatky ohledně cukání a kolísání otáček v kopci.
Hodně pomohlo také DieselPower forum kde jsem se dočetl že závada je opravdu v měniči a po pár telefonátech jsem se tímto ještě ujistil. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 11&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Proběhla koupě měniče 17.000,- a samotná výměna při které se rozebírá snad uplně všechno od výfuku počínaje až po startér .
Na starém díle nebylo žádné zjevné opotřebení a závada je opravdu uvnitř měniče. Předchozí výměna oleje trochu pomohla a auto se na cca 2000km trochu sebralo a fungovalo. Nyní jsem musel olej udělal znova pro klid duše.
Starý měnič se musí povolit přes okénko za starterem, který ovšem nejde uplně ven kvůli držáku motoru a tak je to opravdu náročná laborace. To samé je kumšt dostat se k dorním šroubům od převodovky.
Nicméně vše se povedlo jářku za cenu 29.500.- včetně práce a nového oleje do rozvodovky a převodovky.
Disco jede a řadí sametově , a spotřeba o 1l-
Hodně pomohlo také DieselPower forum kde jsem se dočetl že závada je opravdu v měniči a po pár telefonátech jsem se tímto ještě ujistil. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 11&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Proběhla koupě měniče 17.000,- a samotná výměna při které se rozebírá snad uplně všechno od výfuku počínaje až po startér .
Na starém díle nebylo žádné zjevné opotřebení a závada je opravdu uvnitř měniče. Předchozí výměna oleje trochu pomohla a auto se na cca 2000km trochu sebralo a fungovalo. Nyní jsem musel olej udělal znova pro klid duše.
Starý měnič se musí povolit přes okénko za starterem, který ovšem nejde uplně ven kvůli držáku motoru a tak je to opravdu náročná laborace. To samé je kumšt dostat se k dorním šroubům od převodovky.
Nicméně vše se povedlo jářku za cenu 29.500.- včetně práce a nového oleje do rozvodovky a převodovky.
Disco jede a řadí sametově , a spotřeba o 1l-
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Mám problém s automatem, podle pozorování při 3 rychlostním stupni a otáčkami mezi 1600-2000 a přidání plynu, nebo jízdě do kopce začne auto citelně škubat. Řeším to přidáním nebo ubráním. Taky když zařadím nějakou rychlost a přidám plyn, tak otáčky mění +/- 200ot dřív než auto začne zrychlovat.
Jedná se mi o to, jestli má cenu zkusit měnit olej v automatu, nebo je to něco horšího
Jedná se mi o to, jestli má cenu zkusit měnit olej v automatu, nebo je to něco horšího
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Je to škubání a nebo vybrace? Je tam dost oleje?jakub.x píše:Mám problém s automatem, podle pozorování při 3 rychlostním stupni a otáčkami mezi 1600-2000 a přidání plynu, nebo jízdě do kopce začne auto citelně škubat. Řeším to přidáním nebo ubráním. Taky když zařadím nějakou rychlost a přidám plyn, tak otáčky mění +/- 200ot dřív než auto začne zrychlovat.
Jedná se mi o to, jestli má cenu zkusit měnit olej v automatu, nebo je to něco horšího
Kolik máš najeto?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Spíše škubání (zabírá to přerušovaně), najeto je 260 000, oleje to dost, ale byl měněný ve 160 000.Luboš M. píše:Je to škubání a nebo vybrace? Je tam dost oleje?jakub.x píše:Mám problém s automatem, podle pozorování při 3 rychlostním stupni a otáčkami mezi 1600-2000 a přidání plynu, nebo jízdě do kopce začne auto citelně škubat. Řeším to přidáním nebo ubráním. Taky když zařadím nějakou rychlost a přidám plyn, tak otáčky mění +/- 200ot dřív než auto začne zrychlovat.
Jedná se mi o to, jestli má cenu zkusit měnit olej v automatu, nebo je to něco horšího
Kolik máš najeto?
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
V 90.000km jsme u Eliotta z automatu u me byvale D3 nemohli bez zahrati olej vubec dostat. A i po zahrati okruzni jizdou kolem Budejovic sotva vytekl. Na nasledne proplachnuti prevodovky a odstraneni tech cernych sracek padlo skoro 7 litru oleje navic. Takze na vymenu celkem 15.5 litru ATF... nedovedu si predstavit, jak by to vypadalo, kdybych to vymenil az na intervalu od LR. Prevodovka s novym olejem samozrejme zacala fungovat rapidne lip.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Luboš M.
- Příspěvky: 3301
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
To bych nejprve udělal ten olej ale jak se již psalo, výměnu je třeba udělat na víckrát aspoň 10L oleje a nezapomenout na tu vanu, ve které je filtr.
