záleží, co tam budeš chtít, ale myslím si, že 500tis je přehnaně mociRRes píše:Budu trochu přízemní, ale když na to tak koukám a počítám. Pokud si koupím novou ( mírně jetou ) D4 za 1,0 tak do ní asi nasypu dalších 0,5 a víc než bude hotová co ?
Úpravy Discovery 4 a 3
Moderátor: Miky_CZ
- xxx
- Příspěvky: 2165
- Registrován: 25 bře 2013 09:51
- tel.: 777 945 9jedna4
- auto: D3 ex, D4
- Bydliště: Severní Morava
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
- richo.70
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 led 2013 22:19
- tel.: 723083731
- auto: LR 3, LR 4
- Bydliště: PV a RpR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Opravdu hodně záleží na výběru doplňků. Já v tom mám i se stanem a lednicí asi 200 tis.
Ještě asi stovečku do autínka vrazím
, ale klidně by to mohlo být ještě o 100 tis. víc. 



"Je lepší riskovat, že se při chůzi trochu ušpiníš, než zemřít vsedě."
- cyril
- Příspěvky: 2699
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: mobil
- auto: mockrát LR
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Nazdar parto.
Možná to tady už někde je, ale protože jsem před lety tohle vlákno založil, chtěl bych tady i pokračovat.
I přes všechny negativní informace o "Napiču motoru" a jeho praskající klice, jsem se pod tíhou všech "Pro a proti", rozhodl moji D4 alespoň prozatím, ponechat v domácí stáji.
Mám ji od nova, k dnešnímu dni má najeto pouze 115.000 km a nikdy mě nikde nenechala.
Tak jsem se nakonec rozhoupal a tento měsíc jsem do preventivního servisu nasypal skoro kilo. Nové rozvody, olejové čerpadlo, uložení náprav, kladky na motoru, ložisko vrtule chladiče, náplně, filtry a td. a td. Prostě všechno, co jsme s Pešlíkem uznali za rozumné. Tahám s ní občas letadla, motoparaglidingovou tříkolku i motorky. Díky výkonnému motoru a dalším HSE pičičandám je na tyhle práce daleko před tdi Defíkem. Novej Defík se mi stejně moc nelíbí, je drahej a vlastně stejně nikam nejezdím. Takže další podobný auto nepotřebuju.
Když ale budu chtít vyjet, rád bych měl D4 nějak rozumně připravenou. Nechci z ní dělat klasickej expedičák, to už mě přešlo. Na to máme 110 Tdi, kterýho bych chtěl prodat asi až jako poslední auto. Bude-li to někdy potřeba.
Na výlety kousek za hranice, kde už to známe a vím do čeho jedu (Balkán, severní země a td.), mi ale D4 pohatě postačí. Bez klimy to bylo v Defíku naposledy na Balkáně dost výživný. Teploty v kabině i přes 40 stupňů, možná vedly k rozhodnutí, nechat si D4.
Má obě špéry, takže běžný šotoliny a lesní koleje dává s prstem v nose i na silničních gumách. Ale trochu úprav mě asi stejně nemine....
1. Chtěl bych na střechu posadit malou Maggiolinu, dlouhé podélníky tam mám...Ale co k nim přidělat, aby to drželo? Dlouho jsem to nesledoval, možná se objevil nějakej novej a dobrej výrobce..Zahrádka, nebo jen držáky na stan? Fakt nevím. Čím lehčí, tím lepší..
2. AT/MT gumy. Některé 18" pacové disky na D4 - 3litr kvůli velkým brzdičům nejdou, některé ano. Ale nevím které..Nebo koupit AT 19"? To už bude možná hodně tvrdé, ale zase ušetřím za disky.
3. Na naviják asi kašlu. Naposledy jsem ho používal na D1. Defíkem nebo D2 jsem pár lidí vytahoval, sebe nikdy.
4. Duální baterii s tou chytrou elektronikou bych tam chtěl...abych mohl beze strachu používat lednici a topení.
5. Nezávislý horkovzduch. V regále mi doma leží Ateso, nikdy s ním nebyly v Defíku problémy, vyměnil jsem ho za horkovzduch Webasto jen kvůli lepšímu ovládání.
Programovatelné vodní Webasto mám v D4 originál, včetně DO, ale ohřívat na spaní i motor, je myslím hovadina.