....určitě jízdou řádně prohřát před vypuštěním.
....určitě jízdou řádně prohřát před vypuštěním.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Spíše škubání (zabírá to přerušovaně)jakub.x píše:Je to škubání a nebo vybrace? Je tam dost oleje?Luboš M. píše:Mám problém s automatem, podle pozorování při 3 rychlostním stupni a otáčkami mezi 1600-2000 a přidání plynu, nebo jízdě do kopce začne auto citelně škubat. Řeším to přidáním nebo ubráním. Taky když zařadím nějakou rychlost a přidám plyn, tak otáčky mění +/- 200ot dřív než auto začne zrychlovat.
Jedná se mi o to, jestli má cenu zkusit měnit olej v automatu, nebo je to něco horšího
Kolik máš najeto?
Oprava - olej byl měněný před 2 roky při 210 000km, ale podle faktury bylo měněno jen 6l oleje.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Na výměnu oleje v převodovce je dobře najít servis, kde na to mají mašinu. Napojí se na hadici k chladiči oleje a by-pasem odebírá starý olej - ve skleněném oku je vidět ten humus - a zároveň dodává nový. Do čistého oleje spotřebuje cca 17- 18 litrů. A pak je to teprve OK
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
A kdy mění filtr?merlin píše:Na výměnu oleje v převodovce je dobře najít servis, kde na to mají mašinu. Napojí se na hadici k chladiči oleje a by-pasem odebírá starý olej - ve skleněném oku je vidět ten humus - a zároveň dodává nový. Do čistého oleje spotřebuje cca 17- 18 litrů. A pak je to teprve OK
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Samozřejmě před
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
To ovšem znamená, že ho hned zaserou tím špinavým olejemmerlin píše:Samozřejmě před
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
A jak to dopadne když vypustíš těch par litrů z vany při výměně filtru?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Jde mi o to, že pokud měníš filtr před proplachem, tak už je jedno, jestli to měníš tou mašinou, nebo ne.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
No to ne, princip je, ze novy olej vytlačí starý a ten se nevrací do skříně, ale do mašiny a z mašiny jde novej do skříně a filtr nezasereš
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Tak najprv preplach so starym filtrom a potom nasadit novy a naliat cerstvy .
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Helou,
tak jak jsem čerpal od vás, tak taky přidám zkušenost. Pořídil jsem D3 2008 s 200 tis. najeto. 2,7 D v automatu. Koupě přímo od 1. majitele se serviskou. Otázkou je jak moc dobře byla serviska vedená, protože má výpadky v km. Ježděno ženou s dětmi. Nikdy neviděla terén. Taková asfaltová leštěnka. Jestli má někde zářez, tak je to z kauflandu.
No nicméně když jsme Diskárnu projížděli, tak byla studená. Na těch pár kilometrech se chovala skvěle, řadila sametově. Motor už po výměně za funglovku s najetými 100 tis. km.
Jenže na těch pár km zkušební jízdy se sotva zahřeje voda natož olej. Při odjezdu od prodávajícího jsem zaregistroval vibrace. Ale jen v určitých otáčkách. Myslel jsem že to k LR patří. Byl jsem tedy upozorněný majitelem, že je potřeba časem (tak za 60 tis.) vyměnit olej v převodovce. Jezdím s tím měsíc a vypozoroval jsem, že to zachvění je jen v 1500 ot. Na zařazené D je to akorát 1500 ot při 50 km/h (město) a 90 (mimo město). Tákže nejprve jsem to řešil přidáním. Zas tolik bodů nemám, tak jsem se naučil řadit SPORT. Podkopne se kvalt a drži ve městě při padesátce kolem 2100 ot. Při devadesátce jsem si musel pomoci sekvencí. Horší to bylo vysvětlit ženě.. Nejprve jsem jí dal přečíst 354 stránek návodu a rychle začal řešit co s tím. No četl jsem všechny vaše příspěvky a prošel britské forum.
Často je řeč o výměně oleje nebo o výměně hydroměniče. Vyměnili jsme tedy olej v diferácích (předek, zadek), v rozvodovce, v automatu vč. vany s filtrem. Žádná divočina se nekonala. Oleje při vypouštění relativně čisté. Cenovka kolem 13 tis. vč práce. No výsledek je prozatím dobrý. Řekl bych že je jízda tišší a vibrace se v 1500 ot. úplně ztratili. Řadí jak za mlada. Tak snad to bylo jen olejem.
Píšu to sem pro další vykulený novomajitele vysnění Diskárny. Je to skvelé auto a (ale) dál zůstane rodinnou leštěnkou, která se koukne tak na Korsiku. Dnes jsem v té dílně viděl pohřební ústav motorů z LR. Všechny mrtví na klice. Moc si tím hlavu nelámu, prostě buď to ten motor dá nebo ne. Nicméně ten vyměněný motor je o pět let mladší (r.v. 2013). Tak snad se angláni zamysleli a něco pro ty kliky udělali.. good luck všem
Ještě poznámka: Děkuji Rudovi který mě auto prodával, seriozní fajn jednání. To že netušil že to třeba vibruje je pravděpodobně tím, že prostě ženský které to říděj nic neřeší. Té mé vysvětlit že "zda cítí ty vibrace" tak to bylo marný. Mluvím pořád o automatu..
Dorfik
tak jak jsem čerpal od vás, tak taky přidám zkušenost. Pořídil jsem D3 2008 s 200 tis. najeto. 2,7 D v automatu. Koupě přímo od 1. majitele se serviskou. Otázkou je jak moc dobře byla serviska vedená, protože má výpadky v km. Ježděno ženou s dětmi. Nikdy neviděla terén. Taková asfaltová leštěnka. Jestli má někde zářez, tak je to z kauflandu.
No nicméně když jsme Diskárnu projížděli, tak byla studená. Na těch pár kilometrech se chovala skvěle, řadila sametově. Motor už po výměně za funglovku s najetými 100 tis. km.
Jenže na těch pár km zkušební jízdy se sotva zahřeje voda natož olej. Při odjezdu od prodávajícího jsem zaregistroval vibrace. Ale jen v určitých otáčkách. Myslel jsem že to k LR patří. Byl jsem tedy upozorněný majitelem, že je potřeba časem (tak za 60 tis.) vyměnit olej v převodovce. Jezdím s tím měsíc a vypozoroval jsem, že to zachvění je jen v 1500 ot. Na zařazené D je to akorát 1500 ot při 50 km/h (město) a 90 (mimo město). Tákže nejprve jsem to řešil přidáním. Zas tolik bodů nemám, tak jsem se naučil řadit SPORT. Podkopne se kvalt a drži ve městě při padesátce kolem 2100 ot. Při devadesátce jsem si musel pomoci sekvencí. Horší to bylo vysvětlit ženě.. Nejprve jsem jí dal přečíst 354 stránek návodu a rychle začal řešit co s tím. No četl jsem všechny vaše příspěvky a prošel britské forum.
Často je řeč o výměně oleje nebo o výměně hydroměniče. Vyměnili jsme tedy olej v diferácích (předek, zadek), v rozvodovce, v automatu vč. vany s filtrem. Žádná divočina se nekonala. Oleje při vypouštění relativně čisté. Cenovka kolem 13 tis. vč práce. No výsledek je prozatím dobrý. Řekl bych že je jízda tišší a vibrace se v 1500 ot. úplně ztratili. Řadí jak za mlada. Tak snad to bylo jen olejem.
Píšu to sem pro další vykulený novomajitele vysnění Diskárny. Je to skvelé auto a (ale) dál zůstane rodinnou leštěnkou, která se koukne tak na Korsiku. Dnes jsem v té dílně viděl pohřební ústav motorů z LR. Všechny mrtví na klice. Moc si tím hlavu nelámu, prostě buď to ten motor dá nebo ne. Nicméně ten vyměněný motor je o pět let mladší (r.v. 2013). Tak snad se angláni zamysleli a něco pro ty kliky udělali.. good luck všem
Ještě poznámka: Děkuji Rudovi který mě auto prodával, seriozní fajn jednání. To že netušil že to třeba vibruje je pravděpodobně tím, že prostě ženský které to říděj nic neřeší. Té mé vysvětlit že "zda cítí ty vibrace" tak to bylo marný. Mluvím pořád o automatu..
Dorfik
- eliott
- Příspěvky: 11491
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Měnič.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Problém automat Discovery 3, 2005
Drzim palce, at to pomuze dlouhodobe. Ja to resil u obou svych D3. Nikdy se mi nechtelo do menice, tak jsem menil olej. Ale cca po 10ti tis km to zaclo delat znova. U obou svorne a naprosto presne stejne.
U prvni D3 pomohla nakonec repase hydromenice, ale menil ji az dalsi majitel. Od te doby ma klid (najeto od repase asi 40tis, celkem asi 340tis).
U soucasne D3 ho prave menim, tak se ted uz spis modlim, aby to tim hydromenicem bylo. ))))
U prvni D3 pomohla nakonec repase hydromenice, ale menil ji az dalsi majitel. Od te doby ma klid (najeto od repase asi 40tis, celkem asi 340tis).
U soucasne D3 ho prave menim, tak se ted uz spis modlim, aby to tim hydromenicem bylo. ))))
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400