6. Markýzu. Jsme na ni zvyklí z Defíka a je to super. Stačí mi jen ta na bok auta. Asi nějaká běžná, protože na Defíkovej vějíř od Huberta čekám marně už rok.
Kdyby vás něco napadlo, tak díky za odkazy.
Možná koupím i něco použitýho.
Cyril.
Možná to tady už někde je, ale protože jsem před lety tohle vlákno založil, chtěl bych tady i pokračovat.
I přes všechny negativní informace o "Napiču motoru" a jeho praskající klice, jsem se pod tíhou všech "Pro a proti", rozhodl moji D4 alespoň prozatím, ponechat v domácí stáji.
Mám ji od nova, k dnešnímu dni má najeto pouze 115.000 km a nikdy mě nikde nenechala.
Tak jsem se nakonec rozhoupal a tento měsíc jsem do preventivního servisu nasypal skoro kilo. Nové rozvody, olejové čerpadlo, uložení náprav, kladky na motoru, ložisko vrtule chladiče, náplně, filtry a td. a td. Prostě všechno, co jsme s Pešlíkem uznali za rozumné. Tahám s ní občas letadla, motoparaglidingovou tříkolku i motorky. Díky výkonnému motoru a dalším HSE pičičandám je na tyhle práce daleko před tdi Defíkem. Novej Defík se mi stejně moc nelíbí, je drahej a vlastně stejně nikam nejezdím. Takže další podobný auto nepotřebuju.
Když ale budu chtít vyjet, rád bych měl D4 nějak rozumně připravenou. Nechci z ní dělat klasickej expedičák, to už mě přešlo. Na to máme 110 Tdi, kterýho bych chtěl prodat asi až jako poslední auto. Bude-li to někdy potřeba.
Na výlety kousek za hranice, kde už to známe a vím do čeho jedu (Balkán, severní země a td.), mi ale D4 pohatě postačí. Bez klimy to bylo v Defíku naposledy na Balkáně dost výživný. Teploty v kabině i přes 40 stupňů, možná vedly k rozhodnutí, nechat si D4.
Má obě špéry, takže běžný šotoliny a lesní koleje dává s prstem v nose i na silničních gumách. Ale trochu úprav mě asi stejně nemine....
1. Chtěl bych na střechu posadit malou Maggiolinu, dlouhé podélníky tam mám...Ale co k nim přidělat, aby to drželo? Dlouho jsem to nesledoval, možná se objevil nějakej novej a dobrej výrobce..Zahrádka, nebo jen držáky na stan? Fakt nevím. Čím lehčí, tím lepší..
2. AT/MT gumy. Některé 18" pacové disky na D4 - 3litr kvůli velkým brzdičům nejdou, některé ano. Ale nevím které..Nebo koupit AT 19"? To už bude možná hodně tvrdé, ale zase ušetřím za disky.
3. Na naviják asi kašlu. Naposledy jsem ho používal na D1. Defíkem nebo D2 jsem pár lidí vytahoval, sebe nikdy.
4. Duální baterii s tou chytrou elektronikou bych tam chtěl...abych mohl beze strachu používat lednici a topení.
5. Nezávislý horkovzduch. V regále mi doma leží Ateso, nikdy s ním nebyly v Defíku problémy, vyměnil jsem ho za horkovzduch Webasto jen kvůli lepšímu ovládání.
Programovatelné vodní Webasto mám v D4 originál, včetně DO, ale ohřívat na spaní i motor, je myslím hovadina.
6. Markýzu. Jsme na ni zvyklí z Defíka a je to super. Stačí mi jen ta na bok auta. Asi nějaká běžná, protože na Defíkovej vějíř od Huberta čekám marně už rok.
Kdyby vás něco napadlo, tak díky za odkazy.
Možná koupím i něco použitýho.
Cyril.
Naposledy upravil(a) cyril dne 18 pro 2020 17:27, celkem upraveno 1 x.
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Problematiku D4 a 18 disků má pěkně rozebranou ve vlákně Benja: viewtopic.php?f=30&t=32166&start=140#p396878
Disco2 Td5 2004
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Nanocom Evolution (D2 + Td5)
T4 TestBook Hand Held Tester (Def, Free1, D1, D2, P38)
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Stiinek už mě předběhlstiinek píše: ↑18 pro 2020 16:56Problematiku D4 a 18 disků má pěkně rozebranou ve vlákně Benja: viewtopic.php?f=30&t=32166&start=140#p396878

A tady ještě z montáže navijáku: viewtopic.php?p=403601#p403601
Kdyžtak cyrile klidně zavolej. Jinak Ti přeji krásné svátky

Zdar benja
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Triumph Spitfire MKIV. NonUK: Ford F-150/OFF trailer Rosloot BA750/Skif M1 OFFtrailer/VW LT31 Karmann DW/SMART Fortwo cdi/Suzuki Volusia 800 atd.
- komin
- Příspěvky: 782
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Na strechu daj 3 priecniky od rhino rack heavy duty/hranate alebo vortex/aerodynamicke maju nosnost kazdy 100kg a das nane aj markizu, patky pod ne maju na kazdy druh auta.
LR DEFENDER 110 SW
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Sice na D2, ale stan s markýzou máme dlouhodobě jenom na 3 příčnících na originál prodloužených hagusech - lehčí řešení jsem nenašel.
Gumy - předloni v Bosně na Geocaching rallye konkurence s D3 zvládla udělat dvě 19" MTčka na jednom šutru. Stane se. Problém byl, nějaké 19" gumy vůbec sehnat, aby měli na čem dojet domů. Takže osobně bych šel do 18" pokud to jenom trošku půjde. Je tam celkem šance, že ty by se prorazit takto jednoduše nemusely. A to se nebavím o ceně těch gum - 19" budou o kus dražší.
Bufík - hlavně když bude topit, hodně se nám osvědčila možnost natáhnout hadici s horkým vzduchem do stanu.
A hlavně - někam jezdit.
Gumy - předloni v Bosně na Geocaching rallye konkurence s D3 zvládla udělat dvě 19" MTčka na jednom šutru. Stane se. Problém byl, nějaké 19" gumy vůbec sehnat, aby měli na čem dojet domů. Takže osobně bych šel do 18" pokud to jenom trošku půjde. Je tam celkem šance, že ty by se prorazit takto jednoduše nemusely. A to se nebavím o ceně těch gum - 19" budou o kus dražší.
Bufík - hlavně když bude topit, hodně se nám osvědčila možnost natáhnout hadici s horkým vzduchem do stanu.
A hlavně - někam jezdit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Maxsel
- Příspěvky: 3536
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Mám na Disco 4 Barouda (před tím kopii Maggioliny, kterou má teď Rennie) a i s boční markýzou 2x2,5m to mám jen na dvou čtyřhranných příčnících Thule (varianta na dodávky se zvýšenou nosností) a je to lehké, jednoduché a funkční. Tři příčníky jsem zavrhnul, jelikož mám dlouhé hagusy a ty jsou na D4 mírně do oblouku. A protože jsem chtěl, aby to celé leželo co nejníž nad střechou, tak jsem si vyrobil vlastní držáky příčníků. Možná jsem to s nimi ale trochu přehnal, protože teď pod stan ani nedostanu ruce na matky. Na druhou stranu to díky tomu nejde jen tak ukrást.
A protože je ten Baroud široký 145cm, což je o malinko víc, než střecha D4, tak musí být opravdu jen těsně nad ní, aby to vypadalo dobře.

Naposledy upravil(a) Maxsel dne 28 pro 2020 15:30, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2101
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 4,4, MB E 3,2i
- Bydliště: Ostrava
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Já to mám na origo G4 zahrádce a musel jsem udělat na krajích podlozeni cca 5mm aby seděl rovné. Mezi střechou a stanem mám 7cm

LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- cyril
- Příspěvky: 2699
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: mobil
- auto: mockrát LR
- Bydliště: Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Zdarec! Díky všem za odkazy i rady a přeju hezký svátky...Klidný asi budou, páč se skoro nic nesmí.
Co se týče kol, hledal jsem řešení, kde není potřeba cpát podložky. Koukám, že mě to ale možná nemine.
U Defíka jsme díky podložkám a lezoucím kolům ven, museli dát rozšiřovací lemy na blatníky, protože byly věčně zasraný kliky.
Naviják asi zatím nechci.
Příčníky pod stan se mi líbí, i když ta polská zahráka má taky něco do sebe. Magiolina je prťavá, tak by se vešla dovnitř. Měl jsem ji utopenou i v zahrádce na defíku. Bylo to super kvůli větvím - nezasekávaly se mezi stan a střechu. S montáží rollcage a velkýho Barouda to skončilo.
No nic..jdu studovat.
Co se týče kol, hledal jsem řešení, kde není potřeba cpát podložky. Koukám, že mě to ale možná nemine.
U Defíka jsme díky podložkám a lezoucím kolům ven, museli dát rozšiřovací lemy na blatníky, protože byly věčně zasraný kliky.
Naviják asi zatím nechci.
Příčníky pod stan se mi líbí, i když ta polská zahráka má taky něco do sebe. Magiolina je prťavá, tak by se vešla dovnitř. Měl jsem ji utopenou i v zahrádce na defíku. Bylo to super kvůli větvím - nezasekávaly se mezi stan a střechu. S montáží rollcage a velkýho Barouda to skončilo.
No nic..jdu studovat.
http://www.cyrilmoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.chronoshop.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Úpravy Discovery 4 a 3
Ahoj,cyril píše: ↑28 pro 2020 13:48Zdarec! Díky všem za odkazy i rady a přeju hezký svátky...Klidný asi budou, páč se skoro nic nesmí.
Co se týče kol, hledal jsem řešení, kde není potřeba cpát podložky. Koukám, že mě to ale možná nemine.
U Defíka jsme díky podložkám a lezoucím kolům ven, museli dát rozšiřovací lemy na blatníky, protože byly věčně zasraný kliky.
Naviják asi zatím nechci.
Příčníky pod stan se mi líbí, i když ta polská zahráka má taky něco do sebe. Magiolina je prťavá, tak by se vešla dovnitř. Měl jsem ji utopenou i v zahrádce na defíku. Bylo to super kvůli větvím - nezasekávaly se mezi stan a střechu. S montáží rollcage a velkýho Barouda to skončilo.
No nic..jdu studovat.
já mám 18" od Compomotive a bez podložek úplně v pohodě. Sice nejsou nejlevnější, ale D4 vysloveně sluší

Discovery 4, XLifter, tablet, Wi-Fi hotspot atd.